EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaile Suomen parhaita työkaluja asiakaskyselyihin

Miksi minulla pitäisi olla asiakaskyselytyökalu?

Asiakaskyselyiden avulla voit yrityksenä tai organisaationa parantaa palveluitasi ja tuotteitasi, mikä puolestaan ​​helpottaa olemassa olevien asiakkaiden säilyttämistä. Kyse on asiakaskokemuksen mittaamisesta (CX). Investoimalla asiakaskyselyjen työkaluun kokonaisuus rakentuu entistä jäsenneltymmäksi ja saamiasi vastauksia on helpompi analysoida. Ajatuksena on, että kyselylomakkeiden tai kyselyjen avulla sinun pitäisi pystyä näkemään, mitä voit tehdä paremmin ja missä se on voinut rikkoutua kokonaan. Asiakaskyselyt ovat myös odotusten mittari – saat selville, mitä asiakkaasi odottavat sinulta. Eri yrityksille sopivat kuitenkin erilaiset työkalut. BusinessWithissä luetellaan, mitkä työkalut ovat saatavilla Ruotsin markkinoilla tänään, jotta löydät helpommin parhaan työkalun asiakaskyselyihisi.

Mikä asiakaskyselytyökalu minun pitäisi valita?

Asiakaskyselyillä pyritään mittaamaan asiakastyytyväisyyttä (NPS, Net Promoter -myymälä) tai asiakaskokemusta (CX) tuotteiden ja palveluiden parantamiseksi. Nykyään asiakaskyselyyn on olemassa useita erilaisia ​​työkaluja. Useimmat pilvipohjaiset tai verkkopohjaiset, koska ajatuksena on, että käyttäjäystävällisyyden tulisi olla korkea. Miten aiot saada asiakkaasi todella vastaamaan kyselyyn tai kyselyyn? No, antamalla heille työkalu, jota on helppo ja kätevä käyttää. Mutta helppokäyttöisyys ei lopu tähän. Voit vapaasti vertailla eri työkaluja nähdäksesi, että työkalu on myös helppokäyttöinen. Mitä työkalun pitäisi tehdä sinulle? Mitä haluat mitata? Tervetuloa vertailemaan eri työkaluja asiakaskyselyihin suoraan kanssamme BusinessWithissä.

Vinkkejä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen työkalulla

Lista 13 eri Asiakaskysely työkalu

Lajittele
Screenshot 2024-02-06 at 12.10.13.png

KyselyNetti

KyselyNetti

Kotimainen KyselyNetti tarjoaa internetkyselyt täysin ilmaiseksi. Kyselyissäsi voit hyödyntää täysin omaa teemaasi, lisätä omia kysymyksiä, selitystekstejä ja ladata kuvia, jotta kyselysi vastaavat juuri tarpeitasi. Jokaiselle kyselylle luodaan oma linkki, jonka voit jakaa esimerkiksi kotisivuillasi tai sosiaalisessa mediassa niin monta kertaa kuin haluat. Tulosten analysointi on vaivatonta ja rea...

Lisätietoja KyselyNetti

Netigate

Netigate

Netigate

Netigate on muokattavissa oleva järjestelmä, joka tarjoaa hyvän yleiskuvan yrityksen työntekijöistä. Netigate tarjoaa API- ja SMS-toimintoja sekä valinnaisen suunnittelun työntekijäkyselyyn.

Lisätietoja Netigate

main horizontal logo dark green.png

Questback

Questback

Questbackin työntekijäkysely pyrkii luomaan parhaan työympäristön työpaikallesi. Työkalu on helppokäyttöinen ja mahdollistaa sujuvan kommunikoinnin työntekijöiden välillä järjestelmän sisäänrakennettujen chat-toimintojen avulla. Sovellus tarjoaa monipuolisia kyselyvaihtoehtoja, kuten monivalintakysymyksiä, avoimia vastauksia ja useita eri kielivaihtoehtoja. Voit valita haluatko vastata kyselyihin ...

Lisätietoja Questback

quriiri-logo.png

Quriiri

Quriiri

Luo kysely helposti tekstiviestillä. Luo kyselyitä ja vastaanota vastauksia Quriirin helppokäyttöisen kyselytyökalun avulla. Mittaa esimerkiksi jatkuvaa asiakastyytyväisyyttä tai toteuta kysely isolle kohderyhmälle kerralla.

Lisätietoja Quriiri

SurveyLegend

SurveyLegend

SurveyLegend

Pilvipohjainen ratkaisu hyvillä integraatiomahdollisuuksilla ja massapostitustoiminnoilla. SurveyLegendin avulla erityyppisiä kyselyjä voidaan helposti luoda ja suunnitella omien mieltymysten mukaan jaettavaksi useisiin eri kanaviin ja saavuttamaan useita vastaajia. Automaattiset muistutukset lisäävät asiakkaiden vastausten todennäköisyyttä ilman manuaalista postitusta, ja jälkeenpäin vastaukset o...

Lisätietoja SurveyLegend

Surveymonkey

Surveymonkey

Surveymonkey

SurveyMonkey on erinomainen valinta yrityksille tarjoten helpon ja nopean tavan luoda omia sähköisiä kyselylomakkeita. Sen avulla käyttäjät voivat luoda kyselyitä vaivattomasti ja muokata niitä tarpeen mukaan. SurveyMonkeyn käyttöliittymä on selkeä ja intuitiivinen, mikä tekee lomakkeiden luomisesta ja täyttämisestä vaivatonta. Yksi SurveyMonkeyn vahvuuksista on sen monipuolisuus: se tarjoaa laaj...

Lisätietoja Surveymonkey

Unknown.png

SurveyPal

SurveyPal

SurveyPal on suomalainen palvelu, joka on suunniteltu auttamaan yrityksiä mittaamaan ja hallitsemaan asiakastyytyväisyyttä tehokkaasti. Sen palauteprosessit mahdollistavat yrityksen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen jatkuvan kehittämisen. SurveyPalista hyötyvät yritykset, jotka haluavat kuunnella työntekijöitään ja parantaa henkilöstötyytyväisyyttään. SurveyPal tarjoaa monipuolisen ja käyttäjäys...

Lisätietoja SurveyPal

survey_planet_logo.png

SurveyPlanet

SurveyPlanet

SurveyPlanet on erinomainen työkalu kyselyiden luomiseen, joka sopii kaikenlaisille käyttäjille, olivat he sitten aloittelevia tutkijoita tai kokeneita kyselyasiantuntijoita. SurveyPlanetin avulla kyselyiden tekeminen on nopeaa ja vaivatonta, mikä säästää käyttäjien aikaa. Lisäksi SurveyPlanet tarjoaa helppokäyttöisen raportointityökalun, jonka avulla tulosten analysointi käy nopeasti. Sovellus ta...

Lisätietoja SurveyPlanet

Survio_logo.svg.png

Survio

Survio

Survio on erinomainen työkalu kyselyiden luomiseen helposti ja ilmaiseksi. Se sopii kaikille, jotka työskentelevät kyselyjen parissa, olivat he sitten markkinatutkimuksen, markkinoinnin tai opinnäytetyön tekijöitä. Lisäksi Survio on hyödyllinen työkalu yrittäjille, jotka haluavat saada selville lisätietoja asiakkaistaan. Survio tarjoaa monipuolisia kyselyitä, mukaan lukien asiakastyytyväisyyskysel...

Lisätietoja Survio

Trustmary

Trustmary

Trustmary

Trustmary on markkinointiohjelma, joka auttaa sinua hyödyntämään Social Proofia arvosteluilla ja suosituksilla. Ilmaisella Trustmary Solo-ohjelmalla voit kerätä rajattoman määrän liidejä laskeutumissivuiltasi. Trustmary tarjoaa Zapier-integraatioita. Voit yhdistää Trustmaryn moniin muihin järjestelmiin. Kaikille käyttäjille on saatavilla myös apumateriaaleja, kuten myös chat- ja sähköpostituki. ...

Lisätietoja Trustmary

Unknown.png

Typeform

Typeform

Typeform on monipuolinen kyselytyökalu, joka tarjoaa laajan valikoiman ominaisuuksia erilaisten kyselyiden luomiseen. Sen avulla käyttäjät voivat helposti luoda selkeitä ja visuaalisesti houkuttelevia kyselyitä, sillä sen avulla on mahdollista panostaa kyselyjen ulkoasuun ja visuaaliseen ilmeeseen. Typeform tarjoaa myös laajan valikoiman valmiita kyselypohjia, mikä tekee oman kyselyn luomisesta n...

Lisätietoja Typeform

aea085e8d2f95227_400x400ar.jpg

Webropol

Webropol

Webropol on suomalainen kysely- ja raportointisovellus, joka tarjoaa monipuolisia ja kehittyneitä työkaluja kyselyiden luomiseen ja raportointiin. Sen avulla online-kyselyprojektien suunnittelu ja toteutus sujuvat helposti ja nopeasti. Webropol mahdollistaa nopean ja monipuolisen kyselytutkimusten luomisen ja toteuttamisen. Lisäksi se tarjoaa tehokkaat työkalut kerätyn tiedon analysointiin ja jalo...

Lisätietoja Webropol

Zeffi-logo

Zeffi

Zeffi

Henkilöstökyselyt ovat vahva apu HR-ammattilaiselle ja johdolle, kun tieto tulee aidosti käyttöön. Kerran vuodessa tehtävien ja pikavauhtia mappiin päätyvien kyselyjen aika on ohitse. Rakenna jatkuvan kehittämisen kulttuuria, jossa henkilöstö odottaa kyselyjä jo yksin niiden vaikuttavuuden takia. Henkilöstökyselyt ovat tyypillisesti ja huomattavasti asiakaskyselyjä laajempia. Suuria kysymysmääriä ...

Lisätietoja Zeffi

Vinkkejä asiakastyytyväisyyden mittaamiseen työkalulla

Asiakastyytyväisyyttä tai asiakasuskollisuutta mitataan yleensä laatumittauksella, kuten NPS (Net Promoter Score). Itse asiassa rohkeus mitata asiakastyytyväisyyttä voi antaa sinulle paljon viitteitä siitä, kuinka voit parantaa tuotteitasi tai palveluitasi. Koska kuinka paljon tyytymättömät asiakkaat maksavat? Ja oletko miettinyt, mitä tyytymätön asiakas voi sanoa sinusta, mikä vähentää mahdollisuutta saada uusia, potentiaalisia asiakkaita? Hyvä asiakas taas on tärkeä lähettiläs yrityksellesi.

Ennen kuin aloitat asiakastyytyväisyyden mittaamisen, sinun tulee keksiä tarkoitus ja suunnitella, mitä aiot tehdä asiakkailta saamillasi vastauksilla tai palautteella. Miten tai milloin asiakaskokemuksessa kannattaa lähettää asiakaskysely? Mitä saamasi palautteelle pitäisi tehdä? Ilman käsitystä siitä, mitä aiot tehdä vastauksilla, on vaikea parantaa. Miten tuloksia tulisi analysoida ja miten itse parannus- tai muutosprosessin tulisi tapahtua?

Käytä aikaa asiakaskyselyjen työkalujen vertailuun ennen järjestelmän tai työkalun valitsemista. BusinessWith auttaa sinua matkan varrella – luettelemme suosituimmat asiakkaiden tutkimustyökalut, jotka ovat saatavilla tänään. Tervetuloa aloittamaan vertailu heti, jotta voit valita yrityksellesi parhaan asiakaskyselytyökalun.

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

API

Tavoita asiakkaat käyttämällä useita kanavia asiakaskyselyssäsi ja lisää mahdollisuuksia saada korkea vastausprosentti. Käytä esimerkiksi QR-koodeja, sähköpostia ja tekstiviestejä.

Automaattiset muistutukset

Lähetä asiakkaille automaattisesti muistutuksia, jotka muistuttavat heitä vastaamaan kyselyyn ja lisää näin mahdollisuutta saada useampia vastauksia.

Joustava design

Suunnittele lomakkeet muodoilla, väreillä ja logoilla, jotka lisäävät sitoutumista vastaaviin asiakkaisiin ja antavat ammattimaisen vaikutelman.

Monikieliset kyselyt

Valitse kieli, jolla asiakaskysely tehdään, ja anna erikielisten asiakkaiden valita, mikä voi lisätä vastausprosenttia ja johtaa parempiin vastauksiin.

Raportit ja analyysit

Luo raportteja, jotka perustuvat perusteellisesti analysoituihin ja organisaatiolle arvokkaisiin avaintietoihin.

Suositteluindeksi (NPS)

Asiakaskyselyjä varten kehitetty suhdeluku, joka mittaa todennäköisyyttä, että palveluja ja tuotteita suositellaan jollekin toiselle. Hyvä tapa mitata asiakastyytyväisyyttä.

Useita jakelukanavia

Tavoita asiakkaat käyttämällä useita kanavia asiakaskyselyssäsi ja lisää mahdollisuuksia saada korkea vastausaste. Käytä esimerkiksi QR-koodeja, sähköpostia ja tekstiviestejä.

Valmiit mallit

Käyttövalmiilla malleilla, jotka on suunniteltu tuottamaan mielekkäitä kyselyvastauksia, voidaan säästää aikaa manuaalisesta työstä ja kerätä mielenkiintoisia vastauksia.