Miksi yritykseni pitäisi tehdä työntekijäkyselyitä?

Tiedätkö mitä työntekijäsi todella ajattelevat työpaikastasi? Onko se totta joka tulee esille työntekijöiden keskusteluissa? Tai voi olla jopa aika ottaa se uusi näkemys työntekijöiden hyvinvoinnin tilasta - toteuttamalla säännölliset työntekijäkyselyt?

Työntekijäkysely tai sykemittaus selvittää mitä työntekijäsi pitävät sinusta työnantajana ja osallistuvat seuraavaan vaiheeseen pitää työntekijät sitoutuneina. Koska mistä sinun pitäisi tietää, mihin toimenpiteisiin sinun on ryhdyttävä tarvitaan, jotta kaikki tuntevat olonsa paremmaksi, tai kuinka tietää, mitkä ongelmat ovat olemassa, jos et esitä kysymystä suoraan?

Työntekijäkyselyssä työntekijäsi saavat mahdollisuuden keventää sydäntään ja arvioi työpaikka. Kysymyksiin voi tietysti keskittyä tarkemmin koskettaa vain tiettyä aluetta kerrallaan tai lyöt vetoa laajoja tutkimuksia. Työntekijäkysely toimii kyselynä, joka antaa viitteitä siitä, mikä toimii ja mikä ei. The voi koskea kaikkea työympäristöstä, kollegoista ja johdosta työkuormaan ja mitä työntekijät ajattelevat organisaatiosta kokonaisuutena. Monet ihmiset tietävät yhden varmuutta, että voit vastata nimettömästi, mikä vaikuttaa myös sinuun yrityksenä tai yritykset voivat varmistaa, että työntekijät uskaltavat kertoa asian niin kuin se on, ja ei mitään muuta.

Työntekijäkyselytyökalu helpottaa hallintaa kaikki vastaukset ja osata tehdä oikeat johtopäätökset. Se on tietysti tärkeää työntekijäkyselyn tulokset eivät putoa, vaan se mies todella käyttää sinulle annettuja tietoja toimiaksesi mahdollisia toimenpiteitä. Todellinen työkalu, joka auttaa sinua hallitsemaan työntekijäkysely tekee työstä paljon helpompaa. Valitse useista edistyneet ja tutkimukseen perustuvat kyselyt yksinkertaisempiin malleihin. BusinessWithistä löydät kattavan valikoiman työkaluja kaikenlaisiin yritykset ja järjestöt.

Miten onnistut työntekijäkyselyssä?

Pikaopas

Miten onnistut työntekijäkyselyssä?

Työkalun työntekijöiden tutkimuksia tai pulssinmittauksia varten pitäisi yksinkertaistaa työskentele yrityksellesi tai organisaatiollesi, älä tee siitä monimutkaisempaa. Sijoittaa siksi työkalulla, joka ei ole liian kehittynyt tarpeisiisi. Tärkeää on pystyä suorittamaan tutkintaa (tai mieluiten tavallisia) ilman ongelma.

Mihin kysymyksiin haluaisit vastauksia? Kuinka usein se tuntuu järkevältä tehdä työntekijätutkimukset vai pulssimittaukset? Kestämään sitoutumista, sinun ei pitäisi lähettää laajoja kyselyitä liian usein. Tässä siksi on tarpeen varmistaa, että sitoumus ei epäonnistu. Suurin osa kuka kyselyyn vastaaminen on sitoutunein kyselyn alussa, mikä tarkoittaa, että voi olla viisasta kysyä tärkeimmät kysymyksesi ensimmäinen.

Onnistut työntekijäkyselyssä näyttämällä omasi työntekijöitä, että otat kokeen vakavasti. Voit tehdä tämän helposti saavuttaa ottamalla käyttöön kolmas osapuoli ja käyttämällä siten riippumatonta työkalu (anonyymeillä vastauksilla). Älä unohda kertoa tarkoituksesta kyselyn ja mitä aiot tehdä vastauksilla. Monen työnantajan kanssa Seuranta puuttuu – HR-työntekijänä yksinkertaisesti unohdat pois mitä tehdä kaikille vastauksille. Tai sitä ei ole ilmaistu oikein johdolta, mikä toimintasuunnitelma pitäisi olla olemassa esimerkiksi ratkaisemaan ongelmia tai toteuttaa parannuksia kyselyvastausten perusteella.

Muista myös raportoida saamasi vastaukset henkilökunnalle, sitten se on heidän edun mukaista tietää, mitä tuloksia tutkimus on tuottanut. The rakentaa myös luottamusta sinuun työnantajana, jos olet läpinäkyvä.

Vedenpitävän työntekijätutkimuksen saavuttamiseksi on BusinessWithin suositus käyttää työkalua. Meiltä löydät useita markkinoilta saatavilla olevia työkaluja ja voit suodattaa eri toiminnoissa. Vertaa ja valitse helposti vertailuoppaastamme Selvitä, mikä työkalu työntekijöiden tutkimuksiin ja pulssimittauksiin on juuri sinun organisaatiollesi.

Kuvaus ominaisuuksista

API-sarja

Työkalu voidaan yhdistää muihin alustoihin, mikä mahdollistaa palvelun sujuvamman käytön organisaatiossa.

Automaattiset muistutukset

Automaattisten muistutusten avulla työntekijöitä muistutetaan kyselyyn osallistumisesta, ja näin voidaan saada aikaan korkeampi vastausprosentti kyselyyn.

Automaattiset suositukset

Nykyinen järjestelmä voi suositella käyttäjälle, mitä voidaan muuttaa tai parantaa. Suositukset perustuvat kerättyjen tietojen analyysiin ja ovat alan asiantuntijoiden suunnittelemia.

Chat-toiminto

Chat-toimintoa käytetään työntekijöiden kanssa viestimiseen työntekijäkyselyalustan sisällä. Tämä mahdollistaa nopean viestinnän organisaation sisällä, ja sitä voidaan käyttää esimerkiksi palautteen antamiseen tai kysymysten esittämiseen.

Salatut tiedot

Järjestelmässä olevat tiedot ovat salattuja, eivätkä ulkopuoliset pääse niihin käsiksi. Tämä on tärkeä ominaisuus esimerkiksi silloin, kun on käsiteltävä luottamuksellisia tietoja.

Segmenttidata

Tätä toimintoa käytetään tietojen suodattamiseen eri työryhmien mukaan, ja se voi helpottaa tutkimustulosten analysointia.

Tekstiviesti

Tekstiviestitoiminnolla voidaan lähettää kyselyt tekstiviestillä ja helpottaa näin kyselyn jakelua.

Tilasto- ja analyysityökalut

Käytetään tilastojen tuottamiseen ja tulosten analysointiin. Tämä antaa selkeän yleiskuvan organisaation tutkimuksen tuloksista.

Valittavissa oleva muotoilu

Työkalun käyttäjä voi valita kyselyn visuaalisen ulkoasun. Ulkoasultaan hyvin suunniteltu kysely voi lisätä työntekijöiden sitoutumista.

Valmiit mallit

Valmiit mallit tutkimuskysymysten suunnittelua varten. Kysymykset on suunniteltu siten, että ne antavat parhaat tulokset kyselyssä ja voivat myös säästää käyttäjän aikaa.

Vertailuanalyysi

Vertaile muita työkalua käyttäviä asiakkaita. Käyttäjät voivat verrata tuloksiaan muihin organisaatioihin ja löytää mahdollisia parannuskohteita.