EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa Suomen parasta ostojärjestelmää

Mikä hankintajärjestelmä minun pitäisi valita?

Onko aika investoida oikeaan hankintajärjestelmään yrityksellesi? Ostojärjestelmässä on useita etuja, kuten toimintoja, kuten varastosaldo ja ennusteet, mutta myös mahdollisuus poimia tilastoja ja tietoja, joihin voit luottaa. Tämä on tärkeää, jotta voit tehdä oikeita päätöksiä tulevaisuudesta ja siitä, mitä ostoja saatat joutua tekemään. Ostojärjestelmä voi myös tarjota sinulle hintavertailuja ja kerätä kaikki ostoprosessin osat saman katon alle. Etuna on myös se, että järjestelmä voidaan yleensä integroida yrityksen tai organisaation muihin järjestelmiin. Mutta mikä on paras ostojärjestelmä sinulle? Eri järjestelmät sopivat eri tavalla harjoittamasi liiketoiminnan tyypistä riippuen. Haluatko joustavan ratkaisun, joka sopii useimmille ihmisille? Vai etsitkö sellaista, joka sopii nimenomaan toimialallesi, kuten rakennusteollisuudelle? Siitä huolimatta olet lämpimästi tervetullut aloittamaan matkasi kohti oikeaa järjestelmää BusinessWithin avulla – listaamme Suomen markkinoiden parhaat ostojärjestelmät.

Mitä vaatimuksia minun tulee asettaa ostojärjestelmälle?

Ostojärjestelmän pitäisi tehdä koko ostoprosessistasi sekä helpompaa että turvallisempaa. Toimiala, jolla on ollut haasteita muun muassa ostoturvallisuuden kanssa, on rakennusala. Tässä hankintajärjestelmä auttaa tekemään prosessista läpinäkyvän ja turvallisen kaikille osapuolille. Jotain, joka on auttanut tätä matkan varrella, on ostojen digitalisointi. Kun tilaukset, varastot, ostot ja muut tiedot kerätään saman sateenvarjon alle, epätarkkuuksien tai jopa virheiden riskit pienenevät. Kuten tiedät, virhe voi olla kallista, joten on erittäin kätevää luottaa järjestelmään. Valitsemasi alustan on kyettävä antamaan sinulle tämä tietoturva, mutta myös tehdä siitä yksinkertainen ja läpinäkyvä sinulle. Helppokäyttöisyys on tärkeää – testaa itsesi ja vertaile eri toimittajia ennen kuin teet lopullisen valinnan. BusinessWith on käytettävissäsi auttavana kätenä. Tervetuloa valitsemaan paras ostojärjestelmä sinulle - suoraan vertailuoppaastamme.

Kolme asiaa, jotka sinun tulee tietää ostojärjestelmistä

Lista 8 eri Ostojärjestelmä

Lajittele
NetSuite-logo-half-light.png

Netsuite

Oracle

Netsuite tarjoaa lukuisia erilaisia ratkaisuja. Se toimii kanavoimalla ostotilaukset vahvistetuille, esihyväksytyille tavarantoimittajille. Mutta ei siinä vielä kaikki. Se myös päivittää automaattisesti neuvotellut sopimukset.

Lisätietoja Netsuite

24sevenoffice_Logo_Vertical_Black_CMYK.jpg

24SevenOffice

24SevenOffice

24SevenOffice on liiketoimintajärjestelmä, jonka avulla voit koota yhteen paikkaan kaikki rahoituksen ja kirjanpidon ydinprosessit, toimittajan laskuvirta AI-tuella, laskutus, CRM, projektinhallinta, MPS, aikaraportointi ja palkanlaskenta yhteen paikkaan. Meillä on avoin API, joka mahdollistaa tehokkaamman ja automatisoidumman työpäivän, koska liiketoimintajärjestelmät on integroitu.

Lisätietoja 24SevenOffice

Monday

Monday

Monday

Mondaylla pystyy hoitamaan kokonaisvaltaisesti yrityksen projekteja ja niihin liittyviä asioita. Sitä voivat käyttää niin pienet kuin suuretkin yritykset kaikilla toimialoilla. Työkalussa on erityistä sen kokoava tyyli, jolloin yrityksen asioita pystyy hoitamaan useampi henkilö. Etuna on myös sen monikäyttöisyys. Mondayta voi käyttää projektinhallinnan lisäksi hyvin myös viestintään yrityksen s...

Lisätietoja Monday

Odoo

Odoo

Odoo

Odoon avulla saat modernin digitaalisen ohjelmiston, jonka avulla voit integroida kaikki tiedot yhteen järjestelmään. Odoo voidaan mukauttaa periaatteessa millä tahansa sovelluksella, ja se on heidän erikoisuutensa.

Lisätietoja Odoo

Mikä on SAP Ariban ostaminen ja laskutus? Laajennettujen työkalujen avulla voit automatisoida manuaalisia prosesseja ja tukea tiivistä yhteistyötä toimittajien kanssa. Ratkaisun avulla voit virtaviivaistaa hankintaprosesseja koko organisaatiossasi.

Lisätietoja SAP Ariba

Tehden-logo

Tehden

Tehden

Tehden Kassa. Kassajärjestelmä tehokkaaseen kaupankäyntiin. Moderni kassajärjestelmä on kaupan sydän, arjen helpottaja sekä tulevaisuuden kasvun mahdollistaja. Tämän lisäksi se on turvallinen, huoleton ja helppokäyttöinen. Tutustu alla Tehdenin kassajärjestelmän toiminnallisuuksiin tai anna asiantuntijamme esitellä järjestelmän monipuoliset ominaisuudet sinulle. Tehden Ajanvaraus. Asiakkaasi ovat...

Lisätietoja Tehden

Tracking Cloud™ on hyperadaptiivinen pilvialusta, jonka avulla yritykset voivat digitalisoida hankinnan prosessejaan ennennäkemättömällä tehokkuudella. Alustamme integroituu saumattomasti jo käytössä oleviin järjestelmiisi ja loistaa etenkin moderneissa käyttötapauksissa, joihin perinteiset hankintaratkaisut ja kankeat ERP-järjestelmät eivät usein taivu.

Lisätietoja Tracking Cloud

Sähköinen hankintajärjestelmä Visma Proceedo. Automatisoi hankinnat prosessit tilauksesta maksuun Visma Purchase-to-Pay -ratkaisulla. Tee hankinnat täsmällisesti ja oikeaan hintaan sovituilta toimittajilta.

Lisätietoja Visma Proceedo

Kolme asiaa, jotka sinun tulee tietää ostojärjestelmistä

BusinessWithin puolelta emme näe hankintajärjestelmän haittoja – päinvastoin. Mitä sinun pitäisi tietää ostojärjestelmistä, on se, että pystyt radikaalisti vähentämään vääriä tilauksia tai virheellisiä tilauksia. Kun asiakkaasi tai toimittajasi joutuu käsittelemään tuotteita järjestelmässä, virheet vähenevät radikaalisti. Digitaalisten ostoprosessien positiivinen puoli on se, että ne ovat aina jäljitettävissä.

1. Tehokkuus. Lisää tehokkuutta yrityksessä ja organisaatiossa, kun kaikki on koottu yhteen paikkaan. Se, että järjestelmä voidaan integroida myös muihin järjestelmiin, on suuri bonus.

2. Kaikki digitalisaation edut. Digitaalisten ostoprosessien ansiosta kaikkea voidaan seurata. Vähennä virheiden riskiä ja lisää läpinäkyvyyttä.

3. Pilvipohjainen on sijainnista riippumaton. Jos valitset pilvipohjaisen ostojärjestelmän, voit käyttää järjestelmää milloin tahansa ja missä tahansa. Tämä on myös paljon turvallisempi tapa kuin kaiken tallentaminen omille palvelimille.

Haluatko tietää lisää oikean järjestelmän valitsemisesta? Kokeile vertailuoppaamme, suodata eri toimintoja tai ota meihin yhteyttä saadaksesi lisää neuvoja ja ohjeita.

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

Ennusteet

Käytä aiempien ostojen tilastoja ja tuotteiden kysyntää ennusteiden laatimiseen tulevia ostoja varten ja suunnittele, miten toimintaa voidaan pyörittää kannattavasti.

Hintavertailut

Vertaa tuotteiden ja palveluiden hintoja ennen ostamista saadaksesi parhaan tarjouksen ja parantaaksesi liiketoiminnan kannattavuutta.

Integroitavissa

Järjestelmällä on mahdollisuus integroida monien tärkeimpien ERP-toimijoiden ja muiden järjestelmäkategorioiden kanssa, jotka liittyvät läheisesti hankintajärjestelmiin.

Laskujen käsittely

Kerää ja hallinnoi ostolaskuja samalla alustalla, jossa ostokset tapahtuvat, ja katso, miltä niiden tila näyttää. Vältä maksamattomia laskuja ja varmista, että rahat suoritetaan suunnitellusti.

Päivitykset reaaliajassa

Saat viimeisimmät päivitykset varastotasoista, tilastoista ja muista asiaan liittyvistä parametreista reaaliajassa, mikä mahdollistaa nopean ja reagoivan toiminnan.

Tilastot

Kerää tilastoja tehdyistä hankinnoista, jotta voit luoda pohjan tuleville hankinnoille.

Tilausten hallinta

Kerää ja hallitse tehtyjä tilauksia ja luo täydellinen yleiskuva niiden tilasta parantaaksesi tilaustoimintojen hallintaa.

Triggerit

Saat automaattisen ilmoituksen tietyissä tilanteissa, esimerkiksi jos varastosaldo on alhainen, jotta ostot voidaan tehdä ajoissa.

Vaihto-omaisuuden saldo

Saat pääsyn varastotasoihin, mikä helpottaa ostettavien tuotteiden määrän laskemista.