Miksi minulla pitäisi olla SEO-työkalu?
Jos sinua ei nähdä, et ole siellä – se on synkkä totuus hakukoneista. SEO on lyhenne sanoista Search Engine Optimization, ja siksi se tarkoittaa sivustosi sisällön avainsanojen optimointia, jotta saat enemmän kävijöitä – ja asiakkaita. Tässä algoritmeja täynnä olevassa viidakossa on turha arvailla, haluatko vaikuttaa. Sen sijaan on parempi ottaa apua niiltä, jotka voivat. Olemme BusinessWithissä kartoittaneet joitain suosituimmista SEO-työkaluista, jotta voit löytää sinulle parhaiten sopivan. Optimoi verkkosivuston infrastruktuuri, paranna avainsanojen optimointia ja maksimoi suorituskyky. Nämä ovat vain muutamia asioita, joissa vankka SEO-työkalu voi auttaa yritystäsi. Polku oikeaan SEO-työkaluun alkaa BusinessWithistä. Etsi ja vertaa työkaluja jo tänään.
Kuinka minun pitäisi valita SEO-työkalut?
Vähän tutkimusta tarvitaan ennen SEO-työkalujen valitsemista. Mitkä ominaisuudet ovat sinulle tärkeitä? Miten työskentelet avainsanaoptimoinnin parissa tänään? Tärkeää on muistaa, että SEO-työkalu auttaa lisäämään kävijöiden määrää, mutta se ei voi tehdä taikuutta. Jos sisältö on tasaista ja tylsää ja ulkoasu on vanhentunut, et voi luottaa siihen, että vierailijat haluavat pysyä sivulla. SEO on siksi pitkälti työtä sisällön, kuvien, rakenteen ja tekstin sekä vierailijoita houkuttelevien sanojen ja lauseiden kanssa. Useita tämän päivän SEO-työkaluja voidaan räätälöidä, kun taas monet ovat staattisempia ja esimerkiksi sopivat paremmin tietylle toimialalle tai tietyn kokoiselle yritykselle. Vain sinä tiedät, kuinka aggressiivisesti haluat työskennellä SEO:n kanssa.
Hyödynnä tilaisuus vertaa SEO-työkaluja ymmärtääksesi helpommin, mikä niistä tuntuu sinulle parhaalta. Kuten kaikessa muussakin, helppokäyttöisyys on avainasemassa. BusinessWith auttaa sinua löytämään, vertailemaan ja valitsemaan SEO-työkaluja.
Pikaopas
Listattuna 13 eri järjestelmää kategoriassa SEO työkalut
![Ahrefs](https://ik.imagekit.io/businesswith/tr:w-60,h-60,cm-pad_resize,dpr-2/logo/ahrefs-logo.png)
Ahrefs
Yksi SEMRushin pahimpia kilpailijoita on Ahrefs. Ahrefsin avulla on helppo seurata sivustojen avainsanojen kehitystä. Työkalulla pääsee tekemään ketterästi kevyen auditoinnin omista kuin kilpailijoidenkin saiteista. Ahrefsin avainsanatyökalu auttaa näkemään millä avaintermeillä sivusto sijoittuu ja pääsee käsiksi linkkiprofiileihin, joka helpottaa hahmottamaan sivustojen vahvuuksia. Lisätietoja Ahrefs