EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa Suomen parhaita WMS-järjestelmiä

Löydä sinulle parhaiten sopiva WMS-järjestelmä

WMS-järjestelmä tai varastonhallintajärjestelmä on perustavanlaatuinen niille, jotka haluavat työskennellä tehokkaasti varastonsa kanssa ja optimoida työnkulkua. Ehkä sinulla on jo järjestelmä jo tänään, mutta haluat lisätä asiakastyytyväisyyttä? Ehkä yrityksesi on kasvanut ja WMS-järjestelmä ei pysy kehityksen mukana? Riippumatta siitä, oletko jo tottunut työskentelemään Suomen kielellä kutsutun varastonhallintajärjestelmän kanssa, vai jos se on sinulle uutta, on hyviä syitä tarkastella vaihtoehtoja. Markkinat muuttuvat, kun sähköinen kaupankäynti luo uusia rajoja, ja sen mukana sinun tarpeesi ja vaatimukset.

Nykypäivän modernit WMS-järjestelmät ovat usein joustavia, skaalautuvia, pilvipohjaisia ​​ja mobiililaitteita. Varastojen ja asiakkaiden kanssa työskentelevien tulee pystyä nopeasti vastaamaan, onko tuotetta varastossa, milloin sen odotetaan saapuvan, tai löytää sopiva korvaava tuote. Usein järjestelmät voidaan liittää muihin järjestelmiin, kuten käyttämääsi ERP-järjestelmään. Integroidut järjestelmät luovat tehokkaan resurssin yritykselle, joka haluaa olla edelläkävijä. ERP-järjestelmä tai liiketoimintajärjestelmä yhdessä WMS-järjestelmän kanssa antaa selkeän kuvan yrityksen taloudellisesta tilanteesta. Yhtäkkiä saat päivitetyn kuvan paitsi varastosta myös liiketoiminnan taloudellisesta osa-alueesta.

Oikealla varastonhallintajärjestelmällä saat tukea suunnitteluun, hallintaan ja organisointiin ja voit tarjota asiakkaillesi markkinoiden ehdottoman parhaan palvelun. Se on selvä kilpailuetu, jonka vuoksi markkinoiden tarjoamien erilaisten tallennusjärjestelmien vertailuun kannattaa panostaa muutama tunti.

Kun haluat vertailla, me BusinessWith autamme sinua valitsemaan sinulle parhaiten sopivan WMS-järjestelmän. Tervetuloa käyttämään järjestelmäoppaamme.

5 tärkeää kohtaa niille, jotka vertaavat WMS-järjestelmiä

Luettelo 1 eri WMS-järjestelmä

Lajittelu
SAP

SAP

SAP

Yksi maailman suurimmista ERP-järjestelmien toimittajista. Tarjoaa laajan valikoiman tuotteita, joissa sinä asiakkaana saat järjestelmätukea HR:stä projektinhallintaan. Liiketoimintajärjestelmä on mukautuva.

Lisätietoja SAP

5 tärkeää kohtaa niille, jotka vertaavat WMS-järjestelmiä

On olemassa muutamia tekijöitä, jotka ovat sinulle erityisen tärkeitä verrattaessa WMS-järjestelmiä. BusinessWith haluaa tukea sinua ja on siksi valinnut viisi pistettä, jotka auttavat sinua tekemään oikean valinnan.

  1. Yrityksen koko. Kuinka suuri yrityksesi on tänään? Miltä tulevaisuuden tavoitteesi näyttävät? Koko on tärkeä sinulle, joka valitsee WMS-järjestelmän. Oppaassamme voit valita suodatuksen erikokoisten yritysten varastonhallintajärjestelmiin.
  2. Saatavuus. Nykyään lähes kaikki WMS-järjestelmät ovat pilvipohjaisia, mikä sopii täydellisesti nopeasti kasvavalle toimialalle eli verkkokauppaan, mutta myös kiinteisiin liikkeisiin, jotka toimivat ensisijaisesti fyysisesti. Jos et ole valinnut pilvipohjaiseen tallennusjärjestelmään tänään, voi olla hyvä idea harkita sitä vaihtoehtona.
  3. Puheohjaus. Tarvitsetko ääniohjattua keräilyä vai äänellä tapahtuvaa keräilyä, kuten sitä myös kutsutaan? Järjestelmäoppaassamme voit helposti suodattaa ja nähdä, mitkä järjestelmät tarjoavat kyseisen palvelun, mikä vähentää manuaalista työtä käsilläsi.
  4. Ohjaus. Kaikki varastonhallintajärjestelmät eivät tarjoa varastotason optimointia, mikä saattaa olla harkitsemisen arvoista. Varastosaldon optimointi voi olla etusijalla niille, jotka haluavat pitää kustannukset alhaisina ja samalla tarjota korkeaa asiakaspalvelua.
  5. Skaalautuvuus. Tänään olet yhdessä paikassa, mutta missä olet vuoden kuluttua? Viiden vuoden sisällä? Jotta vältytään WMS-järjestelmien vaihtamiselta yrityksesi kasvaessa, jos sinulla on tällaisia ​​suunnitelmia, kannattaa tutustua tarkemmin markkinoiden tarjoamiin skaalautuviin varastonhallintajärjestelmiin.

Anna meidän BusinessWithin avulla auttaa sinua WMS-järjestelmän valinnassa. Kokeile opastamme heti!

Tuotteen ominaisuuksien kuvaus

API

Työkalu voidaan yhdistää muihin alustoihin, mikä mahdollistaa palvelun sujuvamman käytön organisaatiossa.

Ennusteet

Auttaa tekemään ennusteita aikaisemman myynnin perusteella. Tämä voi säästää työntekijöiden aikaa ja optimoida organisaation tavaravirtoja, koska se vähentää tuotteiden ali- tai ylitarjonnan riskiä.

Kertomukset ja tilastot

Mahdollisuus luoda raportteja, jotka sisältävät varastossa olevia tuotteita koskevia tilastoja, mikä on hyödyllistä hyvän yleiskuvan luomiseksi varaston tilanteesta.

Poimintasilmukan optimointi

Toiminto, joka sijoittaa tavaroita varastoon, jotta tuotteiden poiminta olisi mahdollisimman nopeaa ja sujuvaa työntekijöille. Tämä johtaa työntekijöiden ja siten koko organisaation ajansäästöön.

Puheohjattu tilausten keräily

Ääniohjaus tarkoittaa, että työntekijöitä ohjataan äänellä sen sijaan, että esimerkiksi poiminta tapahtuisi käsin. Tämä vähentää käsin tehtävää työtä kannettavien tietokoneiden kanssa ja on kätevä tapa selkeään viestintään tuotteita poimittaessa.

Seuraa tuotteita

Seuraa tuotteesi tilaa varastossa ja voi esimerkiksi huomioida tuotteeseen vaikuttavat tapahtumat. Esimerkkinä tästä on, jos tuote on takatilauksessa ja milloin se voi palata varastoon.

Suodata tuotteet

Varastonhallinnan suodatin, jonka avulla voit nähdä tietokannassa vain ne tuotteet, jotka täyttävät tietyt kriteerit. Esimerkiksi tuotetyypin, ulkonäön tai vastaavien suodattimet.

Varastotason optimointi

Kun varastosaldossa tapahtuu muutos, kirjanpito tehdään automaattisesti, ja manuaalista työtä voidaan välttää.