Miksi minulla pitäisi olla asianhallintajärjestelmä?
Oletko edelleen epävarma, tarvitsetko todella järjestelmän? tapauksenhallintaan tai asiakaspalveluun? Tai sinun täytyy vakuuttaa pomosi tai joku muu työntekijä, joka sinun on todella investoitava älykkäämpään työkaluja kaiken ratkaisemiseen asiakkaiden kysymyksistä protokolliin tai muihin asioita? BusinessWith listaa kolme syytä, miksi yritys tuottaa voittoa älykkäästä tapaustenhallintajärjestelmästä.
Aika on rahaa
Kirjoitatko asiakkaiden kysymyksiä kasaan laitettuihin postilappuihin? Tai tärkeät asiakirjat ovat pölyämässä kansiossa, etkä seuraa niitä ottaa asiat kuntoon ennen kuin on liian myöhäistä? Jolla ei ole asioiden järjestystä, asiakirjat, pyynnöt tai muut asiakirjat tarkoittavat, että tuhlaat aikaa ja toimi tehottomasti. Lisäksi se tarkoittaa, että voit saada vihaisia asiakkaita, jotka odottaa vastausta turhaan. Asianhallintajärjestelmän avulla sinulla on täydellinen yleiskuva ja voi toimia älykkäämmin, mikä säästää aikaa. Ja aika on usein juuri sopiva raha.
Hyvä asiakaspalvelu = hyvä maine
Kun sähköposteihin, puheluihin ja viesteihin vastataan ajoissa, asiakkaasi tulevat paikalle tai ne, jotka kääntyvät puoleesi kysymyksillä ollakseen tyytyväisiä. Koska kuka haluaa Todella ärsyttäviä asiakkaita? Asianhallintajärjestelmä auttaa sinua näkemään saapuvien pyyntöjen tila, tärkeysjärjestys ja on usein toimintoja, kuten tapaus- ja vastausmalleja, chat-tukea ja voi tarjota sinulle tilastoja ja auttaa sinua seurannassa. Kun saat asiat kuntoon ja pystyy vastaamaan asiakkaillesi tehokkaasti, hyvä maine leviää nopeasti jos sinä ja sinä saat uskollisia asiakkaita. Että asiakkaana mm. hanki automaattinen nopea vastaus, että työskentelet asian parissa, osta aikaa ja olet hyvä linkki Asiakaspalvelu.
Hanki tilastot tapauksistasi
Saadaksesi tilastoja kaikesta vastausajoista siihen, mistä eri tapauksista on kyse jos, antaa täydellisen yleiskatsauksen siitä, miltä asianhallintasi näyttää ja millainen olet hyvä tai mitä voit kehittää. Tilastotyökaluissa voit myös nähdä milloin saat eniten tapauksia, mikä voi olla hyvä tietää henkilökuntaa oikein ja valmistaudu mihin kysymyksiin vastaanotetaan ja minä päivinä.
Vertaa parhaita tapaustenhallintajärjestelmiä kanssamme BusinessWithissä tänään.