EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Kaikki järjestelmistä ja ohjelmistoista tapausten hallintaan ja helpdesk

Asianhallinta

Pidä kirjaa kaikista saapuvista tapauksista, kysymyksistä ja kaikesta asiakaspalveluun liittyvästä järjestelmä, joka tarkoittaa, että et menetä mitään, kun olet täynnä seurata kaikkia asioita. Investoida yrityksenä asianhallintajärjestelmään avulla voit automatisoida ja yksinkertaistaa monia yhdistettyjä prosesseja esimerkiksi yrityksen asiakaspalveluun. Tällainen järjestelmä saa sinut myös kilpailukykyinen. Vertaa erilaisia ​​tapauksenhallintajärjestelmiä täällä BusinessWithissä, josta voit valita muualla voi nähdä, mitä kunnallisia tapaustenhallintajärjestelmiä on olemassa.

Asianhallinnan ja asiakaspalvelun työkalut ovat ajan säästöä ja sitä työskentele älykkäämmin kaiken kanssa protokollista, virheraporteista eri tyyppeihin asiakasasiat. Kaikki riippuu tietysti toimialasta, jolla toimit. Paras Asianhallintajärjestelmä yrityksellesi on se, mitä löydät eniten käyttäjäystävällinen ja tarpeisiisi mukautettu. Lajittele järjestelmien mukaan toimintoja, kuten tapaus- ja vastausmalleja, tarjoaville asiakaspalvelujärjestelmille live-chatit ja joissa on toimintoja, kuten vakiovastauksia tai jotka voivat näyttää tapauksen tila. Mieti ennen kuin alat etsiä järjestelmiä, joissa ominaisuudet, joista olet eniten kiinnostunut, ja kaikki nykyiset pullonkauloja, jotka sinun on ratkaistava. Arvioi, miltä asianhallintasi näyttää tänään ja mitkä ovat tavoitteesi.

Pitäisikö järjestelmä integroida ja toimia yhteistyössä muiden olemassa olevien järjestelmien, kuten esim. CRM-järjestelmäsi? Vertaa eri järjestelmiä, joista olet kiinnostunut, toisiaan vastaan, äläkä pelkää pyytää demoa. Löydät kaiken, kun aloitat suodatuksen älykkäästämme vertailupalvelu BusinessWiissä.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Parhaat järjestelmät Asianhallinta ja helpdesk

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työn...

Lisätietoja SuperOffice Service

Topdesk-logo

Topdesk

TOPdesk

TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto on avain yritysten parempaan asiakaspalveluun. Yhdistämällä helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden alan kokemuksen, ohjelmistomme auttaa organisaatioita hallitsemaan tapahtumia, luomaan tehokkaita työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Asiakkaamme voivat hyödyntää itsepalveluportaalin tarjoamaa itsenäistä toimintaa. Yli 4 500 organisaatiota...

Lisätietoja Topdesk

Kundo-logo

Kundo

Kundo

Suomen mutkattomin järjestelmä asiakaspalveluun. Kundo tuo kaikki digitaaliset kanavat yhteen näkymään, tekoäly avustaa viesteihin vastaamisessa ja luot erilaisia tietopankkeja sekä asiakkaille että tiimillesi.

Lisätietoja Kundo

Miksi minulla pitäisi olla asianhallintajärjestelmä?

Oletko edelleen epävarma, tarvitsetko todella järjestelmän? tapauksenhallintaan tai asiakaspalveluun? Tai sinun täytyy vakuuttaa pomosi tai joku muu työntekijä, joka sinun on todella investoitava älykkäämpään työkaluja kaiken ratkaisemiseen asiakkaiden kysymyksistä protokolliin tai muihin asioita? BusinessWith listaa kolme syytä, miksi yritys tuottaa voittoa älykkäästä tapaustenhallintajärjestelmästä.

Aika on rahaa

Kirjoitatko asiakkaiden kysymyksiä kasaan laitettuihin postilappuihin? Tai tärkeät asiakirjat ovat pölyämässä kansiossa, etkä seuraa niitä ottaa asiat kuntoon ennen kuin on liian myöhäistä? Jolla ei ole asioiden järjestystä, asiakirjat, pyynnöt tai muut asiakirjat tarkoittavat, että tuhlaat aikaa ja toimi tehottomasti. Lisäksi se tarkoittaa, että voit saada vihaisia ​​asiakkaita, jotka odottaa vastausta turhaan. Asianhallintajärjestelmän avulla sinulla on täydellinen yleiskuva ja voi toimia älykkäämmin, mikä säästää aikaa. Ja aika on usein juuri sopiva raha.

Hyvä asiakaspalvelu = hyvä maine

Kun sähköposteihin, puheluihin ja viesteihin vastataan ajoissa, asiakkaasi tulevat paikalle tai ne, jotka kääntyvät puoleesi kysymyksillä ollakseen tyytyväisiä. Koska kuka haluaa Todella ärsyttäviä asiakkaita? Asianhallintajärjestelmä auttaa sinua näkemään saapuvien pyyntöjen tila, tärkeysjärjestys ja on usein toimintoja, kuten tapaus- ja vastausmalleja, chat-tukea ja voi tarjota sinulle tilastoja ja auttaa sinua seurannassa. Kun saat asiat kuntoon ja pystyy vastaamaan asiakkaillesi tehokkaasti, hyvä maine leviää nopeasti jos sinä ja sinä saat uskollisia asiakkaita. Että asiakkaana mm. hanki automaattinen nopea vastaus, että työskentelet asian parissa, osta aikaa ja olet hyvä linkki Asiakaspalvelu.

Hanki tilastot tapauksistasi

Saadaksesi tilastoja kaikesta vastausajoista siihen, mistä eri tapauksista on kyse jos, antaa täydellisen yleiskatsauksen siitä, miltä asianhallintasi näyttää ja millainen olet hyvä tai mitä voit kehittää. Tilastotyökaluissa voit myös nähdä milloin saat eniten tapauksia, mikä voi olla hyvä tietää henkilökuntaa oikein ja valmistaudu mihin kysymyksiin vastaanotetaan ja minä päivinä.

Vertaa parhaita tapaustenhallintajärjestelmiä kanssamme BusinessWithissä tänään.