Miksi minulla pitäisi olla lead generation-työkalu?
Miten keräät liidejä eli potentiaalisia ostajia? Jotta luodaan liidejä parhaalla tavalla, markkinoinnin parissa työskentelevien ja myynnin parissa työskentelevien on oltava synkronoituja. Tällä tarkoitamme BusinessWithillä, että on mahdotonta löytää mielenkiintoisia liidejä, jos sinulla ei ole sisäisesti samaa käsitystä siitä, miltä täydellinen ostaja näyttää.
Seuraavassa vaiheessa, kun olet suostunut, voit säästää paljon aikaa käyttämällä liidien luontityökalua, markkinoinnin automaatiota tai markkinointityökalua. Liidit, potentiaaliset ostajat, luodaan nykyään yleensä "lämmittelyprosessin" kautta, mikä tarkoittaa, että tarjoat mahdolliselle liidille tai mahdolliselle asiakkaalle hyödyllistä tietoa. Koska Internet tarjoaa kaikki mahdollisuudet päättää tuotteesta tai palvelusta napin painalluksella, liidien luontityökalu on välttämätön asiakkaiden hankkimiseksi. Mahdollisten ostajien manuaalinen etsiminen on vaikeaa ja aikaa vievää. Päätä sen sijaan kohderyhmä ja pyydä työkalulta apua esimerkiksi kiinnostuksen herättämiseen ympärillesi ja sen jälkeen hankkimaan mahdollisen liidin yhteystiedot tai vastaavaa - esimerkiksi lataamalla valkoisen kirjan, raportin tai allekirjoittamalla valmiina johonkin webinaaristasi. Mahdollisuuksia on monia, ja työskentely lyijyn kasvattamisen ja liidien luomisen kanssa on välttämätöntä - BusinessWith auttaa sinua listaamalla markkinoiden parhaat liidien luontityökalut, jotta löydät itsellesi parhaiten sopivan.
Mikä on paras työkalu lead generation?
Ei suositella leads keräämisen aloittamista ennen kuin sinulla on aavistustakaan kohderyhmästä tai edes strategiasta. Ala ensin miettiä, mikä on kiinnostava liidi yrityksellesi. Ajattelevatko markkinat ja myynti asiasta samaa? Voitteko yhdessä luoda persoonia, eli mikä on luonteenomaista täydelliselle ostajalle? Ennen kuin valitset liidien luontityökalun, mieti budjettiasi ja sitä, kuinka paljon aikaa sinulla on liidien kasvattamiseen tai liidien luomiseen. Miten löydät ostajat tänään? Miten haluat työskennellä? Mikä työkalu sopii parhaiten työskentelytapaasi? Käytä jonkin aikaa vertaillaksesi liidien luontityökaluja löytääksesi parhaan työkalun yrityksellesi. BusinessWith listaa Suomen markkinoiden parhaat työkalut.
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Lead generation-tyokalu
Asiakaskysely työkaluCPQCRMCustomer Success systemEtsintätyökalutLainaustyökaluLead generation-tyokaluMarkkinoinnin automaatioMarkkinoinnin työkalutMyynnin tukijärjestelmäSähköpostimarkkinointiListattuna 12 eri järjestelmää kategoriassa Lead generation-tyokalu
Markkinoinnin automaatio- ja CRM-järjestelmät, joihin sisältyy konsultointiapu ja oma MarTech-tiimi! Pääasiassa B2B:lle. Sharpspring on CRM-työkalu, joka on räätälöity vahvistamaan markkinointiasi ja lisäämään myyntiäsi.Lisätietoja Sharpspring
Jos etsit ilmaista online-ERP järjestelmää, olet juuri löytänyt parhaan ilmaisen online-ERP-järjestelmän. Toisin kuin muut ilmaiset avoimen lähdekoodin ERP-ratkaisut, joiden käyttöönotto voi kestää tunteja ja viikkoja täydelliseen käyttöönotossa, Bitrix24 on valmis käytettäväksi pilvessä vain 30 sekunnissa. Ei syytä huoleen, meillä on myös Bitrix24:n paikallinen versio avoimella lähdekoodilla, jon...Lisätietoja Bitrix24
Discover new prospects and monitor existing customers. Leadfeeder tells you which companies are interested in your products, even if their employees are working from home. Discover exactly what they are looking for and engage with the right leads, at the right time, with a message that captures their interest.Lisätietoja Dealfront
Vastausten saaminen auttaa yritystä laajentamaan asiakaskuntaansa luomalla visuaalisen ja henkilökohtaisen asiakaskokemuksen. Anna Get Answers Marketing Automation Toolin tehdä työ puolestasi, jotta voit keskittyä siihen, mitä osaat parhaiten.Lisätietoja Get response
HubSpot on konkari liidigeneroinnissa ja sen käytössä pääsee alkuun ilmaiseksi. Liidien hankinta onnistuu monilla tavoilla, aina perinteisistä lomakkeista chatbotteihin asti. Liidien generointi ja liidien nurturointi onnistuu ilman ylimääräistä kikkailua, onhan HubSpotia käytetty ja testattu jo iät ja ajat. HubSpotin erinomaisuus johtuu tietysti osin mahdollisuuksista integroida kaikki sen työka...Lisätietoja Hubspot
Houkuttele uusia liidejä Leadfeederillä, myynti- ja markkinointityökalulla. Tämä pilvipohjainen ratkaisu luo täydellisen yleiskatsauksen verkkosivustosi vierailijoista ja kartoittaa sekä uudet että vanhat asiakkaat luodakseen täydellisen yleiskatsauksen heidän kiinnostuksen kohteistaan. Näin voit tarjota räätälöityjä tarjouksia ja lisätä mahdollisuuksia.Lisätietoja Leadfeeder
Hyödynnä markkinoinnin automaation mahdollisuudet WordPress-sivustosi personointiin ainutlaatuisella tavalla. Kotimaisella LianaAutomationilla toteutat oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä keräämäsi asiakasdatan pohjalta datavastuullisesti. Yhdistä ja hyödynnä dataa monikanavaiseen markkinointiin: automatisoi tehtäviä, säästä aikaa ja tarjoa räätälöityjä kokemuksia kasvattaaksesi liikevaih...Lisätietoja Liana
Paranna markkinointiasi ja myyntiäsi houkuttelemalla potentiaalisia asiakkaita, jotka todennäköisimmin tekevät ostoksen. Luo automaattisia markkinointikampanjoita, jotka poistavat manuaalisen ja toistuvan työn.Lisätietoja marketo
Poptin on sivunsisäinen työkalu liidien generointiin, joka hyödyntää popupeja. Helposti luotavat popupit saavat sinulle enemmän liidejä ja sähköpostitilaajia, ja vähentää ostoskorin hylkäämisiä. Muut tuotteet ovat muun muassa upotetut lomakkeet ja automaattivastaaja, joka lähettää automaattisia sähköpostiviestejä uusille tilaajille. Ilmaisversiolla saat 1000 vierailijaa kuukaudessa ja rajattoman m...Lisätietoja Poptin
Markkinoinnin ei koskaan pitäisi olla pelkkä tukitoiminto – kuten myynnin, myös markkinoinnin pitää tuottaa tuloksia. Me ymmärrämme B2B-markkinointia ja monimutkaisten myyntisyklien tuomia haasteita. Markkinointitiimisi jatkeena autamme sinua hankkimaan laadukkaampia liidejä, myymään enemmän ja tekemään inhouse-tiimistäsi mitattavan kasvun moottorin.Lisätietoja The F Company
Trustmary on markkinointiohjelma, joka auttaa sinua hyödyntämään Social Proofia arvosteluilla ja suosituksilla. Ilmaisella Trustmary Solo-ohjelmalla voit kerätä rajattoman määrän liidejä laskeutumissivuiltasi. Trustmary tarjoaa Zapier-integraatioita. Voit yhdistää Trustmaryn moniin muihin järjestelmiin. Kaikille käyttäjille on saatavilla myös apumateriaaleja, kuten myös chat- ja sähköpostituki. ...Lisätietoja Trustmary
Vainu on yksi markkinoiden suosituimmista etsintätyökaluista, jonka intuitiiviset ratkaisut mahdollistavat paremman työnkulun. Vainu tarjoaa apua muun muassa CRM-integraatioon ja valtavaan tietokantaan.Lisätietoja Vainu
Pikaopas
Miten luon leads yritykselleni?
Oletko alkanut miettiä kokonaisvaltaista lähestymistapaa markkinointistrategiaan yrityksessä? Oletko valmis aloittamaan markkinointityökalun tai viittausten luontityökalun käytön löytääksesi oikeita asiakkaita? Tässä yhteydessä mainitaan usein "kylmä" ja "lämpimät" johdot. Kylmät johdot ovat niitä, jotka eivät odota sinulta mitään tai jotka eivät ehkä edes tunne sinua. Silloin ostoprosessi voi olla pidempi. Lämpimiä liidejä on vain lämmitetty jonkin aikaa - ehkä siksi, että he tilaavat uutiskirjeesi, ovat osallistuneet johonkin webinaariisi tai ovat ladanneet nettisivuiltasi oppaan, raportin tai vastaavaa. He ovat kiinnostuneita, mutta siirtyminen kiinnostuksesta ostoon voi kestää jonkin aikaa. Juuri tässä tulee käyttöön liidien luontityökalu, jonka avulla voit muuntaa liideistä asiakkaita. Liidien luontityökalu automatisoi (markkinoinnin automaatio) esimerkiksi seurannan ja antaa liidille sen tarvitsemat tiedot tai kerää tietoa, josta voi olla hyötyä lähestyessäsi potentiaalista ostajaa. Hanki apua jo tänään BusinessWitiltä löytääksesi ja vertaillaksesi markkinoiden erilaisia liidien luontityökaluja. Polkusi parhaaseen tapaan luoda liidejä yrityksellesi - kulkee meidän kauttamme. Tervetuloa etsimään ja vertailemaan työkaluja nyt suoraan.
Kuvaus ominaisuuksista
360 asteen asiakastuntemus
Analyysit ja raportit
Chat-ratkaisu
Lead Score
Triggerit
Tutkimustyökalut
Ulospäin suuntautuva markkinointi
Verkkovierailijoiden tunnistaminen (IP