Miten luon leads yritykselleni?
Oletko alkanut miettiä kokonaisvaltaista lähestymistapaa markkinointistrategiaan yrityksessä? Oletko valmis aloittamaan markkinointityökalun tai viittausten luontityökalun käytön löytääksesi oikeita asiakkaita? Tässä yhteydessä mainitaan usein "kylmä" ja "lämpimät" johdot. Kylmät johdot ovat niitä, jotka eivät odota sinulta mitään tai jotka eivät ehkä edes tunne sinua. Silloin ostoprosessi voi olla pidempi. Lämpimiä liidejä on vain lämmitetty jonkin aikaa - ehkä siksi, että he tilaavat uutiskirjeesi, ovat osallistuneet johonkin webinaariisi tai ovat ladanneet nettisivuiltasi oppaan, raportin tai vastaavaa. He ovat kiinnostuneita, mutta siirtyminen kiinnostuksesta ostoon voi kestää jonkin aikaa. Juuri tässä tulee käyttöön liidien luontityökalu, jonka avulla voit muuntaa liideistä asiakkaita. Liidien luontityökalu automatisoi (markkinoinnin automaatio) esimerkiksi seurannan ja antaa liidille sen tarvitsemat tiedot tai kerää tietoa, josta voi olla hyötyä lähestyessäsi potentiaalista ostajaa. Hanki apua jo tänään BusinessWitiltä löytääksesi ja vertaillaksesi markkinoiden erilaisia liidien luontityökaluja. Polkusi parhaaseen tapaan luoda liidejä yrityksellesi - kulkee meidän kauttamme. Tervetuloa etsimään ja vertailemaan työkaluja nyt suoraan.