Mitä minun tulee tietää helpdesk -järjestelmistä?
Kun kohtaat Help desk -järjestelmän tai service desk -järjestelmän valinnassa on tärkeää harkita sellaisen hankkimista todella sopii sinulle ja tarpeisiisi. Et halua pukua, joka ei ole liian suuri tai pieni työskentelyyn, ja kanssa. Ajattele myös tulevaisuuttasi - kasvaessasi voi olla hyvä valita yksi jo edistyneempi järjestelmä. Mutta on tärkeää ottaa huomioon helppokäyttöisyys, aivan kuten missä tahansa muussa järjestelmässä. Monet help desk -järjestelmät ja tapaustenhallintajärjestelmät voidaan pitää monimutkaisina, ja pointti on, että työkalun pitäisi auttaa sinua työskentelemään tehokkaammin ja help desk-tapauksissa. Voit vapaasti kartoittaa tärkeimmät tarpeesi ja aloittaa eri järjestelmien vertailun kanssamme BusinessWithissä. Voit helposti suodattaa tuotteen eri ominaisuuksia, kuinka suuria yrityksesi on ja lue eri työkaluista meiltä tai siirry vastaaviin verkkosivusto.
Voit vapaasti kysyä demoja valitsemiltasi toimittajilta. Lue, tee tutkimus ja älä unohda kysyä työntekijöiltä, jotka työskentelevät ensisijaisesti järjestelmässä mikä on heille tärkeintä. Miltä help desk tai tapaushallinta näyttää nykyään ja mitä vaihteita siellä on? Minkä pitää toimia paremmin? Tarvitset uuden palvelupistetyökalun integroitavaksi muut järjestelmät? Vertaile ja valitse sitten järjestelmiä BusinessWith -oppaamme avulla helpottaa valintaa.