Vertaa Suomen parasta help desk -järjestelmää

Mikä helpdesk -järjestelmä minun pitäisi valita?

Helpdesk -järjestelmä, help desk -työkalu tai Service Desk -työkalu auttaa myös työntekijä tai asiakas tukena. The säästää aikaa, minimoi kitkaa ja auttaa esimerkiksi IT-osastoa seurata saapuvia tapauksia , kuten mikä tahansa muu tapauksenhallintajärjestelmä.

Odottaa vastausta neuvontapalvelusta tai vielä pahempaa – ei saada vastausta, aiheuttaa ärsytystä jokaisessa työntekijässä tai asiakkaassa, joka haluaa tietää jatkaa työtään, tiedustelujaan, tilejään tai tilauksiaan - ilman ongelmia tiellä. Help desk -alusta auttaa järjestämään ja priorisoimaan saapuvat tapaukset, jotta mikään ei unohdu. Alusta tarjoaa parempaa palvelua että tuki tai kollegat keskenään voivat toimia nopeammin, ja se on yksi tehokas tapa minimoida seisokit eri virroissa. Nykyaikaiset tapauksenhallintatyökalut voivat käsitellä useita kanavia, kuten sähköpostia tai chattailla ja voi tehdä muistiinpanoja tai lajitella miten kiireellinen asia on. Tärkeintä on, että sen on oltava helppoa luo help desk -tapaus ja voi seurata sitä, kunnes kaikki on ratkaistu. Se on siten kuin keskuskeskus esimerkiksi IT-tuelle. Mutta mikä järjestelmän tarvitsee organisaatiosi? Ja mitkä ominaisuudet ovat sinulle tärkeitä siinä Toimiala, jolla toimit? BusinessWith on kartoittanut osoitteessa saatavilla olevat help desk- ja service desk -järjestelmät markkinoilta, jotta voit löytää tarpeisiisi parhaiten sopivan työkalun. Vertaile ja valitse suoraan sivustoltamme.

Mitä minun tulee tietää helpdesk -järjestelmistä?

Pikaopas

Listattuna 11 eri järjestelmää kategoriassa Helpdesk system

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työn...Lisätietoja SuperOffice Service

TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto on avain yritysten parempaan asiakaspalveluun. Yhdistämällä helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden alan kokemuksen, ohjelmistomme auttaa organisaatioita hallitsemaan tapahtumia, luomaan tehokkaita työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Asiakkaamme voivat hyödyntää itsepalveluportaalin tarjoamaa itsenäistä toimintaa. Yli 4 500 organisaatiota...Lisätietoja Topdesk

Luo rakennetta ja kasvua. Yli 30 vuoden ajan kiinteistö-, energia-, tukku-, kone- ja rakennusalan yritykset ovat kääntyneet puoleemme alakohtaisen CRM:n saamiseksi. Prosessi toteutetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti skaalautuvassa järjestelmässä, joka pystyy ratkaisemaan useimmat asiat. Loput ratkaisemme käyttäjäkoulutuksella ja paikallisten asiantuntijoiden tuella. Lime CRM perustuu yksinkerta...Lisätietoja Lime CRM

Automatisoi ja digitalisoi yrityksesi. Sweetin avulla hallitset kaikkia yrityksen osia samalta alustalta päivittäisen työn yksinkertaistamiseksi. Turvallisuus on äärimmäisen tärkeää Sweet Systemsille ja asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on ISO 27001 -sertifikaatti. Toimialakohtaiset ratkaisumme tarjoavat rajattomat mahdollisuudet. Olemme hioneet työkalujamme ja osaamistamme eri toi...Lisätietoja Sweet Systems

Freshdesk on pienille ja keskisuurille yrityksille tarkoitettu asianhallintajärjestelmä. Painopiste on help deskissä ja asiakaspalvelussa. Asianhallintajärjestelmä sisältää monia erilaisia ​​toimintoja.Lisätietoja Freshdesk

Jos etsit ilmaista online-ERP järjestelmää, olet juuri löytänyt parhaan ilmaisen online-ERP-järjestelmän. Toisin kuin muut ilmaiset avoimen lähdekoodin ERP-ratkaisut, joiden käyttöönotto voi kestää tunteja ja viikkoja täydelliseen käyttöönotossa, Bitrix24 on valmis käytettäväksi pilvessä vain 30 sekunnissa. Ei syytä huoleen, meillä on myös Bitrix24:n paikallinen versio avoimella lähdekoodilla, jon...Lisätietoja Bitrix24

LiveAgent käyttää ohjelmistoa, jonka päätoiminto on automaattinen valinta. Automatisoimalla puhelut yrityksesi säästää sekä aikaa että voit helposti lisätä puhelun nopeutta ja tuottavuutta. Ohjelmisto on helposti yhdistettävissä yrityksesi CRM-järjestelmään ja yhteystietoluetteloon. Alusta sisältää myös mahdollisen asiakasvalituksen käsittelyjärjestelmän sekä yleisen asiakaspalvelun.Lisätietoja LiveAgent

OneDesk-ohjelmisto tarjoaa ainutlaatuisen ratkaisun yhdistämällä käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Sinun ei tarvitse enää hankkia erillisiä ohjelmistoja, integroida niitä keskenään tai vaihtaa niiden välillä. OneDesk tarjoaa tehokkaan ratkaisun, joka mahdollistaa työryhmäsi tukemisen asiakkaita sekä työskentelyn projektien parissa samassa paikassa. Sovellus on suunniteltu erity...Lisätietoja Onedesk

Asiakaspalvelujärjestelmä, joka automatisoi asiakastapausten käsittelyn. Sopii niin pienille kuin isommillekin yrityksille ja tarjoaa toimintoja, kuten chatbotin, monikanavaisen ja kojelaudat.Lisätietoja ServiceNow

SysAid käyttää palveluautomaatiota parantaakseen IT-palveluiden älykkyyttä, ei pelkästään niiden tehokkuutta. Käyttötuki kykenee itsenäiseen hallintaan, mikä merkitsee nopeampaa palvelua, vähäisempää työkuormaa ja parempaa palvelukokemusta miljoonille käyttäjille maailmanlaajuisesti. Jokainen IT-palveluhallinnan osa optimoidaan niin saumattomaksi ja automaattiseksi, että IT-osasto vapautuu tarpeet...Lisätietoja SysAid

Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.Lisätietoja Zendesk

Pikaopas

Mitä minun tulee tietää helpdesk -järjestelmistä?

Kun kohtaat Help desk -järjestelmän tai service desk -järjestelmän valinnassa on tärkeää harkita sellaisen hankkimista todella sopii sinulle ja tarpeisiisi. Et halua pukua, joka ei ole liian suuri tai pieni työskentelyyn, ja kanssa. Ajattele myös tulevaisuuttasi - kasvaessasi voi olla hyvä valita yksi jo edistyneempi järjestelmä. Mutta on tärkeää ottaa huomioon helppokäyttöisyys, aivan kuten missä tahansa muussa järjestelmässä. Monet help desk -järjestelmät ja tapaustenhallintajärjestelmät voidaan pitää monimutkaisina, ja pointti on, että työkalun pitäisi auttaa sinua työskentelemään tehokkaammin ja help desk-tapauksissa. Voit vapaasti kartoittaa tärkeimmät tarpeesi ja aloittaa eri järjestelmien vertailun kanssamme BusinessWithissä. Voit helposti suodattaa tuotteen eri ominaisuuksia, kuinka suuria yrityksesi on ja lue eri työkaluista meiltä tai siirry vastaaviin verkkosivusto.

Voit vapaasti kysyä demoja valitsemiltasi toimittajilta. Lue, tee tutkimus ja älä unohda kysyä työntekijöiltä, ​​jotka työskentelevät ensisijaisesti järjestelmässä mikä on heille tärkeintä. Miltä help desk tai tapaushallinta näyttää nykyään ja mitä vaihteita siellä on? Minkä pitää toimia paremmin? Tarvitset uuden palvelupistetyökalun integroitavaksi muut järjestelmät? Vertaile ja valitse sitten järjestelmiä BusinessWith -oppaamme avulla helpottaa valintaa.