EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaile Suomen parhaita CRM-järjestelmiä

Minkä CRM-järjestelmän yrityksesi tarvitsee?

CRM tarkoittaa asiakassuhteiden hallintaa ja yhtä CRM-järjestelmät auttavat yrityksiä automatisoimaan erilaisia ​​myynnin ja asiakashallintaprosessi. CRM-järjestelmien tavoitteena on kasvattaa myyntiä kautta muun muassa seurata ja kirjata myyntiä ja asiakasvuorovaikutusta sekä kerätä ja analysoida asiakastietoja eri lähteistä, kuten verkkosivuilta, sosiaalisesta mediasta, puhelut jne. CRM-järjestelmä otetaan usein käyttöön myyntiin ja markkinointiosasto myyntitilien, potentiaalisten asiakkaiden hallinnan keskuskeskuksena ja johtaa. Monilla yrityksillä on myös käytössä CRM-järjestelmä, jonka tarkoituksena on saada se on yleinen järjestelmä kaikille osastoille.

Mitä CRM-järjestelmiä on tarjolla Suomen markkinoilla?

Suomen markkinoilla on monia CRM-ratkaisujen toimittajia (yli 32 kpl) ja löytääksesi oikean tien CRM-viidakossa, sinun täytyy luottaa siihen voi viedä aikaa! Suomalaiset yritysten prosessin yksinkertaistamiseksi Businesswith on tehnyt koonnut suomalaiset ja kansainväliset tavarantoimittajat yhteen ja samaan paikkaan. Päällä businesswith.fi voit verrata CRM-järjestelmiä ja katsoa mitkä niistä eri CRM-työkalut saatavilla Suomessa ja lue niistä mikä on CRM ja menetelmiä koskevia ehdotuksia valitse CRM-järjestelmä.

Mikä on CRM?

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Lista 34 eri CRM

Lajittele
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice CRM mahdollistaa yrityksen liiketoiminnan kasvun yhdellä alustalla. Kun kaikki yleisimmät sovellukset ovat samassa asiakastietokannassa, asiakasrajapinnan eli myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosessit ovat osaa samaa kokonaisratkaisua.

Lisätietoja SuperOffice CRM

Logo_ Gray & Color.png

Lime CRM

Lime Technologies

Luo rakennetta ja kasvua. Yli 30 vuoden ajan kiinteistö-, energia-, tukku-, kone- ja rakennusalan yritykset ovat kääntyneet puoleemme alakohtaisen CRM:n saamiseksi. Prosessi toteutetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti skaalautuvassa järjestelmässä, joka pystyy ratkaisemaan useimmat asiat. Loput ratkaisemme käyttäjäkoulutuksella ja paikallisten asiantuntijoiden tuella. Lime CRM perustuu yksinkerta...

Lisätietoja Lime CRM

Sweet Systems-logo

Sweet Systems

Sweet Systems AB

Automatisoi ja digitalisoi yrityksesi. Sweetin avulla hallitset kaikkia yrityksen osia samalta alustalta päivittäisen työn yksinkertaistamiseksi. Turvallisuus on äärimmäisen tärkeää Sweet Systemsille ja asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on ISO 27001 -sertifikaatti. Toimialakohtaiset ratkaisumme tarjoavat rajattomat mahdollisuudet. Olemme hioneet työkalujamme ja osaamistamme eri toi...

Lisätietoja Sweet Systems

Membrain

Membrain

Membrain

Membrain on CRM-järjestelmä ja myyntituki, jota myyjäsi ovat kaivanneet. Membrain on suunnattu B2B-yrityksille, jotka työskentelevät monimutkaisen myynnin parissa ja pyrkivät lisäämään kasvua. Membrainissa keskitytään tukemaan, rohkaisemaan ja luomaan onnistuneita myyntiprosesseja sen sijaan, että tallennettaisiin tietoja jälkikäteen. Membrain perustuu prosessilähestymistapaan, jossa prosessit ova...

Lisätietoja Membrain

Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Salesforce CRM on johtava pilvipohjainen ratkaisu, joka tarjoaa laajan räätälöinnin myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun kaikenkokoisille yrityksille. Se tarjoaa tehokkaita työkaluja liidien hallintaan, myynnin ennustamiseen ja integroituu laajaan valikoimaan kolmannen osapuolen sovelluksia Salesforce AppExchangen kautta. Alusta on suunniteltu keskittämään asiakasvuorovaikutusta, virtaviiv...

Lisätietoja Salesforce

Logo_ Gray & Color.png

Lime GO

Lime Technologies

Lime Go on nettipohjainen CRM-järjestelmä myyjille ja myyntipäälliköille, jotka haluavat työskennellä enemmän datalähtöisesti myynnin parissa. Kaikkien pohjoismaisten yritysten integroidun tietokannan ja älykkäiden suodattimien ansiosta voit helposti löytää uusia asiakkaita. Luo satoihin kriteereihin perustuvia soittolistoja ja työskentele putkien hallinnan kanssa, jotta kauppa saadaan tehtyä nope...

Lisätietoja Lime GO

Microsoft Dynamics 365 Sales on kattava CRM-ratkaisu, joka integroituu Microsoft 365:n tuottavuusohjelmistoon. Dynamics 365 Sales parantaa asiakassuhteiden hallintaa tarjoamalla yksityiskohtaista analytiikkaa, myyntitietoja ja virtaviivaistettuja toimintoja tuttujen Microsoft-sovellusten kautta. Se tarjoaa reaaliaikaisen pääsyn tietoihin, tekoälyyn perustuvia näkemyksiä ja räätälöinnin parantamaan...

Lisätietoja Microsoft Dynamics 365

CRM-järjestelmä sinulle, joka haluat aloittaa nopeasti ja säätää sitten kasvuvauhtiasi. Hubspot sisältää kaiken markkinoinnin automaatiosta ja liidien luomisesta myyntiautomaatioon kiinteään kuukausihintaan. Lisäksi saat ilmaisen pääsyn Hubspot-tukeen sekä integraation Outlookin ja Gmailin kanssa. Sopii kaikille toimialoille ja voidaan yhdistää muihin järjestelmiisi, kuten ERP, digitaalinen sopimu...

Lisätietoja HubSpot CRM

SugarCRM

SugarCRM

SugarCRM

SugarCRM:n avulla markkinointi-, myynti- ja asiakaspalvelutiimit saavat vihdoin selkeän kuvan jokaisesta yksittäisestä asiakkaasta, mikä auttaa yrityksiä saavuttamaan uudet suorituskyvyn ja ennusteiden tasot. Tuhannet yritykset yli 120 maassa käyttävät Sugaria teräväpiirto-asiakaskokemuksen tarjoamiseen antamalla alustan tehdä työn. Sugarin pääkonttori on Piilaaksossa, ja sitä tukee Accel-KKR. Lis...

Lisätietoja SugarCRM

Freshsales CRM

Freshsales CRM

Freshworks

CRM-ratkaisu pienille yrityksille. Siinä on hyvät perustoiminnot ja myös mahdollisuus soittaa suoraan järjestelmästä.

Lisätietoja Freshsales CRM

Sharpspring

Sharpspring

Funnelbud

Markkinoinnin automaatio- ja CRM-järjestelmät, joihin sisältyy konsultointiapu ja oma MarTech-tiimi! Pääasiassa B2B:lle. Sharpspring on CRM-työkalu, joka on räätälöity vahvistamaan markkinointiasi ja lisäämään myyntiäsi.

Lisätietoja Sharpspring

Yksi suurimmista verkkopohjaisista CRM-työkaluista maailmanlaajuisesti. Tarjoaa monia moderneja ominaisuuksia, joita on helppo käyttää, ja se on CRM:ään integroitavan tekoälytekniikan eturintamassa.

Lisätietoja Zoho CRM Enterprise

Cirrus

Cirrus

Care of CRM

Cirrus CRM:llä on moderni ja käyttäjäystävällinen ilmaisu, jonka tavoitteena on digitalisoida yritykset. Tavoitteena on yksinkertaistaa arkea ja mahdollistaa siirtyminen nykyaikaiseen ja hyväksi havaittuun tapaan hoitaa asiakassuhteita.

Lisätietoja Cirrus

Mobiiliystävällinen CRM-työkalu, joka keskittyy API:iin ja edistyneisiin seurantatoimintoihin.

Lisätietoja Amocrm Advanced

Pipedrive

Pipedrive

Pipedrive

Käyttäjäystävällinen ja moderni CRM-järjestelmä, joka sisältää monia toimintoja, joita tarvitaan erittäin hyvään myyntiautomaatiokokoonpanoon. Ensimmäinen myyjien suunnittelema ja myyjiä varten suunniteltu CRM.

Lisätietoja Pipedrive

Upsales

Upsales

Upsales

Upsales on Ruotsin nopeimmin kasvava CRM, joka auttaa B2B-yrityksiä. Upsales CRM auttaa B2B-yrityksiä löytämään uusia liidejä, voittamaan lisää liiketoimintaa ja luomaan lisämyyntiä olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Lisämyynti on ilmeinen valinta nopeasti kasvaville myyntiorganisaatioille, jotka haluavat täydellisen CRM:n, jonka lisäksi on mahdollista kehittää toimintoja, kuten markkinoinnin au...

Lisätietoja Upsales

bagel CRM

bagel CRM

Bagel CRM

Innovatiivinen CRM-järjestelmä, joka tarjoaa optimaalisen järjestelmätuen asiakassuhteiden vahvistamiseen älykkäiden toimintojen avulla.

Lisätietoja bagel CRM

Pilvipohjainen CRM-työkalu, jolla on erittäin hyvä tuki ja helppokäyttöisyys. Tarjoaa pienille ja keskisuurille yrityksille räätälöityjä modulaarisia paketteja.

Lisätietoja Capsule CRM

CRM Service-logo

CRM Service

CRM service

Customer Relationship Management – Asiakkuudenhallintajärjestelmä Kun kaikki asiakastiedot ovat saatavilla yhdessä paikassa ja milloin tahansa, tietoja voidaan helposti käyttää parempaan asiakaspalveluun, kohdennettuun myyntiin ja raportointiin sekä liiketoiminnan strategiseen kehittämiseen. CRM-service-järjestelmästä löydät monipuoliset ja tehokkaat työkalut asiakassuhteiden hallintaan.

Lisätietoja CRM Service

Hyvin yksinkertainen CRM-järjestelmä mikroyrityksille. Voidaan helposti yhdistää Outlookiin, joten voit synkronoida kalenterisi.

Lisätietoja eWay-CRM

GeniCRM-logo

GeniCRM

Genisys

GeniCRM on aidosti helppokäyttöinen järjestelmä asiakkuudenhallintaan. Selainpohjaisen CRM-järjestelmän ja CRM-mobiilisovelluksen lisäksi asiakkaamme saavat suomenkielisen, asiantuntevan ja ripeän asiakaspalvelun tuen samaan hintaan.

Lisätietoja GeniCRM

Pilvipohjainen CRM-ratkaisu, joka tarjoaa lisenssimaksun useimpien asioiden kanssa.

Lisätietoja infoFlo CRM

infusionsoft CRM

infusionsoft CRM

Infusionsoft

CRM-järjestelmä Yhdysvalloista, joka tarjoaa CRM:n, markkinoinnin automaation ja verkkokaupan toiminnot yhdessä integroidussa järjestelmässä!

Lisätietoja infusionsoft CRM

Insightly-logo

Insightly

Insightly

Insightly CRM on pienille ja keskisuurille yrityksille suunniteltu pilvipohjainen asiakkuuksien hallintatyökalu, joka tarjoaa valmiuksia hallita asiakasvuorovaikutusta, projekteja ja myyntiä. Siinä on käyttäjäystävällinen käyttöliittymä, jossa on työkalut kontaktien, myyntimahdollisuuksien, projektitoimituksen ja yksityiskohtaisen raportoinnin hallintaan sekä integraatiot suosittuihin sähköposti-,...

Lisätietoja Insightly

Keap-logo

Keap

Infusion Software

Keapin avulla saat all-in-one myynnin ja markkinoinnin automaatioalustan, joka on suunniteltu auttamaan pienyritystäsi kasvamaan.

Lisätietoja Keap

Monday

Monday

Monday

Mondaylla pystyy hoitamaan kokonaisvaltaisesti yrityksen projekteja ja niihin liittyviä asioita. Sitä voivat käyttää niin pienet kuin suuretkin yritykset kaikilla toimialoilla. Työkalussa on erityistä sen kokoava tyyli, jolloin yrityksen asioita pystyy hoitamaan useampi henkilö. Etuna on myös sen monikäyttöisyys. Mondayta voi käyttää projektinhallinnan lisäksi hyvin myös viestintään yrityksen s...

Lisätietoja Monday

Nethunt-logo

Nethunt

Nethunt INC

NetHunt CRM on myynnin automatisointityökalu, jonka avulla voit hallita liidejä, ylläpitää asiakassuhteita, seurata myynnin edistymistä ja tehdä lisää sopimuksia.

Lisätietoja Nethunt

Nexcom crm-logo

Nexcom crm

Nextcom Evolution AS

Nextcomin pilvipohjainen CRM-ratkaisu on turvallinen tapa parantaa työnkulkua, luoda sisäistä yhteistyötä ja lisätä myyntiä. Räätälöity.

Lisätietoja Nexcom crm

Recman

Recman

Recman

Recman on norjalainen yritys, joka tarjoaa CRM-järjestelmän sekä rekrytointi- ja henkilöstöjärjestelmän. Sillä on laaja portfolio, jota käyttävät monet yritykset Pohjoismaissa.

Lisätietoja Recman

S2 Customer Service on kattava asiakaspalvelualusta yritykselle, joka haluaa yksinkertaistaa asianhallintaansa asiakkaiden kanssa. Mukana toimintoja, kuten monikanavainen viestintä ja automatisoitu tapaustenhallinta.

Lisätietoja S2 communications

Severa-logo

Severa

Visma

Varmista kaupat ja asiakas­pysy­vyys. Näe myyntiputkessa odottavat eurot ja tiedä miten sopia kaupat. Luo erinomainen asiakaskokemus ensikontaktista pitkälle tulevaan. Toimita paras mahdollinen palvelu tehokkaasti. Severan projektinhallintatyökalussa seuraat projektien etenemistä ja katteita reaaliajassa.

Lisätietoja Severa

Simply

Simply

Simply CRM

Simplyn CRM-järjestelmä on loistava yrityksille, jotka haluavat parantaa myyntiprosessejaan ja saada työstään kaiken irti. Järjestelmän kautta voit yrityksenä luoda ja hallita kontakteja ja liidejä, seurata myyntitoimintaa ja seurata tärkeitä tehtäviä. Tämä luo sekä parempia myyntituloksia että parempaa sisäistä viestintää. Järjestelmä voi myös auttaa sinua ymmärtämään paremmin yrityksesi suoritus...

Lisätietoja Simply

Smarter-crm

Smarter-crm

Smarter-crm

Hyvin yksinkertainen online CRM-työkalu, joka keskittyy Tanskan markkinoille. Sopii pienille yrityksille, jotka haluavat järjestelmän, joka on helppo ottaa käyttöön.

Lisätietoja Smarter-crm

TMG CRM-logo

TMG CRM

TeleMagic Group

Kampanjapohjainen CRM-järjestelmä älykkäällä synkronoinnilla ja selkeällä asiakasprofiililla. Useat yritykset Pohjoismaissa käyttävät alustaa.

Lisätietoja TMG CRM

Mikä on CRM?

Etsitkö CRM-järjestelmää, joka vahvistaa sinua asiakassuhteet? Vai haluatko pystyä keräämään asiakastietoja eri lähteistä analysoida ja käyttää päätöksenteon perustana?

CRM-järjestelmä on yksi keskeisimmistä hallittavista palapelin osista asiakastiedot. Se on myyntitukijärjestelmässä (kuten CRM:ssä). tallentaa ja kerää tietoja nykyisistä ja potentiaalisista asiakkaista. Järjestelmässä työskentelevät pääsevät helposti käsiksi heidän tietoihinsa täytyy vahvistaa asiakassuhdetta tai myydä uusille potentiaalisia asiakkaita. Se on myös CRM-järjestelmässä, jota käytät paljon voi tehokkaasti mitata ja analysoida tietoja asiakasvuorovaikutuksistasi. Kanssa toisin sanoen CRM-järjestelmä koostuu useista eri toiminnoista, jotka voivat käyttää eri tarkoituksiin. Tässä on joitain esimerkkejä:

  1. Luo ja kohdista kampanjoita asiaankuuluville asiakkaille ja seuraa sitten. Näin markkinointi ja myynti voivat tehdä yhteistyötä tehokkaammin.
  2. Automatisoi ja yksinkertaista myyjien myyntiprosessia. Poista tarpeettomat manuaalista työtä ja välttää paljon excel-tiedostoja.
  3. Helpottaa myynti- ja asiakasraporttien luomista ja hakemista analysoida, kuinka voit parantaa myyntiä.
  4. Luokittele potentiaaliset asiakkaat sen mukaan, kuinka todennäköisesti he todella ostavat tai ei niin sanotun putkenhallinnan kautta.
  5. Paranna asiakaspalvelua ja saat paremman yleiskuvan.

CRM-järjestelmässä on monia toimintoja ja löydät ne kaikki CRM toimii selityksineen täällä osoitteessa businesswith.se, jossa voit myös vertailla palveluntarjoajia toisiinsa ja tutkia, mikä vastaa parhaiten omaasi tarpeisiin.

Tärkein asia CRM:stä on tietää, että se on luotu tarkoitus on, että pystyt vahvistamaan asiakassuhteitasi. Nykyään se on äärimmäisyyttä tärkeä kilpailutekijä, ja CRM-työkalun avulla voit ottaa omasi liiketoiminta kokonaan uudelle tasolle.

Miksi CRM-järjestelmä?

Harvoissa myynnin tukijärjestelmissä tai ohjelmistoissa on yhtä paljon etuja kuin CRM-järjestelmä. Lähes kaikki yritykset ovat nykyään riippuvaisia ​​hyvästä vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa ja tavoitteenaan tehdä paremmin kuin omansa kilpailijoita. CRM-järjestelmän pitäisi tarjota sinulle tarvitsemasi työkalut saavutat niin kilpailukykyisen asiakashallinnan ja tehokkaan myynnin mahdollisimman.

Eri toimialojen välillä on kuitenkin paljon eroja siitä, kuinka toimia niiden kanssa asiakkaita ja miltä myyntiprosessien monimutkaisuus näyttää. Miksi ja mikä CRM-järjestelmä on, vaihtelee siksi paljon. Ennen CRM-järjestelmän vaatimus on hyvä tietää syistä, miksi yritykset investoivat nykyään CRM-järjestelmään.

  1. Odottaa tehokkuutta. Tärkeä tekijä eliminoinnissa tehottomia prosesseja on se, että CRM-järjestelmä voidaan integroida sinun kanssasi olemassa oleva järjestelmä. Lisäksi tiedonkulkua voidaan virtaviivaistaa helpommin organisaatio. Tämä helpottaa useiden osastojen osallistumista tärkeitä asiakastietoja parantaakseen heidän työtään.
  2. Kasvata tuottavuutta ja katso kuinka myynti kasvaa. Virtaviivaista asiakastiedot, jotta toimituksen parissa työskentelevät tietävät mitä ja kun heidän on tehtävä asioita asiakkaiden puolesta. Tärkeintä on kuitenkin tietojen tallentaminen ja ryhtyy toimenpiteisiin sen suhteen. Lisäksi saat paljon yksinkertaisemman yleiskuvan siitä, mitä on tehty väärin ja voi korjata sen jälkeenpäin.
  3. Parempi sisäinen yhteistyö. Pilvipohjainen CRM-järjestelmä mahdollistaa sen Asiakastiedot ovat milloin tahansa ja kenen tahansa saatavilla (esim sallit) organisaatiossa. Nykypäivän CRM-järjestelmissä on paljon vahva tietoturva. Lisäksi monet nykyään arvostavat sitä että markkinointiosasto ja myyntitiimi voivat tehdä yhteistyötä helpommin CRM-järjestelmän toiminnot voivat käyttää kampanjoita ja liidien hallintaa tai että se liittyy markkinoinnin automaatiojärjestelmiin. Yhteenvetona voidaan todeta, että voit seurata paremmin liidien kuumuutta ennen kuin otat heihin yhteyttä.
  4. Myynti- ja ennustetiedot ovat tarkempia. Riippumatta siitä, käytätkö Tietojen pohjalta päätöksiä vai ei, CRM-järjestelmä voi tehdä paljon organisaation ulottuvilla. Historia ja todellisuus muuttuvat enemmän vuorovaikutusta ja on helpompi pystyä ennustamaan, mitä sinun on tehtävä voidaksesi tehdä saavuttaa tavoitteensa. Tiedot voivat esimerkiksi osoittaa, että sinun on suoritettava kohdennetummin viimeisen vuosineljänneksen kampanjoita. Voi olla, että valitut viestit toimii hyvin, koska tehdä lisää tarjouksia ennen vuoden loppua jne.

Hyviä neuvoja niille, jotka ajattelevat eivätkä ole täysin vakuuttuneita siitä, että sinä tarvitsee CRM-työkalun seuraavasti: Kokeile ilmaista ajanjaksoa! ja tutki sitten, sopiiko se sinulle.

CRM-järjestelmän valinta – tärkeitä tekijöitä arvioinnissa

CRM-järjestelmän valitseminen voi olla monimutkainen prosessi, jos et ole tehnyt omaasi vaatimukset oikein. Alla on joitain valittuja tärkeitä parametreja myynnin tukijärjestelmiä arvioitaessa.

CRM:n käyttöönotto

Onnistui

Monet CRM-järjestelmät ovat verkkopohjaisia ​​ja siksi niitä on helpompi ylläpitää sinun ei tarvitse ottaa IT:tä niin paljon mukaan järjestelmän toimintaan. Kuitenkin on SaaS-järjestelmän toteutus vaihtelee. Yksi tärkeimmistä toteutusvaiheen elementit on valmisteltava yhdessä toimittaja, mitä tietoja ja miten joukko ja muunnos tietojen on oltava järjestelmässä. Sinulla on todennäköisesti jo paljon asiakastietoja ja sitä tulee ottaa käyttöön oikein ja sinulle tehokkaalla menetelmällä.

Sudenkuopat

Omistajuus! On yksi tai kaksi ihmistä, jotka voivat kuvitella olevansa kanssasi koko ajan käyttöönottovaiheessa ja voi kuvitella osallistuvansa digitaalisen järjestelmän koulutuskurssille että hän voi olla hyviä portinvartijoita toimittajalle, kun laskeudut järjestelmä organisaatiossa. Lisäksi yleinen virhe ei ole käyttämällä järjestelmän myyjiä tai muita loppukäyttäjiä, jotka voivat tarjota a arvio siitä, miten se pitäisi perustaa ja mikä sopii heille parhaiten käyttää.

Pienille yrityksille, joilla ei ehkä ole resursseja, jotka voivat osallistua niin paljon Suosittelemme paljon toteutuksen aikana tutkimaan, mitkä niistä palveluntarjoajat, jotka tarjoavat tukea ja koulutusta ilmaiseksi muutaman ensimmäisen kuukauden ajan. Se voi olla kullan arvoinen pitkällä aikavälillä.

Tuki ja koulutus

Onnistui

Yrityksille, joilla on melko pitkät ja monimutkaiset myyntiprosessit tai käsittelee paljon asiakasdataa, on tärkeää tutkia, miten tuki toimii toimittaja. Tällä tarkoitamme: Onko puhelintukea? Vai onko kaikki tukea digitaalisen akatemian kautta, jossa sinun on luettava läpi joka ikinen kerta tarvitsetko vastauksia? Maksaako järjestelmäkoulutus ylimääräistä? Tämä on hyvä jos pidät silmällä, koska se voi olla tarpeen yksinkertaisilla ja sileä tuki.

Sudenkuopat

"Meillä on tukea, mutta vain digitaalisen tukiakatemian kautta." Toimii ehdottoman erinomainen monille, mutta niille teistä, jotka tietävät kanssasi, ettei sinulla ole kärsivällisyyden käydä läpi akatemian joka kerta pitäisi todella pitää tämä mielessä arviointiprosessin aikana.

Voidaanko CRM-järjestelmää räätälöidä vai sopiiko se alallesi?

Onnistui

Jotkut toimittajat voivat tarjota toimialakohtaiset CRM-järjestelmät. Tiedät itse, että se on yksi tärkeä tekijä, sen pitäisi olla arvokas arviointiparametri. Mitä tarvetta toimittaja muokkaa, jotta saat niistä parhaan mahdollisen vaikutuksen ominaisuuksia, jotka olet määritellyt tärkeimmiksi? Saadaksesi vastauksen tähän kysymykseen ennen sopimuksen allekirjoittamista voi tuoda sinulle paljon säästöjä. Toimittajan pitäisi aloita järjestelmän mukauttaminen jo käyttöönottovaiheessa niin, että voit sinun ei tarvitse pyytää sitä jälkikäteen ja säästää näin konsulttikuluja tai lisäkustannuksia järjestelmän mukauttamisesta.

Sudenkuopat

Lisäkustannuksia! Jos tarvitset toimialakohtaisen CRM-ratkaisun, sinun pitäisi olla tietoinen siitä, että se voi vaatia monia mukautussovelluksia tie. On olemassa muutamia toimialakohtaisia ​​CRM-järjestelmiä, jotka toimivat täydellisesti teollisuuden ratkaisu ensimmäisestä päivästä lähtien.

CRM-palveluntarjoajan saatavuus

Onnistui

Matkapuhelin! Jos sinä tai monet liikkeellä olevat työntekijät olette erittäin arvokasta, koska CRM-järjestelmä on saatavilla matkapuhelimella.

Sudenkuopat

Ei ole monia etuja ottaa CRM-järjestelmä, joka ei saatavilla.

CRM-järjestelmä markkinoinnin kanssa

Onnistui

Se, että sekä myynti että markkinointi toimivat yhdessä ja samassa järjestelmässä, on paljon arvokasta sekä osastojen välisen tehokkaamman yhteistyön että että hallitset liidejäsi paljon paremmin ja voit siten lisätä liidejäsi myyntiin. Omistamisesta on suuria etuja markkinoinnin automatisointitoiminnot CRM-järjestelmässä.

Sudenkuopat

Jos sinulla on jo markkinoinnin automaatiojärjestelmä, sinun pitäisi tutkia, kuinka paljon lisää integrointi maksaa ja onko se tarpeen mikä tahansa API-räätälöinti.

Me businesswith.se:ssä olemme kartoittaneet ja analysoineet tärkeimmät kriteerit CRM-järjestelmän ostoprosessissa sekä sai muut käyttäjät tekemään vankat ja riippumattomat katsaukset itse järjestelmistä. Se pelastaa sinut aikaa ja auttaa sinua tekemään oikean CRM-ostoksen liiketoimintaa.

CRM-järjestelmä pienyrityksille

Yleensä pienet yritykset vaativat CRM-järjestelmän, joka on helppokäyttöinen oppia ja sillä on valikoima ominaisuuksia, jotka voivat auttaa yritystä kasvamaan. Pienille yrityksille, jotka haluavat CRM-järjestelmän, jota he kasvattavat pitkällä aikavälillä i, onko viisasta miettiä, pitäisikö sinulla olla ns. CRM - "all in yksi". Esimerkkejä tällaisista järjestelmistä ovat Sharpspring, Upsales, Salesforce Lightning ammattilainen, Sweet CRM jne. Se on CRM-järjestelmät, jotka sisältävät esimerkiksi järjestelmään integroidut markkinoinnin automaatiotoiminnot. Lisäksi voivatko monet näistä järjestelmistä mahdollistaa potentiaalisten ja asiakkaiden tietojen hallinnan todella tehokas. Se maksaa enemmän, mutta saat niistä paljon lisäarvoa CRM-järjestelmä, jos suunnittelet laajentumista tai kasvua.

Niille pienille yrityksille, jotka eivät kaikki ole "kypsiä" käyttämään CRM-järjestelmää toimintoja, on fiksumpaa ajatella CRM:ää - "suoraan hylly". Se on paljon helpompi toteuttaa ja käyttää, mutta ei kaikki toiminnot, jotka johtavat mahdollisiin tarpeisiin mitä kauemmin yrityksesi kasvaa. Esimerkkejä tällaisista järjestelmistä ovat Lime Go, Superoffice CRM-standardi, Pipedrive jne.

CRM-järjestelmien vertailu – 4 vinkkiä, jotka yksinkertaistavat ostoprosessia

CRM-järjestelmien vertailu on aikaa vievää, koska niitä on monia arvioitavia toimintoja ja järjestelmän ominaisuuksia. Kanssa tuhansia CRM-järjestelmien vertailuja ja lukuisia kysymyksiä meiltä kävijöitä, olemme nyt koonneet neljä vinkkiä, jotka kannattaa pitää mielessä CRM-järjestelmien vertailussa.

CRM-ominaisuudet

CRM-järjestelmässä on tarpeesta riippumatta toimintoja, jotka huomioidaan olla perus, kun taas muita toimintoja pidetään enemmän pitkälle kehittynyt. Tärkeintä CRM-toimintoja verrattaessa on se Aloita niistä perusasioista, jotka sinä ja kollegasi luultavasti käyttää. Joitakin esimerkkejä näistä ovat:

  • Putkenhallinta
  • Yhteydenotto/potentiaalisten asiakkaiden hallinta
  • Sähköpostikampanjat
  • Raportit ja ennusteet
  • Kalenterin integrointi ja muistutus
  • Tapausten hallinta

Useimmat palveluntarjoajat voivat suorittaa nämä yllä olevat toiminnot tarjous. Mieti kuitenkin, tarvitseeko sinun mukauttaa näitä toimintoja sisäisten prosessiesi ja toimintojesi mukaan käyttäjäystävällinen. Se voi esimerkiksi olla helppo vetää ulos raportin, mutta raportin laatimista voidaan pitää tarpeettomana monimutkainen (lue muiden arvosteluja).

Joitakin esimerkkejä CRM-järjestelmän edistyneemmistä toiminnoista on luokiteltu alla:

  • Markkinoinnin automaatio
  • Myynnin pelillistäminen (myyntitaulu)
  • Soita suoraan CRM-järjestelmästä
  • Alueen hallinta

Nämä ominaisuudet ovat erittäin arvokkaita riippuen tarpeesta ja mitä toiveita sinulla on CRM-järjestelmän suhteen. Esimerkiksi on CRM:n synkronointi ja markkinoinnin automaatio tekevät siitä jotain markkinat ja myynti toimivat yhdessä ja samassa järjestelmässä ja selvästi pystyvät kommunikoida osastojen välillä. Hinta on kuitenkin usein korkeampi.

Hinta on tärkeä, mutta hinnoittelumalli voi olla tärkeämpi

CRM-järjestelmän hinta on asia, jonka jokainen tarkistaa. Moni kuitenkin unohtaa kuinka tärkeä hinnoittelumalli voi usein olla. On olemassa erilaisia ​​hinnoittelumalleja niillä on pitkällä aikavälillä suuri vaikutus kustannuksiin. Mitä suosittelemme on varhaisessa vaiheessa kysyt, kuinka toimittaja toimii sen perusteella bisnesmalli. Esimerkkinä se voi olla CRM:n pakettitarjous järjestelmä, jonka hinta on alhainen, mutta sen jälkeen kaikki räätälöinnit käyttöönotto vaatii järjestelmän kehityskuluja sekä konsultointimaksun. Se voi näet helposti vertailupalvelustamme, jossa olemme kartoittaneet hintamalleja ja mitä sisältyy.

CRM pilvessä

Pilvipohjaiset CRM-järjestelmät ovat erittäin kysyttyjä ja tulossa todennäköisesti jatkossakin. Se voi olla yksi ensimmäisistä parametreista vertaat CRM:ää, mutta pilvipohjaista CRM-järjestelmää ei automaattisesti parempi järjestelmä. Vaatimusten ja tarpeiden pitäisi olla ohjata.

Sisältyy tai ei sisälly hintaan

Ole tarkkana ja katso, mitä sisältyy ja mitä ei lisenssimaksu. Aina ei ole selvää, mitä se sisältää, koska joillakin toiminnoilla voi olla eri tasoisia. Löydät sen helposti milloin voit vertailla CRM-järjestelmiä täällä BusinessWithissä.

CRM-toimintojen kuvaus

API-integraatio

Mahdollistaa tietojen jakamisen CRM-järjestelmän ja muiden järjestelmien välillä. Voit esimerkiksi yhdistää CRM-järjestelmän muihin verkkopohjaisiin sovelluksiin, kuten verkkosivustoon, ja hakea tietoja sieltä ja päinvastoin.

Dashboard - Myynnin yleiskatsaus

Saat dynaamisen yleiskatsauksen eri keskeisistä parametreista ja myyntiluvuista. Lisäksi saat interaktiivisen dashboardin, jonka avulla voit helpommin luoda raportteja markkinasuuntauksista ja erilaisista malleista.

Integroidut myyntiprosessit

Järjestelmän on heijastettava myyntiprosessejamme, jotta voidaan minimoida riski tärkeiden toimintojen jäämisestä tekemättä

Kalenterin integrointi & muistutus

Integrointi käyttäjien kalentereihin helpottaa erilaisten tapahtumien/tehtävien seurantaa ja luo myös automaattisen muistutuksen asioille. Se helpottaa sinua luomaan parempaa palvelua ja suunnittelemaan asiakassuhteitasi.

Liidien luominen verkon kautta

Helpottaa liidien hallintaa. CRM-järjestelmät, joissa on hyvät liidienhallintaominaisuudet, voivat tarjota sinulle mahdollisuuden seurata liidiesi kehitystä koko prosessin ajan, prospektoinnista asiakkaaksi. Liidienhallintaominaisuudet auttavat sinua saamaan tietoa siitä, milloin ja miten voit poimia ja ottaa yhteyttä mahdollisiin asiakkaisiisi.

Luo asiakirjoja ja sopimuksia

Voit luoda asiakirjoja tai sopimuksia suoraan järjestelmässä. Yksinkertaistaa sopimusten hallintaa ja tekee siitä kaikkien työkalun kanssa työskentelevien käytettävissä olevan.

Lähetä uutiskirje CRM:stä

Tämä toiminto on monitasoinen. Päätarkoituksena on kuitenkin se, että voit luoda kampanjan ja seurata sen tuloksia. Erilaisten mittareiden ja tietojen oivallusten avulla voit arvioida, miten hyvin kampanja on onnistunut myyntisi kannalta.

Myyntiennusteet ja -tiedot

Varmistaa, että voit helposti laatia raportteja reaaliaikaisista tiedoista. Hyvän raporttigeneraattorin avulla voit lisätä ja muuttaa parametreja ja luoda raportteja niiden mukaisesti.

Putkien hallinta

Mahdollisuus asettaa prospektisi paremmuusjärjestykseen eri mittareiden perusteella ja luoda myyntiputki parametreihin perustuen.

Soita suoraan CRM:stä

CRM-järjestelmä, jossa on sisäänrakennettu puhelujärjestelmä, jonka avulla voit toimia välittömästi ja helposti liidien, mahdollisuuksien ja asiakkaiden suhteen.

Sosiaalisen median integrointi

Saat tietoa siitä, miten ihmiset ovat vuorovaikutuksessa sosiaalisen median tiliesi kanssa. Pääset käsiksi kommentteihin, tykkäyksiin ja muihin vastaaviin sosiaalisen median vuorovaikutustapahtumiin. Näiden tietojen avulla voit helpommin luoda parempia markkinointikampanjoita ja digitaalisia strategioita.

Sähköinen allekirjoitus

Mahdollista asiakkaalle sopimusten ja asiakirjojen allekirjoittaminen CRM-järjestelmän kautta ja tallenna kaikki yhteen paikkaan linkitettynä oikeaan yritykseen.

Sähköpostikampanjat

Tämän sisäänrakennetun toiminnon tai moduulilaajennuksen avulla saat tiedon siitä, ovatko asiakkaat vastaanottaneet tai avanneet postisi. Monet CRM-työkalut on integroitu suosittuihin sähköpostipalveluntarjoajiin, kuten Mailchimpiin, Outlookiin ja Gmailiin.

Tarjouskonfiguraattori/CPQ

Mahdollista asiakkaalle sopimusten ja asiakirjojen allekirjoittaminen CRM-järjestelmän kautta ja myös tallentaa kaikki yhteen paikkaan linkitettynä oikeaan yritykseen.

Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely

Asiakastiedot tallennetaan CRM-järjestelmään, joten voit nähdä yhteystiedot, demografiset tiedot, mitä vuorovaikutustilanteita on ollut tai on suunnitteilla, seurata tapahtumia jne.