EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa Suomen parasta Customer Success system

Mikä on customer success?

Customer success on varmistaa, että saat olemassa olevista asiakkaistasi menestynyt heille myymiesi tuotteiden tai palveluiden ansiosta. Työskentely asiakasmenestyspäällikkönä on lyhyesti sanottuna sinusta auttaa asiakasta saavuttamaan tavoitteensa, jotta sinä puolestasi pidät asiakkaasi (asiakkaan säilyttäminen). Se sisältää arvojen luomisen eri tavoin, ja se hoitaa asiakassuhdetta. Päinvastainen johtaa asiakkaiden menettämiseen (churn). Mutta sinä voit onko sinulla järjestelmä tai alusta asiakkaiden menestyksen edistämiseksi?

Vastaus on kyllä. Myynnin tukityökalu tai myyntitukijärjestelmä auttaa sinua analysoida asiakkaidesi tyytyväisyyttä ja tunnistaa, milloin jotain on tehtävä ratkaistu, jotta et vaaranna asiakasmenetyksiä. Kuinka onnistunut tai tyytyväinen siihen, että asiakkaasi tulevat ostamaansa tuotteen tai palvelun avulla kuljet käsi kädessä onnistumisen kanssa. Niiden menestys on siis sinun menestystä, siksi on viisasta luoda järjestelmä, jolla varmistetaan, analysoida ja ennustaa tuotteidesi käyttäytymistä, tunteita ja kokemuksia tai palveluita. Hyvän dialogin lisäksi voi olla hyvä idea työskennellä sellaisen kanssa myyntitukityökalut, jotka osoittavat, mitä on tehtävä tai miten asiat etenevät asiakasta, mikä puolestaan ​​auttaa sinua ylläpitämään asiakassuhteitasi.

BusinessWithissä esittelemme sinulle markkinoilla saatavilla olevat myynnin tukijärjestelmät. Suodata, lue ja kysy rohkeasti meiltä, ​​jos haluat lisää neuvoja omaan käyttöön yritysten tulee ajatella asiakkaiden menestystä. Avuksesi on vertailuopas, joka helpottaa oikean työkalun valintaa - juuri sinulle organisaatio.

3 vinkkiä onnistumiseen customer success

Lista 12 eri Customer Success system

Lajittele
Membrain

Membrain

Membrain

Membrain on CRM-järjestelmä ja myyntituki, jota myyjäsi ovat kaivanneet. Membrain on suunnattu B2B-yrityksille, jotka työskentelevät monimutkaisen myynnin parissa ja pyrkivät lisäämään kasvua. Membrainissa keskitytään tukemaan, rohkaisemaan ja luomaan onnistuneita myyntiprosesseja sen sijaan, että tallennettaisiin tietoja jälkikäteen. Membrain perustuu prosessilähestymistapaan, jossa prosessit ova...

Lisätietoja Membrain

Akita-logo

Akita

Akita

Akita tarjoaa monipuolisia ja hyödyllisiä ominaisuuksia asiakkaiden menestyksen tukemiseksi. Voit seurata, miten asiakkaasi käyttävät tuotettasi käytönseurannan avulla ja seurata heidän etenemistään sisäänottovirroissa, antaen arvokasta tietoa asiakaselinkaaren keskeisistä vaiheista. Akita erottuu erityisesti laajassa integraatiovalikoimassaan. Se on yhteensopiva käytännössä kaikkien muiden SaaS-t...

Lisätietoja Akita

Optimizely

Optimizely

Optimizely

Optimizelyn avulla yritys voi seurata kaikkia verkkosivustojaan yhtenäisellä alustalla, mikä tarjoaa selkeämmän yleiskuvan ja helpomman analyysin yrityksen sähköisestä kaupankäynnistä.

Lisätietoja Optimizely

ChurnZero

ChurnZero

ChurnZero

ChurnZero auttaa sinua tarkalleen, mitä nimi ehdottaa. ChurnZero antaa sinulle riskianalyysejä asiakkaille, jotka saattavat olla vaihtumisriskissä. ChurnZero sisältää neuvoja ja helpompia tapoja säilyttää nämä älykkäillä algoritmeilla.

Lisätietoja ChurnZero

ClientSuccess

ClientSuccess

ClientSuccess

ClientSuccess on joustava ja tehokas järjestelmä asiakkaan menestyksen hallintaan. Integroimalla yleisimpiin sovelluksiisi ja järjestelmiisi yhdistät kaikki kanavat helpommin hoitaaksesi asiakkaiden viestintää ja ongelmanratkaisua.

Lisätietoja ClientSuccess

Custify

Custify

Custify

Custify on intuitiivinen Customer Success -järjestelmä, joka tarjoaa hyvän yleiskuvan Customer 360 -ohjelmallaan, joka tarjoaa kokonaiskuvan asiakkaidesi terveydestä. Ohjelmisto analysoi asiakkaidesi KPI:t ja antaa jokaiselle asiakkaalle Customer Health Score -pisteen, jonka avulla sinun on helpompi seurata asiakkaita, joilla on vaihtumisriski.

Lisätietoja Custify

Gainsight

Gainsight

Gainsight

Gainsight on Customer Success -järjestelmä, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen ratkaisun kaikkeen, joka liittyy asiakkaisiin ja asiakastyytyväisyyteen. Selkeät ja nopeat analyysit ja raportit antavat sinulle materiaalia pohjaksi lähestymistavoille asiakkaiden tarpeiden oikeaan hallintaan.

Lisätietoja Gainsight

Planhat

Planhat

Planhat

Planhat on portaali, joka luo nopeamman yhteyden yrityksesi ja asiakkaidesi välille. Ohjelmisto tarjoaa viestintäratkaisuja ja analyyseja, joiden avulla voit seurata asiakkaidesi terveyspisteitä. Voit myös muuttaa näiden parametreja itse mukautuaksesi paremmin tarpeisiisi.

Lisätietoja Planhat

SmartKarrot

SmartKarrot

SmartKarrot

SmartKarrot on dynaamisesti kasvava asiakaspalvelualusta, joka tarjoaa tilitietojärjestelmän, joka estää asiakkaiden lähtemistä ja lisää liikevaihtoa. SmartKarrot mahdollistaa asiakassuhteiden hallinnan tiimeille automatisoida ja skaalata tuotteiden käyttöönotto- ja menestystoimintoja vaivattomasti. Se tarjoaa johtajille reaaliaikaista ja tarkkaa tietoa, jonka avulla he voivat tehdä päätöksiä käyt...

Lisätietoja SmartKarrot

Totango

Totango

Totango

Totango on merkittävä toimija asiakkuuksien onnistumisen alalla, suunnattuna erityisesti suurille yrityksille, joilla on laaja asiakaspalvelutiimi ja runsaasti asiakassuhteita hallittavanaan. Totango Spark, sen päätuote, tarjoaa vahvan asiakkuuksien onnistumisen ohjelmiston. Tämä työkalu mahdollistaa asiakasterveyspisteiden luomisen, tuotteiden käyttöanalyysien tarkastelun ja parhaiden käytäntöje...

Lisätietoja Totango

UserIQ

UserIQ

UserIQ

UserIQ on työkalu asiakasmenestysosastollesi. UserIQ:n avulla voit tehdä tietoihin perustuvia päätöksiä, lisäksi tarjolla on työkalu asiakkaiden sitouttamiseen ja asiakkaiden NPS:n analysointiin.

Lisätietoja UserIQ

Zendesk

Zendesk

Zendesk

Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.

Lisätietoja Zendesk

3 vinkkiä onnistumiseen customer success

Oletko alkanut harkita sellaisen myynnin tukijärjestelmän hankkimista, joka varmistaa sen? et ole vaarassa menettää asiakasta? Oletko kiinnostunut palkkaamaan sellaisen asiakasmenestyspäällikkö, joka työskentelee täysin asiakastyytyväisyyden parissa? Mikä onko haasteita olemassa?
BusinessWith antaa sinulle viisi vinkkiä, kuinka menestyä asiakkaan menestyksen avulla:

1. Kuuntele.

Varmistaaksesi todella, että ymmärrät asiakkaitasi, tarpeitasi ja toiveitasi sinun täytyy osata kuunnella. Mistä he pitävät tuotteistasi tai palveluistasi? Mitä haluavatko he saavuttaa? Ole reagoiva.

2. Luo henkilökohtaisia ​​suhteita.

Vuoropuhelut ja suhteet tarkoittavat kaikkea asiakkaiden menestyksen saavuttamiseksi. Päätavoitteesi on, että asiakkaasi ovat tyytyväisiä. Todella ymmärtämään mikä tekee heistä onnellisia ja menestyneitä, sinun tulee luoda pitkäaikainen ja uskollinen suhdetta.

3. Työskentele tietojen ja tekoälyn kanssa

Henkilökohtainen tulee ensin – mutta datan käyttö keinotekoisesti älykkyys ja hyvä myynnin tukijärjestelmä ovat välttämättömiä työssä strateginen ja älykäs. Hyvällä työkalulla pystyt ennakoimaan asiakkaidesi tarpeita ja toimi ajoissa. Se tehostaa merkittävästi työtä asiakaspalvelun kanssa.

Löydät myynnin tukijärjestelmän suoraan BusinessWith vertailuoppaasta. Suodata ja kartoita, mitkä toiminnot olet kiinnostunut ja joita haluat käyttää lue lisää suoraan täältä nettisivuiltamme. Polkusi täydelliseen järjestelmään alkaa meidän luonamme!