EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa Suomen parasta poikkeamanhallintajärjestelmää

Valitse oikea järjestelmä poikkeamien hallintaan

Poikkeamien hallinta on välttämätöntä monissa yrityksissä poikkeavien tapahtumien, virheiden ja vikojen seuraamiseksi. Nykyaikaiset digitaaliset poikkeamien hallintajärjestelmät, joita joskus kutsutaan myös "poikkeamien hallintajärjestelmiksi", tehostavat, keräävät tilastoja, raportoivat ja luovat selkeitä seurantamahdollisuuksia. Normaalista poikkeamien hallintajärjestelmä auttaa tunnistamaan liiketoiminnan kriittiset kohdat, oli kyse sitten taloudesta, koneista, potilashallinnasta tai jostain muusta kokonaan.

Poikkeamien hallinta on tärkeä osa systeemistä laatutyötä. Usein se kuitenkin liittyy haasteisiin, esimerkiksi raportoinnin puutteen ja epäselvien vastuiden muodossa. Oikea järjestelmä, joka vastaa tarpeitasi, voi auttaa sinua selviytymään haasteista, jotta opit siitä, mitä ei olisi pitänyt tapahtua.

Koska poikkeamien hallintaa tehdään niin monilla eri toimialoilla, markkinoilla on erilaisia ​​järjestelmiä. Siksi sinun on valittava järjestelmä, joka sopii täydellisesti yritykseesi. Mieti, miten haluat käsitellä poikkeamia ja mitä haluat saada siitä irti.

Kun olet valmis, me BusinessWith autamme sinua valitsemaan parhaan järjestelmän poikkeamien hallintaan. Suodata ja hae järjestelmäoppaamme avulla. Onnea!

Viisi asiaa, jotka on otettava huomioon poikkeamien hallinnassa

Lista 12 eri Poikkeamien hallinta

Lajittele
AirFaas-logo

AirFaas

AirFaas

Jatkuvien tavaravirtojen kanssa työskentelevillä yrityksillä pitäisi ehdottomasti olla järjestelmä, jolla voi raportoida ja ratkaista tilauksiin ja toimituksiin liittyviä poikkeamia ja ongelmia. AirFaasin poikkeamanhallinta on automaattisesti linkattu tilauksiin, tarjouskyselyihin, sekä nimike- että toimittajatietoihin. Poikkeamien hallinta ei ole myöskään yksipuolista: toimittajat voivat osallist...

Lisätietoja AirFaas

Analystica-logo

Analystica

Analystica

Analystican nettipalvelu tarjoaa helpon ja tehokkaan tavan poikkeamien seurantaan, raportointiin, käsittelyyn sekä analysointiin. Poikkeama voi olla esimerkiksi marketin rikkoutunut kylmälaite, henkilöstövaje, aluksella tapahtunut vahinko tai toimiston uusi liukas matto.

Lisätietoja Analystica

Atlantis-logo

Atlantis

Atlantis

Havaitse ja poista yrityksen toimintaa ja työturvallisuutta heikentävät poikkeamat – tehokkaasti, kattavasti ja kannattavasti! ATLANTIS Platform, mahdollistaa toiminnan aika- ja paikkariippumattomasti. Esimerkiksi turvallisuushavainnon tai poikkeaman pystyt ilmoittamaan muutamassa sekunnissa. Käynnistä sovellus, ota kuvat ja lähetä. Siinä se.Paikkatieto voidaan liittää mukaan automaattisesti. Tal...

Lisätietoja Atlantis

Helppokäyttöinen työkalu poikkeamien ilmoittamiseen. Työkalullamme poikkeamien ilmoittamiseen teet ilmoittamisesta nopean ja vaivattoman. Sitouta työntekijät työturvallisuuteen helpolla toiminnolla poikkeamista ilmoittamiseen. Seuraa poikkeamadataa ja tee ennakoivia ja työturvallisuutta vahvistavia toimenpiteitä.

Lisätietoja EcoOnline Platform

Gurufield-logo

Gurufield

Gurufield

Helppo ja suoraviivainen tapa henkilöstölle ja urakoitsijoille poikkeamien, läheltä piti -tilanteiden, havaintojen sekä ideoiden raportointiin. Muokattavat sähköpostit ja tekstiviestit sidosryhmille: esimerkiksi tiimin informointi ideoihin liittyen tai ilmoitukset ylimmälle johdolle kriittisiin poikkeamiin liittyen

Lisätietoja Gurufield

Lemonsoft-logo

Lemonsoft

Lemonsoft

Nykyaikainen toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa yrityksesi toimintaa eri osa-alueilla. Tietoja ei tarvitse tallentaa kuin kerran, tieto liikkuu sähköisesti ja löytyy helposti. Sääntöjen noudattamisesta aiheutuvat kustannukset laskevat, kun toimintaprosessit ovat paremmin hallussa ja hallinnon ei tarvitse käyttää koko aikaansa valvontaan. Kun käytät yhtä toiminnanohjausjärjestelmää erillisten jär...

Lisätietoja Lemonsoft

NordCheck-logo

NordCheck

NordCheck

Poikkeamia ja havaintoja on hallittava järjestelmällisesti, ja myös korjaavia toimenpiteitä on seurattava. NordCheck Issue Management -sovelluksella se on helpompaa ja varmempaa kuin Excelin ja sähköpostin avulla.

Lisätietoja NordCheck

PoikkeamaVelho-logo

PoikkeamaVelho

Logisystems

PoikkeamaVelhon käyttö mahdollistaa poikkeamien kirjaamisen kentältä mobiililaitteella niin, että työntekijä voi avata uuden poikkeaman joko yrityksen määrittelemän luokituksen mukaan tai sitten vapaamuotoisesti. Mobiililaitteesta voidaan tallentaa valokuvia ja täydentävää tekstiä. Poikkeamien luontia voidaan helposti hyödyntää myös työturvallisuuspuutteiden raportointiin. Avatuista poikkeamista v...

Lisätietoja PoikkeamaVelho

Pro Ilmoitus-logo

Pro Ilmoitus

Pro Pilvipalvelut

Pro Ilmoitus on erilaisten organisaatioiden monipuolinen ilmoitusjärjestelmä. Sen avulla työnantaja ja esimiehet, työsuojeluhenkilöstö, henkilöstöhallinto sekä laadunhallinta pystyvät ottamaan vastaan erilaisia ilmoituksia ja toimimaan valmiiksi sovittujen toimintatapojen mukaisesti.

Lisätietoja Pro Ilmoitus

Quentic-logo

Quentic

Quentic

Quentic tarjoaa modulaarisen HSE-ratkaisun, jossa on toiminnallisuus poikkeamaraportointiin. Quenticin avulla työntekijät voivat luoda nopeasti tapausraportin alustan tai sovelluksen kautta, joka on saatavilla myös ilman internetyhteyttä. Järjestelmä perustuu sitten integroituun riskiluetteloon ehdottaakseen tarvittavia korjaavia ja ehkäiseviä toimenpiteitä. Lisäksi saat käyttöösi analyyttisiä koj...

Lisätietoja Quentic

SC Software-logo

SC Software

SC Software

Tee laadusta kilpailuetusi! Reagoi laatupoikkeamiin salamana SC Kelpo laatupoikkeamien hallinnan ratkaisun avulla. Helppo ja tehokas työkalu laatupoikkeamien käsittelyyn

Lisätietoja SC Software

Sensire-logo

Sensire

Sensire

Tehtävienhallinnan avulla pystyt seuraamaan kaikkia tehtäviä. Varmistat, että kaikki tehdään oikein ja oikeaan aikaan. Luot helppoja perehdyttämisprosesseja ja -oppaita uusia työntekijöitä varten. Kopioit vaivattomasti tehtäviä toimipisteestä toiseen. Me tarjoamme sinulle välineet, joiden avulla luot yrityksellesi johdonmukaiset työnkulut.

Lisätietoja Sensire

Viisi asiaa, jotka on otettava huomioon poikkeamien hallinnassa

Poikkeamien hallinta on monille yrityksille itsestäänselvyys ja tärkeä kokemuksen keräämisen ja kehityksen varmistamisen kannalta. BusinessWith on kerännyt viisi pistettä, jotka on tärkeää ottaa huomioon, jos haluat saavuttaa onnistuneen työn poikkeamilla.

  1. Käytettävyys. Poikkeamien ilmoittamisen pitäisi olla helppoa. Joustava järjestelmä valmiilla malleilla helpottaa työntekijöiden työskentelyä ja vähentää poikkeamaraportoinnin riskiä laskeutua kahden tuolin väliin.
  2. Tuki. Se, mikä on helppoa yhdelle työntekijälle, voi olla suuri haaste toiselle. Varmista, että käytettävissäsi on tukitoiminto, joka tukee ja auttaa työntekijöitä vaikeuksien sattuessa, sekä valmennusvideoita ja prosesseja selittäviä tekstejä.
  3. Aika. Varaa aikaa poikkeamaraporttien tulosten käsittelyyn. Monet järjestelmät tarjoavat hyviä tilastotietoja, joista voit oppia paljon. Tottuminen voi kuitenkin viedä aikaa, mutta sen pitäisi mahtua kalenteriin.
  4. Tavoite. On tärkeää, että kaikki organisaatiossa tietävät, miksi poikkeamien hallintaa tehdään ja mikä on tavoite.
  5. Esteettömyys. Pilvipohjaiset järjestelmät, jotka sijaitsevat kaikilla laitteilla, ovat helppokäyttöisiä. Puhelimen ja muiden kannettavien laitteiden sovellusten ansiosta poikkeamasta on helppo ilmoittaa missä ja milloin tahansa – ja nopeasti sekä kirjoittaa tapahtumasta että dokumentoida se kameralla.

BusinessWith auttaa sinua valitsemaan poikkeamien hallintajärjestelmän. Aloita vertailu nyt!

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

API

Järjestelmä voidaan integroida muihin olemassa oleviin järjestelmiin, mikä helpottaa järjestelmän asentamista ja käyttöönottoa.

Asian tila

Mahdollisuus tarkastella ja asettaa erilaisia tiloja eri poikkeamia tai raportteja varten. Esimerkiksi tapaus voi olla "vireillä" tai "suljettu".

GPS

Tapahtumat ja raportoidut poikkeamat on mahdollista jäljittää raportointihetken sijaintiin.

Ilmoitukset

Saat ilmoituksen ja muistutuksia päivityksistä tai esimerkiksi jos jotain on jäänyt käsittelemättä.

Kuvatuki

Järjestelmä tarjoaa toiminnallisuuden ja tukee mahdollisuutta liittää kuvia tapauksiin.

Lukukuittaukset

Järjestelmä tarjoaa mahdollisuuden nähdä, kuka on lukenut ja käyttänyt tietoja.

Mallit

Toistuvien poikkeamien käsittelyä varten on mahdollista luoda tai saada valmiita malleja.

Offline-hallinta

Järjestelmää voidaan käyttää myös offline-tilassa ja ilman verkkoyhteyttä.

Tapaushistoria

Mahdollisuus seurata ja tarkastella muutoksia ja aiempia tapahtumia poikkeamassa tai raportissa.