EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa Suomen parasta CRM kenttämyyjille

CRM-järjestelmä ja myyntituki

CRM-järjestelmän tarkoitus on toimia myynnin tukena yritykselle. Kaikki sammuu pystyä hallitsemaan myyntiprosessia yhtä tehokkaasti kuin mahdollista. CRM-järjestelmä eli asiakassuhteiden hallintajärjestelmä auttaa sinua pitääksesi olemassa olevat asiakkaat, mutta sitä käytetään myös uusien asiakkaiden löytämiseen, seurata myyntiä ja hallita eri myyntitilejä. Kaikki hankittavaksi hallita mitä myyt, kenelle ja miten myydä entistä enemmän tuotteita ja palveluita. Myyntiosastolla se tarkoittaa CRM-järjestelmää eri osia, kuten etsintätyökalu, että sinulla on älykäs myyntituki, osaa analysoida asiakastietoja ja luokitella sekä potentiaaliset asiakkaat että asiakkaat. Kenttämyyjälle saatavuus ja joustavuus ovat kaksi tärkeää parametria käytettäessä CRM:ää kentällä.

Nykyään markkinoilla on useita CRM-järjestelmiä. Hyvä vinkki valinnassa järjestelmä on antaa myyjien itse olla mukana ja arvioida eri järjestelmiä ja sen toiminnot. Järjestelmän valintasi riippuu siitä, mikä budjetti minulla on, mitä sinä haluat parantaa nykyistä myyntiäsi ja jos haluat esim järjestelmän tulee olla pilvipohjainen (Saas-ratkaisu) tai halutessasi heillä on järjestelmä omalla palvelimellaan. Haluatko mukauttaa pienimpiä yksityiskohtia myöten tai riittääkö se, että myynnin tukijärjestelmä on toimialakohtainen?

BusinessWithin vertailupalvelu auttaa sinua suodattamaan muun muassa palveluntarjoajat, joilla on toimintoja, kuten sähköpostikampanjat, potentiaalisten asiakkaiden hallinta tai kehittyneempiä, kuten markkinoinnin automaatio ja myyntitaulu. Käytä älysuodatintoimintoamme löytääksesi järjestelmän tai järjestelmät, jotka ovat parhaiten tavoitteidesi ja odotusten mukaan.

Mitkä myynnin tukijärjestelmät

Lista 11 eri CRM kenttämyyjille

Lajittele
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice CRM mahdollistaa yrityksen liiketoiminnan kasvun yhdellä alustalla. Kun kaikki yleisimmät sovellukset ovat samassa asiakastietokannassa, asiakasrajapinnan eli myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosessit ovat osaa samaa kokonaisratkaisua.

Lisätietoja SuperOffice CRM

Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Salesforce CRM on johtava pilvipohjainen ratkaisu, joka tarjoaa laajan räätälöinnin myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun kaikenkokoisille yrityksille. Se tarjoaa tehokkaita työkaluja liidien hallintaan, myynnin ennustamiseen ja integroituu laajaan valikoimaan kolmannen osapuolen sovelluksia Salesforce AppExchangen kautta. Alusta on suunniteltu keskittämään asiakasvuorovaikutusta, virtaviiv...

Lisätietoja Salesforce

Logo_ Gray & Color.png

Lime GO

Lime Technologies

Lime Go on nettipohjainen CRM-järjestelmä myyjille ja myyntipäälliköille, jotka haluavat työskennellä enemmän datalähtöisesti myynnin parissa. Kaikkien pohjoismaisten yritysten integroidun tietokannan ja älykkäiden suodattimien ansiosta voit helposti löytää uusia asiakkaita. Luo satoihin kriteereihin perustuvia soittolistoja ja työskentele putkien hallinnan kanssa, jotta kauppa saadaan tehtyä nope...

Lisätietoja Lime GO

Veloxyn Field Sales Software on optimoitu myyjille, joilla on monia yksittäisiä asiakkaita eri maantieteellisillä alueilla. Tämä helppokäyttöinen järjestelmä auttaa reitin suunnittelussa, asiakashallinnassa ja asiakassuhteissa. Hallitse koko toimiston ulkopuolella tapahtuvaa myyntiä alusta loppuun. Hallitse asiakkaita sisäisessä järjestelmässä saadaksesi nopeasti yleiskuvan siitä, kuinka paljon po...

Lisätietoja Field Sales Software

FieldCircle

FieldCircle

Fieldcircle

Fieldcircle auttaa myyjiä uusien ja olemassa olevien asiakkaiden koko hallintaprosessissa. Hallitse resursseja, liidejä, tapauksia ja laskutusta samassa järjestelmässä. Luo ja seuraa asiakkaista tehtyjä lokeja ja määritä ne työntekijöille. Tässä helppokäyttöisessä kenttämyyjien CRM-järjestelmässä asiakkaalle tarjotaan mahdollisuus hyväksyä uusia päätöksiä järjestelmässä myyntiprosessin sujuvuuden ...

Lisätietoja FieldCircle

FieldWork

FieldWork

Anstar Products

Kenttätyö auttaa suuria ja pieniä yrityksiä asiakassuhteissa sekä toimitiloilla että toimitilojen ulkopuolella. Tämä CRM-järjestelmä auttaa pieniä ja suuria yritysten omistajia automatisoimaan toimintansa. Aseta ajoitetut muistutukset asiakkaille toistuvan ajan varaamisesta tai laskun maksamisesta. Hallitse asiakkaita automaattisesti matkapuhelimessa.

Lisätietoja FieldWork

Kapture

Kapture

Kapture

Onko yritykselläsi paljon myyjiä liikkeellä? Tässä on ratkaisu sinulle. Hallitse henkilöstöä, kaikkia liidejä ja pidä silmällä myyntilukuja. Auta nykyisiä ja olemassa olevia asiakkaita parhaalla mahdollisella asiakaspalvelulla ja katso tulevien tapahtumien ja myyntien kehitystä.

Lisätietoja Kapture

Outfield

Outfield

Outfield

Hallitse myyntimarkkinointia pilvipohjaisessa järjestelmässä keskittyen helppokäyttöisyyteen. Järjestelmä auttaa kenttämyyjiä suunnittelemaan reittiä asiakkaiden välillä sekä keräämään tietoa myynnin ja paikan päällä markkinoinnin parantamiseksi. Vie tietoja muille organisaation jäsenille ja analysoi markkinatrendejä saadaksesi parempia liiketoimintanäkemyksiä.

Lisätietoja Outfield

Repsly

Repsly

Repsly

Repslyllä on ratkaisu tuotteiden myynnin hallintaan muissa tiloissa. Tämä helppokäyttöinen järjestelmä auttaa myyjiä saamaan tuloksia tuotteistaan ​​ja myynnin sujumisesta. Ohjaa myyjiä etsimään potentiaalia ja analysoimaan, mikä markkinointi tavoittaa kohderyhmäsi.

Lisätietoja Repsly

SalesRabbit

SalesRabbit

SalesRabbit

SalesRabbit on myynnin tukijärjestelmä yksittäisille kenttämyyjille. Jos yrityksesi toimii toimitilojen ulkopuolella, voi olla vaikeaa hallita ja rekisteröidä asiakkaita kuten tavallisesti toimistossa. Nyt tähän ongelmaan on ratkaisu. Järjestelmässä on hyödyllisiä toimintoja, jotka tehostavat myyntiä hyödyntämällä tietoja myyntimahdollisuuksien maksimoimiseksi.

Lisätietoja SalesRabbit

Spotio

Spotio

Spotio

Spotio on toimitilojen ulkopuolisille myyjille tarkoitettu järjestelmä. Työkalun avulla myyjä voi etsiä ja löytää tietoa asiakassuhteista ja meneillään olevista tapauksista pilvipohjaisessa myyntijärjestelmässä.

Lisätietoja Spotio

Mitkä myynnin tukijärjestelmät

On olemassa useita valintaperusteita, jotka sinun tulee ottaa huomioon, kun menet valitse myyntituki ja CRM-järjestelmät kenttämyyjille. BusinessWithissä suosittelemme, että menet haluamiesi toimintojen kautta ja mieti, mitä haluat saada siitä irti CRM-järjestelmä. Tässä on myös tärkeää löytää toimittaja, joka tekee sinut toteutus mahdollisimman sujuvasti ja että voit integroida palaset itse tarve. Millaista integraatiokykyä ja -mahdollisuuksia on olemassa? Tarvitsetko edistyneet toiminnot, kuten myyntitaulu tai markkinointimahdollisuus automaatio? Haluatko integroida CRM-järjestelmäsi kalenteriisi lähetettäväksi kutsuja ulos?

Helppokäyttöisyys on avainasemassa kaikentyyppisissä järjestelmissä, erityisesti niille, jotka työskentelevät kentällä. Tietoturva on myös uskomattoman tärkeää, sillä sinulla on valtavasti arvokasta ja kriittistä tietoa CRM-järjestelmässäsi. Miten nämä tiedot tallennetaan? se on hyvä kysymys kysyttäväksi toimittajalta, jota haluat ottaa vastaan.

Pilvipohjaiset CRM-järjestelmät ovat yhä yleisempiä - myös sinun kaltaisiasi pitäisi sisällyttää valintaprosessiisi. Haluatko kaiken pilveen? On esi- ja Molemmat haitat, kun kaikki on omalla palvelimella tai kaikki pilvessä. Kysymys Kysy IT-osastolta, mitä he ajattelevat ennen kuin alat miettiä valintaasi CRM.

Haluatko vielä lisää vinkkejä ja neuvoja CRM-järjestelmistä? BusinessWith vertailupalvelu auttaa sinua suodattamaan, vertailemaan ja valitsemaan CRM-järjestelmän se sopii sinulle.

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

Alueiden hallinta

Tee maantieteelliset rajat ja jaa ne tiimisi sisällä. Määritä erityistehtävät ja pidä muistiinpanoja sijainnin perusteella.

Asiakkaan allekirjoittaminen kentällä

Asiakas ja myyjä voivat tehdä digitaalisia allekirjoituksia uusien sopimusten tekemiseksi. Ominaisuus, joka lisää ketteryyttä paikan päällä.

Hallitse liidejä

Hallinnoi vireillä olevia myyntitapahtumia ja saat yleiskuvan asiakkaista, jotka ovat aiemmin olleet yhteydessä yritykseesi. Analysoi, keitä potentiaaliset asiakkaasi ovat ja kuinka paljon he tietävät yrityksestäsi.

Henkilökohtaiset profiilit

Anna työntekijöillesi yksilölliset profiilit ja jaa heidät tiimeihin. Valvo, miten kukin työntekijä hallinnoi myyntiään ja tuloksiaan.

Talousarvioennuste

Myynnin, työtuntien ja muiden kulujen perusteella järjestelmä voi ennustaa likimääräisiä tuloksia. Antaa yleiskuvan siitä, miten myyjät suoriutuvat tavoitteista ja budjetista, jotta yrityksen tulevaisuudesta saadaan enemmän tietoa.

Tiedonsiirrot

Vie ja tuo tietoja muista sovelluksista tai skannaa asiakirjoja ja lisää ne sovellukseen. Näin voit säästää aikaa ja hallita helpommin tehtäviä, kuten kirjanpitoa jne.

Vuorovaikutuksen seuranta

Seuraa aiempia vuorovaikutustilanteita asiakkaiden kanssa kirjaamalla muistiinpanoja ja tekemällä merkintöjä, joiden avulla näet, onko asiakas ollut yhteydessä myyjiin aiemmin.