Minkä asiakirjanhallintajärjestelmän yrityksesi tarvitsee?
Kaikilla yrityksillä on asiakirjoja, jotka on allekirjoitettava ja arkistoitava, ja jotta ne pidä todella hyvää järjestystä ja noudata lakeja ja määräyksiä, tarvitset sellaisen asiakirjojen hallintajärjestelmä. Se tarkoittaa, että sinun ei tarvitse käsitellä sitä kansioihin ja paperipinoihin – ja sen sijaan voi istua alas ja tietää että asiakirjat, sopimukset, päätökset, lainaukset tai käytännöt on dokumentoitu älykkäällä ja digitaalisella tavalla. Se, mikä järjestelmä dokumenttien hallinta auttaa muun muassa se, että annat oikeille ihmisille luvan ja että sinun pitäisi pystyä nopeasti ja helposti selvittämään esimerkiksi asiakirjojen tila mikä on allekirjoitettu vai ei ja mikä asiakirjan versio on voimassa. Sinä Näin saat hyvän yleiskuvan ja täyden hallinnan yrityksen eri asiakirjoista.
Web-pohjaisen dokumentinhallinnan avulla voit käyttää sitä tarvitset missä tahansa, ja että tiedät, että kaikki on turvallisesti säilytetty. Mutta miten pitäisikö sinun valita asiakirjanhallintajärjestelmä? Kaikki riippuu siitä, millainen ihminen olet yritystä ja millä toimialalla toimit. Tarvitsetko skaalautuvan ratkaisun kasvaaksesi kanssa? Vai riittääkö yksinkertainen ratkaisu? Kuinka moderni järjestelmän pitäisi olla? Miten Tarvitseeko virtasi ja prosessisi automatisoida? Pitäisikö olla tarpeidesi mukaan räätälöitynä? Muista, että hyvän järjestelmän pitäisi tehdä niin on lähes mahdotonta tehdä virheitä asiakirjoja käsitellessään.
Mitä asiakirjanhallintajärjestelmiä on saatavilla Suomen markkinoilla?
Työkalu digitaaliseen dokumenttien hallintaan on usein saatavilla monella eri tavalla järjestelmän rakenteita. Jotkut toimittajat ovat erikoistuneet käsittelyyn digitaalisia asiakirjoja, kun taas muut palveluntarjoajat voivat tarjota täydellisen hallintajärjestelmä, jossa dokumenttien hallinta on moduuli. Tätä ajatellen on olemassa Suomen markkinoilla on monia toimittajia, joita voit vertailla kanssa ja myös suodattaa mikä sopii sinulle parhaiten.
Vertaa erilaisia asiakirjanhallintajärjestelmiä täällä BusinessWithissä löytääksesi yrityksellesi parhaiten sopivan.
Testaa järjestelmäopasta
Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.
Järjestelmäopas
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Asiakirjanhallintajärjestelmä
AsiakirjanhallintajärjestelmäHallintajärjestelmäIntranetKäyttöjärjestelmäLow codePoikkeamien hallintaProsessinhallintajärjestelmäProsessityökalutListattuna 16 eri järjestelmää kategoriassa Asiakirjanhallintajärjestelmä
Centuri
Hallitse kaikkia tärkeitä tietoja yhdestä paikasta. Älykäs prosessimoottori toiminnallisiin työnkulkuihin. Asiakirjojen, poikkeamien ja sopimusten hallinta samalla logiikalla. Välitä tiedot ja työskentele automaattisesti oikeille ihmisille organisaatiossasi. Helppo integrointi. Alhaiset hallintokustannukset ja helppo tehdä muutoksia.Lisätietoja Centuri
M-Files
M-Files on johtava alusta tietotyön automaatioon. M-Filesin alustan avulla tietotyöläiset löytävät tiedon nopeasti, työskentelevät tehokkaasti ja saavuttavat parempia tuloksia. M-Files sisältää innovatiivisen metatietopohjaisen arkkitehtuurin, automaattisen työnkulkujen hallinnan sekä edistyneen tekoälyn. Kaiken tämän ansiosta asiakkaat pääsevät eroon informaatiokaaoksesta, parantavat prosessien t...Lisätietoja M-Files
Precisely
Precisely on digitaalinen sopimusalusta, joka automatisoi sopimusten hallinnan ja auttaa minimoimaan rutiinitehtävät. Preciselyn alustan ansiosta saat jopa 25 kertaa nopeamman käsittelyajan ja voit luoda sopimuksen yli 10 kertaa nopeammin. Alustamme auttaa sinua lisäämään hallintaa, vähentämään kustannuksia ja vapauttamaan lukemattomia tunteja hallinnollista työtä – kaikki yhdessä, käyttäjäystäväl...Lisätietoja Precisely
Azets Expense
Erikoistunut matkalaskutusjärjestelmä, joka pystyy hoitamaan kaikki matkalaskutusprosessin vaiheet. Siinä on kehittynyt tilastotyökalu, jonka avulla voit seurata kehitystä ja tehokkuutta. Yksi suurimmista yrityksistä matkalaskutusohjelmistoissa.Lisätietoja Azets Expense
PandaDoc
PandaDoc-asiakirjanhallintajärjestelmän avulla yritys voi helposti hallita ja luoda dokumentaatiota käyttäjäystävällisellä alustalla. Toiminnot, kuten valmiit mallit, API-integraatio ja korkea suojaustaso.Lisätietoja PandaDoc
Bynder
Bynder pyrkii yksinkertaistamaan yrityksen dokumenttien hallintaa kokoamalla kaiken digitaalisen helppokäyttöiselle alustalle kaikille yrityksen digitaalisille tiedostoille.Lisätietoja Bynder
DocuWare Cloud
Luokkansa paras dokumenttien hallintaohjelmisto ja työnkulun automatisoinnin sisältöpalvelut kaikenkokoisille tiimeille ja yrityksille – toimitetaan usean pilvialustan kautta.Lisätietoja DocuWare Cloud