Vertaile Suomen parhaita sähköpostimarkkinoinnin ja uutiskirjeiden työkaluja

Miten aloitan sähköpostimarkkinoinnin?

Sähköpostimarkkinointiin sijoittaminen on erittäin tehokasta tapa ylläpitää ja vahvistaa suhdetta asiakkaisiisi. Jotta kaikki toimisi toimivat mahdollisimman optimaalisesti, jotta sinun Vastaanottaja lukee automaattiset uutiskirjeet, sinun kannattaa laittaa niitä aikaa todella markkinoida ja lähettää sähköposteja, joissa on lukijan kaltaista sisältöä tuntuu, että se hyötyy. Mutta miten aloitat sähköpostimarkkinoinnin? ja mitä ajatella?

Ensimmäinen asia, joka sinun tulee ottaa huomioon, on, että asiakkaidesi on oltava kunnossa vastaanottaessaan tällainen postitus. Heidän on täytynyt suostua ja suostua vastaavasti GDPR-laki. Voit saada suostumuksen mm. lähetä sähköpostia osoitteesta asiakasklubi, jossa todetaan, että asiakas jäsenyytensä kautta itse kerhoon saavat tarjoukset ja uutiskirjeet sähköpostitse. Tunnet tämän turvassa jälleen verkko-ostoksilta, koska sinun on usein rastitettava (tai pikemminkin niin "valittu"), että haluat vastaanottaa sähköpostiviestejä asiakkaalta. Kun saat omasi suostumus - voit aloittaa sähköpostimarkkinoinnin. Helpoin tapa sitten lähettää ja mitata erilaisten sähköpostien vaikutusta saat työkalun postitusten seuraamiseen, luetteloiden luomiseen ja suodattamiseen. BusinessWith auttaa vertailemaan ja valitsemaan parhaan sähköpostityökalun ja markkinoiden sähköpostimarkkinointialustoista. Aloita työkalujen vertailu ja lue arvosteluja eri toimittajista juuri nyt - suoraan kanssamme!

Mihin sähköpostityökaluun minun pitäisi sijoittaa?

Listattuna 16 eri järjestelmää kategoriassa Sähköpostimarkkinointi

Automatisoi asiakaspolkusi. Lisää kasvua APSIS Onen avulla. Käyttäjäystävällinen alusta edistyneeseen personointiin intuitiivisilla sähköposti-, verkkosivusto-, tekstiviesti- ja automaatiotyökaluilla.Lisätietoja Apsis One

Salesforce CRM on johtava pilvipohjainen ratkaisu, joka tarjoaa laajan räätälöinnin myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun kaikenkokoisille yrityksille. Se tarjoaa tehokkaita työkaluja liidien hallintaan, myynnin ennustamiseen ja integroituu laajaan valikoimaan kolmannen osapuolen sovelluksia Salesforce AppExchangen kautta. Alusta on suunniteltu keskittämään asiakasvuorovaikutusta, virtaviiv...Lisätietoja Salesforce

CRM-järjestelmä sinulle, joka haluat aloittaa nopeasti ja säätää sitten kasvuvauhtiasi. Hubspot sisältää kaiken markkinoinnin automaatiosta ja liidien luomisesta myyntiautomaatioon kiinteään kuukausihintaan. Lisäksi saat ilmaisen pääsyn Hubspot-tukeen sekä integraation Outlookin ja Gmailin kanssa. Sopii kaikille toimialoille ja voidaan yhdistää muihin järjestelmiisi, kuten ERP, digitaalinen sopimu...Lisätietoja HubSpot CRM

Markkinointialusta, joka vie sinut tavallisen sähköpostimarkkinoinnin kautta todelliseen automatisoituun markkinointiinLisätietoja ActiveCampaign

Aweberin avulla yritys voi luoda ammattimaisia ​​sähköpostikampanjoita nopeasti ja helposti suoraan pilvipohjaisessa työkalussa. Canva-integroinnin ansiosta käyttäjät voivat luoda kauniita malleja poistumatta Aweber-tililtään. Ominaisuuksilla, kuten raportit ja analyysit, segmentointi ja A/B-testaus.Lisätietoja Aweber

Brevon ilmaisessa versiossa voit lähettää 300 viestiä päivässä. Edes ilmaisessa versiossa kontaktien määrää ei ole rajoitettu. Lite-paketti maksaa 19€ kuussa + verot, mutta paketti on mahdollista maksaa myös vuosittain, jolloin kuukausimaksu on 17€ ja siihen verot päälle. Jos haluat hieman tarkempaa analytiikkaa lähettämistäsi viesteistä, niin valitse Business-paketti, jonka hinta on 49€ kuukaudes...Lisätietoja Brevo Email Marketing

Jatkuva yhteydenpito virtaviivaistaa yrityksen sähköposti- ja sosiaalisen median markkinointia kokoamalla nämä yhteen pilvipohjaiseen työkaluun. Uusien asiakkaiden automaattisten tervetulosähköpostien tuki, reaaliaikaisten tietojen analysointi ja valmiit suunnittelumallit.Lisätietoja Constant Contact

ConvertKit auttaa sinua olemaan yhteydessä yleisöösi ja kasvattamaan liiketoimintaasi käyttämällä sähköpostimarkkinointiohjelmistoa, joka on niin helppokäyttöinen, että voit viettää vähemmän aikaa työkalumme parissa ja enemmän aikaa luomiseen. Helppo lähettää pelkkää tekstiä olevia sähköposteja. Lisätietoja ConvertKit

Vastausten saaminen auttaa yritystä laajentamaan asiakaskuntaansa luomalla visuaalisen ja henkilökohtaisen asiakaskokemuksen. Anna Get Answers Marketing Automation Toolin tehdä työ puolestasi, jotta voit keskittyä siihen, mitä osaat parhaiten.Lisätietoja Get response

Hyödynnä markkinoinnin automaation mahdollisuudet WordPress-sivustosi personointiin ainutlaatuisella tavalla. Kotimaisella LianaAutomationilla toteutat oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä keräämäsi asiakasdatan pohjalta datavastuullisesti. Yhdistä ja hyödynnä dataa monikanavaiseen markkinointiin: automatisoi tehtäviä, säästä aikaa ja tarjoa räätälöityjä kokemuksia kasvattaaksesi liikevaih...Lisätietoja Liana

Yhtenä markkinoiden suosituimmista toimijoista Mailchimp tarjoaa kaikenkokoisille yrityksille pilvipohjaisen ja käyttäjäystävällisen työkalun personoituun ja automatisoituun markkinointiin. Lisätietoja Mailchimp

MailerLite on sähköpostimarkkinointityökalu, joka keskittyy yritysmarkkinoinnin yksinkertaistamiseen. Luomalla käyttäjäystävällisen ja intuitiivisen työkalun, joka virtaviivaistaa sähköpostin lähetysprosessia, yritys voi keskittyä enemmän viestiin ja vähemmän teknisiin seikkoihin. Intuitiivinen ja helppokäyttöinen, mutta monipuolinen sähköpostimarkkinointiohjelma.Lisätietoja MailerLite

Pilvipohjainen työkalu yritysten sähköpostimarkkinointiin. Mukautettavan suunnittelun, A/B-testauksen ja vedä ja pudota -toiminnon kaltaisten toimintojen ansiosta uusien postitusten luomisesta tulee käyttäjäystävällinen ja tehokas prosessi. Työkalu sopii niin suurille kuin pienillekin yrityksille.Lisätietoja Mailjet

Moosend on globaali sähköpostimarkkinoinnin toimija, joka tarjoaa tehokkaan pilvipohjaisen sähköpostityökalun yritysasiakkaille. Työkalu integroituu helposti muihin järjestelmiin olemassa olevien moduuliintegraatioiden ja avoimen API:n ansiosta.Lisätietoja Moosend

Sendinblue on pilvipohjainen työkalu, joka keskittyy tekemään yrityksesi sähköpostimarkkinoinnista helpompaa ja tehokkaampaa. Käyttäjäystävällisen vedä ja pudota -toiminnon ja valmiiden mallien avulla on helppo luoda tyylikkäitä ja ammattimaisia ​​sähköpostikampanjoita.Lisätietoja Sendinblue

Sähköpostimarkkinointi on tapa tavoittaa jo nykyinen tai tuleva asiakas suorilla sähköpostiviesteillä. Sähköpostimarkkinointi toimii niin B2C- kuin B2B-markkinoinnissakin, ja on yksi kustannustehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin muodoista.Lisätietoja Suomen Digimarkkinointi

Pikaopas

Mihin sähköpostityökaluun minun pitäisi sijoittaa?

Sähköpostimarkkinointi on erittäin suosittu tapa luoda ja ylläpitää suhdetta asiakkaisiinsa. Samalla lähetät tiedot, joista asiakas voi hyötyä, markkinoit yritystäsi ja vahvistaa tultasi. Voit lähettää automaattisia uutiskirjeitä ja laboratoriota ja ottaa kehyksen sisältö ei ole vain hauskaa - sen vaikutus on helppo mitata esimerkiksi avattujen sähköpostien lukumäärän ja voit suodattaa ja lajitella sähköpostit asiakastyypin mukaan. Markkinoimalla itseäsi ja tuotteitasi kautta sähköpostilla, voit myös kerätä arvokasta tietoa asiakkaistasi – niin selvittää, mikä sisältö ne laukaisee, mikä helpottaa sitä räätälöidä uusia kampanjoita ja postituksia.

Mutta pitäisikö sinun istua Word-asiakirjaan kirjoitettujen luetteloiden kanssa? Voi ei! Nykyään markkinoilla on useita todella älykkäitä sähköpostityökaluja, jotka auttavat sinua ravissa. Valitse sähköpostityökalu tai sähköpostimarkkinointialusta joka sopii tarpeisiisi ja yritykseesi. Oletko pienempi yritys? ilmaisia ​​työkaluja (usein jopa tietylle tasolle tai lähetettyjen sähköpostien määrään asti), jotka voisi olla hyvä aloittaa testaamalla vähän. Haluatko pääsyn vieläkin älykkäämpiä toimintoja tai mukauta niin, että postitus on helpompi hallita käsin graafisen profiilisi kanssa, on muita työkaluja. Aloita lukeminen, vertaa ja valitse sitten työkalusi täältä BusinessWithsissä vertailupalvelu. Onnea sähköpostimarkkinointiin!