Mihin sähköpostityökaluun minun pitäisi sijoittaa?
Sähköpostimarkkinointi on erittäin suosittu tapa luoda ja ylläpitää suhdetta asiakkaisiinsa. Samalla lähetät tiedot, joista asiakas voi hyötyä, markkinoit yritystäsi ja vahvistaa tultasi. Voit lähettää automaattisia uutiskirjeitä ja laboratoriota ja ottaa kehyksen sisältö ei ole vain hauskaa - sen vaikutus on helppo mitata esimerkiksi avattujen sähköpostien lukumäärän ja voit suodattaa ja lajitella sähköpostit asiakastyypin mukaan. Markkinoimalla itseäsi ja tuotteitasi kautta sähköpostilla, voit myös kerätä arvokasta tietoa asiakkaistasi – niin selvittää, mikä sisältö ne laukaisee, mikä helpottaa sitä räätälöidä uusia kampanjoita ja postituksia.
Mutta pitäisikö sinun istua Word-asiakirjaan kirjoitettujen luetteloiden kanssa? Voi ei! Nykyään markkinoilla on useita todella älykkäitä sähköpostityökaluja, jotka auttavat sinua ravissa. Valitse sähköpostityökalu tai sähköpostimarkkinointialusta joka sopii tarpeisiisi ja yritykseesi. Oletko pienempi yritys? ilmaisia työkaluja (usein jopa tietylle tasolle tai lähetettyjen sähköpostien määrään asti), jotka voisi olla hyvä aloittaa testaamalla vähän. Haluatko pääsyn vieläkin älykkäämpiä toimintoja tai mukauta niin, että postitus on helpompi hallita käsin graafisen profiilisi kanssa, on muita työkaluja. Aloita lukeminen, vertaa ja valitse sitten työkalusi täältä BusinessWithsissä vertailupalvelu. Onnea sähköpostimarkkinointiin!