Valitse sinulle sopiva subscription management software
Kahvia, kauneustuotteita, tv-sarjoja, pilvipalveluita (SaaS) kuten Slack ja Office365, LinkedIn Premium, Spotify... Tilauspohjaisia palveluita voi käyttää ikäisille, yrityksille ja yksityishenkilöille suunnattuja palveluita. Modernin teknologian myötä uusi maailma on avautunut sekä asiakkaille että verkkokauppiaille. Aiemmin liittyimme paperisten sanomalehtien jakeluun - nykyään voimme tilata lähes kaiken.
Useimmiten emme edes ajattele sitä tilauksina, periaatteessa vain syötämme sähköpostiosoitteemme, maksamme ja se on siinä. Viikosta viikosta, kuukaudesta kuukauteen. Vuosi toisensa jälkeen, jos palvelu tai tuote on hyvä ja arvostettu. Toistuva laskutus, eli toistuvat maksut, jotka tapahtuvat automaattisesti, on täydellinen sinulle, joka laskuttaa ajoittain tuotteen tai palvelun toimittamisesta. Asiakkaidesi ei tarvitse miettiä unohdettuja maksuja ja sinä toimittajana voit luottaa vakaaseen tuloon.
Liittymänhallintajärjestelmään sijoittaminen on liiketoiminnan kannalta loistavaa. Liiketoimintamalleja on kuitenkin monia, ja on tärkeää, että löydät parhaan järjestelmän yrityksellesi ja kokoonpanollesi. Me BusinessWithillä suosittelemme, että käytät runsaasti aikaa tarpeidesi kartoittamiseen ja vaatimusmäärittelyn laatimiseen ennen kuin alat vertailla markkinoiden eri liittymähallintajärjestelmiä. Mitä tarvitset saadaksesi irti valitsemastasi järjestelmästä? Pitäisikö sen käsitellä SaaS-tilauksia vai tilauksia? Oletko suunnannut yksityishenkilöille, pienille yrityksille tai suurille yrityksille?
Ota meiltä BusinessWith-apua, kun vertailet järjestelmiä tilausten hallintaan. Järjestelmäoppaastamme löydät sinulle parhaiten sopivan subscription management software.
Pikaopas
Listattuna 12 eri järjestelmää kategoriassa Subscription management software
Pikaopas
Voit saada tämän subscription management software
Subscription management-system voi vaatia paljon, mutta ei kaikkea. BusinessWith luettelee joitakin osia, joita voit tukea tilausjärjestelmällä.
- Seuraa asiakkaita. Tilauspalvelujärjestelmän avulla voit seurata asiakkaiden käyttäytymistä ja yhteystietoja seurantaa varten.
- Maksujen ja peruutusten tuki. Menetettyjen maksujen manuaalinen käsittely ja yhteydenpito tilauksensa peruuttaviin asiakkaisiin on poissa. Tilauksenhallintajärjestelmäsi huolehtii kaikesta puolestasi.
- Automaattinen laskujen käsittely. Päästä irti kaikesta, jota kutsutaan laskutukseksi – järjestelmä ratkaisee sen sujuvasti ja myös huomaa, kun maksut eivät toimi niin kuin pitäisi. Usein liittymäjärjestelmä lähettää asiakkaille tiedon, että maksut on keskeytetty, joten manuaalinen asiakaskontakti ei ole yhtä tiheää.
- Ota yhteyttä kokeilujakson aikana. Monet potentiaaliset tilaajat saavat edullisia tarjouksia halvemmalla. Myös tässä järjestelmä hallitsee yhteyshenkilön vangitakseen nämä uudet asiakkaat ja tarjoaa heille jotain, mikä voi olla sopivaa tilauksen muodossa.
- Asiakkaan kirjautuminen. Asiakkaat voivat usein kirjautua sisään omille asiakassivuilleen ja hallita tilauksiaan ja erilaisia asetuksiaan.
- Tilastot. Sinä, joka pyörität yritystä, pidät todennäköisesti tilastoista. Jos ei, opit todennäköisesti pitämään numeroista ja käyristä tilausten hallintajärjestelmän avulla, joka näyttää ne käyttäjäystävällisellä tavalla. Koska kukapa ei haluaisi uppoutua liiketoimintaprosesseja parantaviin lukuihin ja oppia lisää yrityksestä?
Luettelo sisältää joitain liittymänhallintajärjestelmän tarjoamia elementtejä. Muista, että kaikki järjestelmät eivät sisällä kaikkia näitä komponentteja. BusinessWith auttaa sinua valitsemaan tilausjärjestelmän. Tervetuloa vertailemaan!
Kuvaus ominaisuuksista
Analyysityökalut
API
Asiakaspoistuman hallinta
Automaattiset postitukset
Eri maksuvaihtoehdot
Eri valuutat
Hinnan mukauttaminen
Itsepalvelu
Laskutus ja maksaminen