Voit saada tämän subscription management software
Subscription management-system voi vaatia paljon, mutta ei kaikkea. BusinessWith luettelee joitakin osia, joita voit tukea tilausjärjestelmällä.
- Seuraa asiakkaita. Tilauspalvelujärjestelmän avulla voit seurata asiakkaiden käyttäytymistä ja yhteystietoja seurantaa varten.
- Maksujen ja peruutusten tuki. Menetettyjen maksujen manuaalinen käsittely ja yhteydenpito tilauksensa peruuttaviin asiakkaisiin on poissa. Tilauksenhallintajärjestelmäsi huolehtii kaikesta puolestasi.
- Automaattinen laskujen käsittely. Päästä irti kaikesta, jota kutsutaan laskutukseksi – järjestelmä ratkaisee sen sujuvasti ja myös huomaa, kun maksut eivät toimi niin kuin pitäisi. Usein liittymäjärjestelmä lähettää asiakkaille tiedon, että maksut on keskeytetty, joten manuaalinen asiakaskontakti ei ole yhtä tiheää.
- Ota yhteyttä kokeilujakson aikana. Monet potentiaaliset tilaajat saavat edullisia tarjouksia halvemmalla. Myös tässä järjestelmä hallitsee yhteyshenkilön vangitakseen nämä uudet asiakkaat ja tarjoaa heille jotain, mikä voi olla sopivaa tilauksen muodossa.
- Asiakkaan kirjautuminen. Asiakkaat voivat usein kirjautua sisään omille asiakassivuilleen ja hallita tilauksiaan ja erilaisia asetuksiaan.
- Tilastot. Sinä, joka pyörität yritystä, pidät todennäköisesti tilastoista. Jos ei, opit todennäköisesti pitämään numeroista ja käyristä tilausten hallintajärjestelmän avulla, joka näyttää ne käyttäjäystävällisellä tavalla. Koska kukapa ei haluaisi uppoutua liiketoimintaprosesseja parantaviin lukuihin ja oppia lisää yrityksestä?
Luettelo sisältää joitain liittymänhallintajärjestelmän tarjoamia elementtejä. Muista, että kaikki järjestelmät eivät sisällä kaikkia näitä komponentteja. BusinessWith auttaa sinua valitsemaan tilausjärjestelmän. Tervetuloa vertailemaan!