Mitä minun pitäisi vaatia varausjärjestelmältä?
Varausjärjestelmältä on vaadittava, että sen on oltava helppokäyttöinen sinulle yrityksenä, mutta ennen kaikkea asiakkaalle. Vaikea varausjärjestelmä tai vaikeasti täytettävä varauslomake voivat merkitä liiketoiminnan menettämistä. Ole siis varovainen valinnassasi – varmista, että käytössä olevaa varausjärjestelmääsi voidaan käyttää tyydyttävällä tavalla. Järjestelmän testaus käytännössä parin viikon ajan ja sen jälkeen arviointi on fiksu tapa edetä. Tiedä sitten kuinka se toimii terävässä tilassa.
Hyvä varausjärjestelmä automatisoi varauksesi ja vähentää turhaa hallintoa. Siksi sen on oltava aikaa säästävä. Mieti, mitä toimintoja etsit? Jos pidät minkä tahansa kauneushoitolaa, niin sinulle on ehkä tärkeää, että asiakas saa itse valita, kenen palvelun hän haluaa. Haluatko varausjärjestelmän lähettävän tekstiviestimuistutuksia tai muistutussähköposteja? Mitä asiakas tekee, jos hän haluaa peruuttaa tai muuttaa varauksen? Pitäisikö järjestelmä integroida muihin järjestelmiisi? Haluatko räätälöidyn varaussovelluksen?
Vaatimuksesi voivat poiketa muiden vaatimuksista riippuen siitä, millaista liiketoimintaa harjoitat. Hyvä tapa aloittaa on kirjoittaa vaatimusmäärittely ja sitten alkaa vertailla järjestelmiä löytääksesi sinulle parhaan. Pyydä kuitenkin aina tukea ja koulutusta toimittajaltasi. Ehkä järjestelmätoimittajasi voi myös kertoa sinulle hyödyllisiä vinkkejä järjestelmän parhaaseen käyttöön?
Tietäsi oikeaan varausjärjestelmään on BusinessWithin kautta. Olemme koonneet valikoiman markkinoilla olevia järjestelmiä, jotta voit helposti vertailla, valita ja löytää sinulle ja yrityksellesi sopivimman järjestelmän. Käytä vertailuoppaamme - ja odota asiakkaidesi yksinkertaisten ja sujuvajen varausten tulevaisuutta.