Vertaa Suomen parhaita digitaalisia lomakkeita

Miksi minun pitäisi käyttää digitaalisia lomakkeita?

Digitaaliset lomakkeet, verkkokyselyt tai e-lomakkeet ovat erittäin hyödyllinen tapa kerätä tietoa. Lomaketta käyttävän henkilön on helppo täyttää vastauksensa tai tietonsa ja samalla vähentää sen henkilön tai henkilöiden hallintoa, jotka sitten hoitavat lomakkeiden käsittelyn. Sekä lomakkeiden että lomakkeiden digitalisointi sopii sekä yrityksille että viranomaisille ja vähentää radikaalisti paperidokumentaatiota. Iso plussa on, että digitaaliset lomakkeet lisäävät palvelua niille, joiden on annettava tietoja. Lisäksi se on turvallinen, suojattu ja useimmiten pilvipohjainen. BusinessWith listaa erilaisia ​​digitaalisia lomakkeita, jotka ovat saatavilla Suomen markkinoilla nykyään. Täällä voit helposti vertaa eri lomakkeita ja niiden tarjoamia toimintoja, jotta voit valita organisaatiollesi tai yrityksellesi parhaiten sopivan.

Mitä ominaisuuksia digitaalisilla lomakkeilla on?

Digitaaliset lomakkeet tai sähköiset lomakkeet keräävät tietoa, jonka voit halutessasi siirtää ja integroida muihin järjestelmiin. Tietojen kerääminen PDF- tai XML-tiedostoon on hyvin yleistä. GDPR on tärkeä nykyään, ja siksi useimpien digitaalisten muotojen kannalta on välttämätöntä varmistaa, että tietojen käsittely on turvallista, mikä on myös odotettavissa oleva ominaisuus tai etu. Myös sähköinen allekirjoitus esimerkiksi pankkitunnuksella on monien muotojen tarjoama asia. Digitaalista lomaketta voidaan käyttää myös perehtymiseen.

Mutta mikä sopii yrityksellesi parhaiten? Ja mitkä ominaisuudet ovat sinulle tärkeitä? Millainen käyttäjä- tai asiakaskokemuksen tulisi olla, jotta voit tuntea olosi tyytyväiseksi? Voit vapaasti vertailla eri toimittajia keskenään löytääksesi sinulle parhaiten sopivan digitaalisen lomakkeen. BusinessWith listaa Suomen yleisimmät ja parhaat digitaaliset lomakkeet tänään – tervetuloa aloittamaan vertailut kanssamme.

Lisää digitaalisen lomakkeen etuja

Pikaopas

Listattuna 10 eri järjestelmää kategoriassa Digitaaliset lomakkeet

Sweet Systems - logo

Sweet Systems

Automatisoi ja digitalisoi yrityksesi. Sweetin avulla hallitset kaikkia yrityksen osia samalta alustalta päivittäisen työn yksinkertaistamiseksi. Turvallisuus on äärimmäisen tärkeää Sweet Systemsille ja asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on ISO 27001 -sertifikaatti. Toimialakohtaiset ratkaisumme tarjoavat rajattomat mahdollisuudet. Olemme hioneet työkalujamme ja osaamistamme eri toi...Lisätietoja Sweet Systems

Simple Sign

Simple Sign

Täydellinen verkkopohjainen palvelu saadaksesi enemmän digitaalisia allekirjoituksia sopimuksiisi ja asiakirjoihisi. Sähköinen allekirjoitustyökalu, joka tarjoaa toimintoja sopimusten seurantaan, analysointiin ja arkistointiin.Lisätietoja Simple Sign

Visma Sign

Visma Sign

Sähköinen allekirjoitus ja sopimushallinta. Sopiminen on helppoa kun on Visma Sign. Tässä on työkalusi sujuvaan sopimiseen. Kerää tiedot, allekirjoita sopimukset ja hallitse asiakirjoja – kaikki yhdessä paikassa. Aloita alle viidessä minuutissa.Lisätietoja Visma Sign

Adobe Acrobat

Adobe Acrobat

Adobe Acrobat on luova verkkopohjainen palvelu, jonka avulla käyttäjä voi luoda dynaamisia digitaalisia lomakkeita. Niiden älykäs AI-ominaisuus tunnistaa automaattisesti staattiset lomakekentät ja muuntaa ne digitaalisiksi tekstikentiksi. Käyttäjällä on mahdollisuus luoda omia lomakkeita tai valita laajasta valikoimasta ammattimaisesti suunniteltuja lomakkeita. Lomakkeet voidaan sitten toteuttaa s...Lisätietoja Adobe Acrobat

Assently E-sign

Assently E-sign

Assently on yksi Pohjoismaiden laajimmista sähköisistä allekirjoituspalveluista. Sähköisten allekirjoitusten lisäksi se tarjoaa työkaluja, jolla yritys tai organisaatio voi tehokkaasti automatisoida myynti-, hankinta- ja huoltokäyntiprosesseja sekä dokumenttien ja asiakirjojen tallentamista, arkistointia ja jälkikäsittelyjä. Lisätietoja Assently E-sign

LogicalDOC

LogicalDOC

Helppokäyttöinen järjestelmä, joka auttaa yritystä keräämään ja jäsentämään digitaalisia dokumenttejaan yhteiselle dokumentinhallinta-alustalle. Toiminnot, kuten mobiilisovellus, valmiit mallit ja raportit.Lisätietoja LogicalDOC

MapOn - logo

MapOn

Optimoi työskentelyäsi luomalla paperittomia, digitaalisia lomakkeita, joita työntekijät voivat täyttää omalta älylaitteeltaan missä ja milloin tahansa.Lisätietoja MapOn

main horizontal logo dark green.png

Questback

Questbackin työntekijäkysely pyrkii luomaan parhaan työympäristön työpaikallesi. Työkalu on helppokäyttöinen ja mahdollistaa sujuvan kommunikoinnin työntekijöiden välillä järjestelmän sisäänrakennettujen chat-toimintojen avulla. Sovellus tarjoaa monipuolisia kyselyvaihtoehtoja, kuten monivalintakysymyksiä, avoimia vastauksia ja useita eri kielivaihtoehtoja. Voit valita haluatko vastata kyselyihin ...Lisätietoja Questback

logo_login-0fc3b744beaa42c65c0b47c60f7382b6e44ed3dc16a3391e91d9d549f9f5ed95.png

Spotilla

Sähköiset lomakkeet - Nopeuttavat, helpottavat ja tehostavat toimintaa.Lisätietoja Spotilla

Zefort - logo

Zefort

Zefortin avulla voit hallita sopimuksia tehokkaasti niiden koko elinkaaren ajan. Suomesta on noussut maailmanluokan palvelu, joka tarjoaa viimeisimmän teknologian ja tyylikkään käyttökokemuksen sopimushallinnan ongelmaan. Zefortin sähköisten lomakkeiden avulla saat luotettavan allekirjoituksen mihin tahansa dokumenttiin, tilauslomakkeista salassapitosopimuksiin saakka. Valmiit dokumentit arkistoid...Lisätietoja Zefort

Pikaopas

Lisää digitaalisen lomakkeen etuja

Yksi myönteinen asia digitaalisissa lomakkeissa tai verkkokyselyissä, kuten useimmissa paperista Internetiin tai pilveen siirtyvissä asioissa, on se, että voit käyttää niitä missä tahansa, milloin tahansa. Se lisää siis saavutettavuutta, vaikka ei pidä unohtaa, että kaikkein vanhin ikäryhmä saattaa tarvita apua erilaisten digitaalisten palvelujen ymmärtämiseen ja käyttöön. Esimerkiksi digitaalisten lomakkeiden ideana on, että sinun pitäisi päästä käsiksi kaikkialle, missä käytät laitetta ja missä olet, ja että sen pitäisi vähentää sekä manuaalista että paperillista hallinnointia. Yksi asia on kuitenkin pohdittava, mikä kohderyhmä sinulla on - voivatko he tarvita apua lomakkeiden käytön ymmärtämisessä? Sinulle, joka tarjoat digitaalisia lomakkeita, etuna on myös se, että vastausten hallinta ja erilaisten sääntöjen asettaminen vastausten vahvistamiselle on helpompaa. Utelias? Voit vapaasti aloittaa digitaalisten lomakkeiden vertailun kanssamme BusinessWithissä ja valita sitten sinulle parhaiten sopivan.

Kuvaus ominaisuuksista

API-integraatio

Digitaalisista lomakkeista kerätyt tiedot voidaan välittää yrityksen ulkoisiin järjestelmiin, kuten varausjärjestelmään, HCM- ja CRM-järjestelmiin. API-integraatio mahdollistaa suuren joustavuuden ja helpon tavan integroida järjestelmä nykyisiin työympäristöihin.

Asiakirjamallit

Järjestelmässä on valmiita malleja lomakkeiden suunnittelua varten, mikä on ajallisesti tehokasta ja helpottaa lomakkeiden suunnittelua.

Joustavat lomakkeet

Järjestelmässä on joustavat lomakkeet, joiden avulla käyttäjä voi muokata ja mukauttaa digitaalisia lomakkeita erilaisilla toiminnoilla ja sovelluksilla yksilöllisen tarpeen mukaan.

Luo lomakkeita

Järjestelmän avulla käyttäjä voi luoda lomakkeita omien tarpeidensa ja kysymysten valinnan mukaan. Hyödyllinen tietojen ja informaation keräämisessä.

Sähköiset allekirjoitukset

Sähköisten allekirjoitusten avulla käyttäjä voi tehdä sopimuksia ja allekirjoittaa erilaisia digitaalisia lomakkeita nopeasti ja turvallisesti ilman fyysistä allekirjoitusta.

Tilastot ja analyysi

Järjestelmä kokoaa automaattisesti digitaalisista lomakkeista saadut vastaukset ja esittää ne interaktiivisesti helposti ymmärrettävien graafien ja parannusehdotusten avulla.

Vahvista pankin tunnuslukusovelluksella.

Pankkitunnusten-integraation ansiosta digitaalisten lomakkeiden käyttäjät voivat tunnistautua ja allekirjoittaa sopimukset ja muut sähköiset lomakkeet nopeasti, helposti ja turvallisesti pankkien tunnuslukusovellusten avulla.