Yksi
markkinoinnin automaatiotyökalut auttavat sinua kartoittamaan asiakaspolun
ja ymmärtää millaisia tietoja, tuotteita tai palveluita eri asiakkaat
ovat kiinnostuneita kanssasi. Se tarkoittaa sitä, että ei anna minkään asiakkaan kiinnostusta
siistiä, kun annat sille jatkuvasti asiaankuuluvia suunniteltuja tietoja
sen mukaan, mistä se on kiinnostunut.
Ostomatka voi olla pitkä prosessi, joten tässä on mitä hankit
kärsivällisyyttä ymmärtääksesi asiakkaidesi käyttäytymistä esimerkiksi verkkosivustollasi. Mikä
tietoa he etsivät? Mitä he napsauttavat? Ja kuinka saada kiinni
saada asiakkaat, jotka eivät ole ostaneet mitään pitkään aikaan?
Markkinoinnin automaatiotyökalun avulla kaikki nämä kysymykset on helpompi ratkaista
vastaus.
Automaattinen markkinointi on kuin kokonainen tiede ja tulee olemaan
yhä tärkeämpiä erilaisille
yrityksen myynti- ja markkinointiosastot. Kun seisot
ennen valintaa ostaa ja ottaa käyttöön työkalu, joka auttaa sinua
on tärkeää arvioida, mikä on tavoitteesi. Miten ostosmatka toimii juuri nyt? On
oletko nykyinen työkalu? Jos on, missä ovat puutteet? Tervetuloa BusinessWithiin etsimään sinulle sopiva BI-työkalu jo tänään.
Markkinoinnin automaatio on kuin sähköpostimarkkinoinnin deluxe-versio
. Tällä me BusinessWithillä tarkoitamme sitä
markkinoinnin automaatio automatisoi markkinoinnin niin älykkäästi kuin pystyt
lähettää kohdistettuja kampanjoita "oikeille asiakkaille"
kiitos, että keräät tietoja heidän käytöstään. Esimerkki
on, että voit selvittää, mitkä asiakkaat lataavat jonkinlaisia oppaita tai pdf-tiedostoja
sivustoltasi. Antaa esim. sanoa, että Sara yrityksessä X latasi oppaan aiheesta
miten pukeutua parhaiten vuoristolomaan - silloin tiedät, että ahaa, Sara näyttää kiinnostuneelta
ulkoilmakokemuksista. Sara on täyttänyt sähköpostiosoitteensa saadakseen oppaan ja on
suostunut vastaanottamaan sinulta muita tietoja. Sitten voit aloittaa helposti
lähettää muuta tietoa – räätälöitynä Saralle ja asiakkaille, jotka pitävät siitä
ulkoilmakokemuksia.
Yllä on yksinkertainen
esimerkkejä siitä, mitä markkinoinnin automaatio voi auttaa ja paljon muuta
tarvitset työkalun, joka helpottaa työtä. Löydät sen valitsemalla
vertailla erilaisia markkinoinnin automaatiotyökaluja
suoraan täällä BusinessWithissä. Sen markkinoinnin automatisoimiseksi
Tämä tapa on yhä yleisempi ja koostuu tietojen keräämisestä potentiaalisista asiakkaista/liideistä ja asiakkaista, jotta voimme kosistella heitä oikeaan aikaan ja oikeanlaisilla tiedoilla - jotta myydä enemmän lopussa. Kaikki tiivistyy siihen
sinun yrityksessäsi ei pidä päästää liidejä jäätyä ilman, että pidät kirjaa siitä, mitkä niistä
asiakkaita, jotka tarvitsevat millaista seurustelua. Kun olet kerännyt tiedot ja
"Seuraamalla" asiakkaan käyttäytymistä on helpompi tietää milloin, mitä ja miten kokeilla
myydä jotain tuotteita tai palveluita.
Auttamaan sinua tietysti tarvitset markkinoinnin automaatiotyökalun - joka
löydät täältä BusinessWithin vertailupalvelusta, jossa voit lukea ja vertailla
ja valitse sitten yrityksellesi parhaiten sopiva työkalu.