Mitä minun tulee tietää markkinoinnin automaatiosta?
Yksi markkinoinnin automaatiotyökalut auttavat sinua kartoittamaan asiakaspolun ja ymmärtää millaisia tietoja, tuotteita tai palveluita eri asiakkaat ovat kiinnostuneita kanssasi. Se tarkoittaa sitä, että ei anna minkään asiakkaan kiinnostusta siistiä, kun annat sille jatkuvasti asiaankuuluvia suunniteltuja tietoja sen mukaan, mistä se on kiinnostunut. Ostomatka voi olla pitkä prosessi, joten tässä on mitä hankit kärsivällisyyttä ymmärtääksesi asiakkaidesi käyttäytymistä esimerkiksi verkkosivustollasi. Mikä tietoa he etsivät? Mitä he napsauttavat? Ja kuinka saada kiinni saada asiakkaat, jotka eivät ole ostaneet mitään pitkään aikaan?
Markkinoinnin automaatiotyökalun avulla kaikki nämä kysymykset on helpompi ratkaista vastaus. Automaattinen markkinointi on kuin kokonainen tiede ja tulee olemaan yhä tärkeämpiä erilaisille yrityksen myynti- ja markkinointiosastot. Kun seisot ennen valintaa ostaa ja ottaa käyttöön työkalu, joka auttaa sinua on tärkeää arvioida, mikä on tavoitteesi. Miten ostosmatka toimii juuri nyt? On oletko nykyinen työkalu? Jos on, missä ovat puutteet? Tervetuloa BusinessWithiin etsimään sinulle sopiva BI-työkalu jo tänään.
Miten markkinoinnin automaatiota pitäisi ajatella?
Markkinoinnin automaatio on kuin sähköpostimarkkinoinnin deluxe-versio . Tällä me BusinessWithillä tarkoitamme sitä markkinoinnin automaatio automatisoi markkinoinnin niin älykkäästi kuin pystyt lähettää kohdistettuja kampanjoita "oikeille asiakkaille" kiitos, että keräät tietoja heidän käytöstään. Esimerkki on, että voit selvittää, mitkä asiakkaat lataavat jonkinlaisia oppaita tai pdf-tiedostoja sivustoltasi. Antaa esim. sanoa, että Sara yrityksessä X latasi oppaan aiheesta miten pukeutua parhaiten vuoristolomaan - silloin tiedät, että ahaa, Sara näyttää kiinnostuneelta ulkoilmakokemuksista. Sara on täyttänyt sähköpostiosoitteensa saadakseen oppaan ja on suostunut vastaanottamaan sinulta muita tietoja. Sitten voit aloittaa helposti lähettää muuta tietoa – räätälöitynä Saralle ja asiakkaille, jotka pitävät siitä ulkoilmakokemuksia.
Yllä on yksinkertainen esimerkkejä siitä, mitä markkinoinnin automaatio voi auttaa ja paljon muuta tarvitset työkalun, joka helpottaa työtä. Löydät sen valitsemalla vertailla erilaisia markkinoinnin automaatiotyökaluja suoraan täällä BusinessWithissä. Sen markkinoinnin automatisoimiseksi Tämä tapa on yhä yleisempi ja koostuu tietojen keräämisestä potentiaalisista asiakkaista/liideistä ja asiakkaista, jotta voimme kosistella heitä oikeaan aikaan ja oikeanlaisilla tiedoilla - jotta myydä enemmän lopussa. Kaikki tiivistyy siihen sinun yrityksessäsi ei pidä päästää liidejä jäätyä ilman, että pidät kirjaa siitä, mitkä niistä asiakkaita, jotka tarvitsevat millaista seurustelua. Kun olet kerännyt tiedot ja "Seuraamalla" asiakkaan käyttäytymistä on helpompi tietää milloin, mitä ja miten kokeilla myydä jotain tuotteita tai palveluita.
Auttamaan sinua tietysti tarvitset markkinoinnin automaatiotyökalun - joka löydät täältä BusinessWithin vertailupalvelusta, jossa voit lukea ja vertailla ja valitse sitten yrityksellesi parhaiten sopiva työkalu.
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Markkinoinnin automaatio
Asiakaskysely työkaluCPQCRMCustomer Success systemEtsintätyökalutLainaustyökaluLead generation-tyokaluMarkkinoinnin automaatioMarkkinoinnin työkalutMyynnin tukijärjestelmäSähköpostimarkkinointiListattuna 21 eri järjestelmää kategoriassa Markkinoinnin automaatio
Pikaopas
Mitä minun pitäisi vaatia markkinoinnin automaatiotyökalultani?
Tässä on mitä sinun tulee vaatia ja mitä sinun tulee selvittää milloin hankit markkinoinnin automaatiotyökalun:
- Tuki – mitä sisältyy ja mikä ei? Saatko koulutuksen?
- Onko työkalu mobiiliystävällinen ja reagoiva?
- Voidaanko työkalu yhdistää muihin järjestelmiin?
- Mitä aloitusmaksuja/sitoumusjaksoja on olemassa? Varmista, että tiedät kaikista maksaa!
- Kuinka joustava järjestelmä on? Onko siinä kaikki haluamasi toiminnot ja onko se skaalautuva?
BusinessWithillä annamme sinulle mielellämme lisää neuvoja ja vinkkejä sen tekemiseen ajattele markkinoinnin automaatiota. Ota yhteyttä - tai aloita vertaa työkaluja täällä sivustollamme.
Markkinoinnin automaatiotoimintojen kuvaus
Lead Score
Personoitu viestintä
Segmenttivirrat
Split-testaus / a-b
Tapahtumien ajoittaminen