Näin sinun tulee ajatella markkinointikampanjoita
Ammattimaiset markkinoijat kysyvät paljon kysymyksiä. Toimiiko kampanja sinulle? panostaa vain isolla rahalla? Miksi tai miksi ei? Mitä aiot tehdä ensi kerralla eri tavalla? Miten tavoitat kohderyhmäsi? Usein kyse on noin työskentelemään kampanjoiden muunnelmien kanssa. Sinun tulee muokata kuvia, elokuvia, otsikoita ja sisältöä ja testaa erilaisia rajoja kohderyhmille.
Verkkokehitys on nopeaa ja algoritmit ja järjestelmät muuttuvat nopeammin ennen kuin voit sanoa "Business Manager". Harkitse markkinointia laajasti. Kohderyhmäsi ovat taatusti useammassa kuin yhdessä kanavassa.
Ehkä olet jo investoinut voimakkaasti Facebookiin, ehkä joku on antanut sinulle vihjeen käyttää Linkedinia, Instagramia, Mailchimpiä tai mitä tahansa muuta isoa ja olemassa olevia pieniä viestintäkanavia. Oletettavasti olet lyönyt vetoa, eikö niin? paljon, Googlessa.
Riippumatta siitä, mitä kanavia käytät, sinusta tallennetaan suuria määriä tietoa viestintä, tiedot, joita pääset käsiksi yksinkertaisella kirjautumisella ja joitain lyhyitä napin painallus. On erittäin kätevää pystyä analysoimaan nämä tiedot yhdestä järjestelmä: online-markkinoinnin analytiikkatyökalu.
Digitaaliseen analysointiin on monia palveluita, ja se on sinun löydä yrityksellesi sopiva. Kun sitten analysoit tuloksiasi, tee se sinulla on mahdollisuus tehostaa, tarkentaa kampanjoitasi ja johtaa liiketoimintaa vielä onnistuneempi. Kun muutat KPI:täsi ja tavoitteitasi, kuulostaa työkalu auttaa sinua kohti uusia onnistumisia.
Vaikka työkalut ovat erilaisia, sinun tulee asettaa sille tietyt perusvaatimukset valitsemaasi palvelua. Sinun ja henkilöstösi on ymmärrettävä tulokset. Sinun pitäisi pystyä analysoi kaikki kanavasi ja tilaushinnan pitäisi olla samaa mieltä kanssasi budjetti. Voit vapaasti kokeilla työkalua ilmaisen kokeilujakson aikana ennen sinua sinä päätät.
Me BusinessWithissä haluamme, että sinulla on mahdollisuus menestyä. Vertailupalvelumme auttaa sinua löytämään työkalun sinulle sopiva markkinointianalyysi.