Vertaile Suomen parasta myynnin tukijärjestelmää

Mikä myynnin tukijärjestelmä minun pitäisi valita?

Etsitkö myyntitukijärjestelmää yrityksellesi? Toisin kuin CRM, myynnin tukijärjestelmä on yhteisnimi myyntiä tukeville järjestelmille. Se voi sisältää myös erilaisia ​​markkinointijärjestelmiä liidien luomiseen. Lyhyesti sanottuna – järjestelmän tarkoituksena on tehdä sinun ja yrityksesi myynnistä mahdollisimman tehokasta. Myyjä voi käyttää päivittäin useita myyntitukijärjestelmiä.

Millaista olisi myyjän elämä ilman myynnin tukijärjestelmää? Ei helppo ottelu. Mutta sinulle työnantajana voi olla viidakkoa tietää, millaista myyntitukea myyjäsi tarvitsevat. Miten heidän tulisi saavuttaa mahdollisimman tehokas myynti? Kuinka kuumat ja kylmät johdot tulisi käsitellä? Mikä tuottaa sinulle liidejä? Oikean tien löytämiseksi viidakossa on kaksivaiheinen ratkaisu, jota suosittelemme. Ykkösenä on hakea apua myyjiltä itseltään, jotta tiedetään heidän tarpeensa. Numero kaksi – hanki apua BusinessWitiltä. Listaamme parhaat myyntitukijärjestelmät, jotka ovat saatavilla Suomen markkinoilla, jotta löydät itsellesi täydellisen parin.

Miten minun pitäisi vertailla myynnin tukijärjestelmiä?

Kaikissa järjestelmissä **ja työkaluissa on **edut ja haitat. Järjestelmä, joka toimii yhdelle organisaatiolle, ei välttämättä ole yhtä sopiva toiselle. Onneksi ei ole saatavilla vain yhtä myynnin tukijärjestelmää - jotain, joka voi tuntua sekä hyvältä että vaikealta. Oikean työkalun valinta ei ole aina yksinkertainen prosessi. Siksi päätöksentekoon kannattaa ottaa mukaan ne, jotka käyttävät myynnin tukijärjestelmiä. Varmista aina, että hallinta on mukana, mutta valitse yksi tai useampi työkalu, jota myyjät itse haluavat kokeilla. Varaa hetki myyntitukijärjestelmien luotettavaan vertailuun ennen päätöksen tekemistä ja lue arvostelut. Mitä arvosteluja kukin järjestelmä saa? Mitä ominaisuuksia tarvitset? **Vertaa ja valitse myynnin tukijärjestelmiä **Meillä BusinessWithissä.
Täältä löydät työkalut myynnin tukijärjestelmille

Listattuna 11 eri järjestelmää kategoriassa Myynnin tukijärjestelmä

Pikaopas

Täältä löydät työkalut myynnin tukijärjestelmille

Mitkä myynnin tukijärjestelmät kannattaa valita yrityksellesi? Mitä tarpeita sinulla todella on, ja miltä täydellinen asiakasmatka näyttäisi sinulle? Mitä myyjät itse vaativat? Myynnin tukijärjestelmiä on monenlaisia. Tässä listataan tärkeimmät:

  • CRM-järjestelmä
  • Lyijyn luontityökalu
  • Etsintätyökalut
  • Sähköpostimarkkinoinnin työkalut
  • Tarjoustyökalu

Riippumatta siitä, minkä tyyppistä myyntitukijärjestelmää tarvitset organisaatiollesi, me BusinessWithillä opastamme sinut järjestelmäviidakon läpi. Vertailuoppaassamme voit helposti etsiä, löytää ja vertailla erilaisia ​​työkaluja. Tarvitsetko lisää apua? Olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä tänään.

Kuvaus ominaisuuksista

Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen

Mahdollistaa asiakirjojen ja sopimusten nopean ja helpon luomisen suoraan järjestelmässä, mikä on tärkeä myynnin kulmakivi.

Dashboard

Dashboard-toiminto luo graafisen yleiskuvan prosessin tärkeimmistä välineistä, mikä lisää valvontaa.

Kalenteri-integraatio ja muistutukset

Kun järjestelmä integroidaan mobiilikalenteriin, tärkeitä tehtäviä on vaikea jättää väliin, ja muistutuksia voidaan luoda riskien minimoimiseksi entisestään.

Myyntiennusteet

Myynnin ennustaminen auttaa ennustamaan tulevaa myyntiä, mikä on tehokas väline ja auttaa suunnittelemaan yrityksen tulevaisuutta.

Myyntiputken hallinta

Luodaan myyntiputket, jotka ohjaavat sekä myyjiä että asiakkaita hyvin kehitetyn myyntiprosessin läpi, mikä lisää onnistumisen mahdollisuuksia.

Sähköpostikampanjat

Tavoita asiakkaat nopeasti ja helposti sähköpostikampanjoilla, ja saat hyvän kattavuuden ja paremmat mahdollisuudet tehokkaaseen markkinointiin.

Tilastot ja raportit

Pääset käsiksi raportteihin ja tilastoihin myyntiin ja asiakkaisiin liittyvistä luvuista, jotka kuvaavat hyvin yrityksen toimintaa.

Yhteydenotot ja prospektien käsittely

Hallinnoi kaikkia yhteystietoja ja potentiaalisia asiakkaita yhdessä paikassa ja tallenna heitä erottelevia ominaisuuksia, jotta jokaisesta vuorovaikutuksesta tulee mahdollisimman henkilökohtainen.