Etsitkö myyntitukijärjestelmää yrityksellesi? Toisin kuin CRM, myynnin tukijärjestelmä on yhteisnimi myyntiä tukeville järjestelmille. Se voi sisältää myös erilaisia markkinointijärjestelmiä liidien luomiseen. Lyhyesti sanottuna – järjestelmän tarkoituksena on tehdä sinun ja yrityksesi myynnistä mahdollisimman tehokasta. Myyjä voi käyttää päivittäin useita myyntitukijärjestelmiä.
Millaista olisi myyjän elämä ilman myynnin tukijärjestelmää? Ei helppo ottelu. Mutta sinulle työnantajana voi olla viidakkoa tietää, millaista myyntitukea myyjäsi tarvitsevat. Miten heidän tulisi saavuttaa mahdollisimman tehokas myynti? Kuinka kuumat ja kylmät johdot tulisi käsitellä? Mikä tuottaa sinulle liidejä? Oikean tien löytämiseksi viidakossa on kaksivaiheinen ratkaisu, jota suosittelemme. Ykkösenä on hakea apua myyjiltä itseltään, jotta tiedetään heidän tarpeensa. Numero kaksi – hanki apua BusinessWitiltä. Listaamme parhaat myyntitukijärjestelmät, jotka ovat saatavilla Suomen markkinoilla, jotta löydät itsellesi täydellisen parin.
Kaikissa järjestelmissä **ja työkaluissa on **edut ja haitat. Järjestelmä, joka toimii yhdelle organisaatiolle, ei välttämättä ole yhtä sopiva toiselle. Onneksi ei ole saatavilla vain yhtä myynnin tukijärjestelmää - jotain, joka voi tuntua sekä hyvältä että vaikealta. Oikean työkalun valinta ei ole aina yksinkertainen prosessi. Siksi päätöksentekoon kannattaa ottaa mukaan ne, jotka käyttävät myynnin tukijärjestelmiä. Varmista aina, että hallinta on mukana, mutta valitse yksi tai useampi työkalu, jota myyjät itse haluavat kokeilla. Varaa hetki myyntitukijärjestelmien luotettavaan vertailuun ennen päätöksen tekemistä ja lue arvostelut. Mitä arvosteluja kukin järjestelmä saa? Mitä ominaisuuksia tarvitset? **Vertaa ja valitse myynnin tukijärjestelmiä **Meillä BusinessWithissä.