EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaile Suomen parasta myynnin tukijärjestelmää

Mikä myynnin tukijärjestelmä minun pitäisi valita?

Etsitkö myyntitukijärjestelmää yrityksellesi? Toisin kuin CRM, myynnin tukijärjestelmä on yhteisnimi myyntiä tukeville järjestelmille. Se voi sisältää myös erilaisia ​​markkinointijärjestelmiä liidien luomiseen. Lyhyesti sanottuna – järjestelmän tarkoituksena on tehdä sinun ja yrityksesi myynnistä mahdollisimman tehokasta. Myyjä voi käyttää päivittäin useita myyntitukijärjestelmiä.

Millaista olisi myyjän elämä ilman myynnin tukijärjestelmää? Ei helppo ottelu. Mutta sinulle työnantajana voi olla viidakkoa tietää, millaista myyntitukea myyjäsi tarvitsevat. Miten heidän tulisi saavuttaa mahdollisimman tehokas myynti? Kuinka kuumat ja kylmät johdot tulisi käsitellä? Mikä tuottaa sinulle liidejä? Oikean tien löytämiseksi viidakossa on kaksivaiheinen ratkaisu, jota suosittelemme. Ykkösenä on hakea apua myyjiltä itseltään, jotta tiedetään heidän tarpeensa. Numero kaksi – hanki apua BusinessWitiltä. Listaamme parhaat myyntitukijärjestelmät, jotka ovat saatavilla Suomen markkinoilla, jotta löydät itsellesi täydellisen parin.

Miten minun pitäisi vertailla myynnin tukijärjestelmiä?

Kaikissa järjestelmissä **ja työkaluissa on **edut ja haitat. Järjestelmä, joka toimii yhdelle organisaatiolle, ei välttämättä ole yhtä sopiva toiselle. Onneksi ei ole saatavilla vain yhtä myynnin tukijärjestelmää - jotain, joka voi tuntua sekä hyvältä että vaikealta. Oikean työkalun valinta ei ole aina yksinkertainen prosessi. Siksi päätöksentekoon kannattaa ottaa mukaan ne, jotka käyttävät myynnin tukijärjestelmiä. Varmista aina, että hallinta on mukana, mutta valitse yksi tai useampi työkalu, jota myyjät itse haluavat kokeilla. Varaa hetki myyntitukijärjestelmien luotettavaan vertailuun ennen päätöksen tekemistä ja lue arvostelut. Mitä arvosteluja kukin järjestelmä saa? Mitä ominaisuuksia tarvitset? **Vertaa ja valitse myynnin tukijärjestelmiä **Meillä BusinessWithissä.

Täältä löydät työkalut myynnin tukijärjestelmille

Lista 10 eri Myynnin tukijärjestelmä

Lajittele
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice CRM mahdollistaa yrityksen liiketoiminnan kasvun yhdellä alustalla. Kun kaikki yleisimmät sovellukset ovat samassa asiakastietokannassa, asiakasrajapinnan eli myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosessit ovat osaa samaa kokonaisratkaisua.

Lisätietoja SuperOffice CRM

Logo_ Gray & Color.png

Lime CRM

Lime Technologies

Luo rakennetta ja kasvua. Yli 30 vuoden ajan kiinteistö-, energia-, tukku-, kone- ja rakennusalan yritykset ovat kääntyneet puoleemme alakohtaisen CRM:n saamiseksi. Prosessi toteutetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti skaalautuvassa järjestelmässä, joka pystyy ratkaisemaan useimmat asiat. Loput ratkaisemme käyttäjäkoulutuksella ja paikallisten asiantuntijoiden tuella. Lime CRM perustuu yksinkerta...

Lisätietoja Lime CRM

Membrain

Membrain

Membrain

Membrain on CRM-järjestelmä ja myyntituki, jota myyjäsi ovat kaivanneet. Membrain on suunnattu B2B-yrityksille, jotka työskentelevät monimutkaisen myynnin parissa ja pyrkivät lisäämään kasvua. Membrainissa keskitytään tukemaan, rohkaisemaan ja luomaan onnistuneita myyntiprosesseja sen sijaan, että tallennettaisiin tietoja jälkikäteen. Membrain perustuu prosessilähestymistapaan, jossa prosessit ova...

Lisätietoja Membrain

Salesforce - Sales Cloud

Salesforce

Salesforce

Salesforce CRM on johtava pilvipohjainen ratkaisu, joka tarjoaa laajan räätälöinnin myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun kaikenkokoisille yrityksille. Se tarjoaa tehokkaita työkaluja liidien hallintaan, myynnin ennustamiseen ja integroituu laajaan valikoimaan kolmannen osapuolen sovelluksia Salesforce AppExchangen kautta. Alusta on suunniteltu keskittämään asiakasvuorovaikutusta, virtaviiv...

Lisätietoja Salesforce

Logo_ Gray & Color.png

Lime GO

Lime Technologies

Lime Go on nettipohjainen CRM-järjestelmä myyjille ja myyntipäälliköille, jotka haluavat työskennellä enemmän datalähtöisesti myynnin parissa. Kaikkien pohjoismaisten yritysten integroidun tietokannan ja älykkäiden suodattimien ansiosta voit helposti löytää uusia asiakkaita. Luo satoihin kriteereihin perustuvia soittolistoja ja työskentele putkien hallinnan kanssa, jotta kauppa saadaan tehtyä nope...

Lisätietoja Lime GO

CRM-järjestelmä sinulle, joka haluat aloittaa nopeasti ja säätää sitten kasvuvauhtiasi. Hubspot sisältää kaiken markkinoinnin automaatiosta ja liidien luomisesta myyntiautomaatioon kiinteään kuukausihintaan. Lisäksi saat ilmaisen pääsyn Hubspot-tukeen sekä integraation Outlookin ja Gmailin kanssa. Sopii kaikille toimialoille ja voidaan yhdistää muihin järjestelmiisi, kuten ERP, digitaalinen sopimu...

Lisätietoja HubSpot CRM

Yksi suurimmista verkkopohjaisista CRM-työkaluista maailmanlaajuisesti. Tarjoaa monia moderneja ominaisuuksia, joita on helppo käyttää, ja se on CRM:ään integroitavan tekoälytekniikan eturintamassa.

Lisätietoja Zoho CRM Enterprise

Upsales

Upsales

Upsales

Upsales on Ruotsin nopeimmin kasvava CRM, joka auttaa B2B-yrityksiä. Upsales CRM auttaa B2B-yrityksiä löytämään uusia liidejä, voittamaan lisää liiketoimintaa ja luomaan lisämyyntiä olemassa olevien asiakkaiden kanssa. Lisämyynti on ilmeinen valinta nopeasti kasvaville myyntiorganisaatioille, jotka haluavat täydellisen CRM:n, jonka lisäksi on mahdollista kehittää toimintoja, kuten markkinoinnin au...

Lisätietoja Upsales

Simply

Simply

Simply CRM

Simplyn CRM-järjestelmä on loistava yrityksille, jotka haluavat parantaa myyntiprosessejaan ja saada työstään kaiken irti. Järjestelmän kautta voit yrityksenä luoda ja hallita kontakteja ja liidejä, seurata myyntitoimintaa ja seurata tärkeitä tehtäviä. Tämä luo sekä parempia myyntituloksia että parempaa sisäistä viestintää. Järjestelmä voi myös auttaa sinua ymmärtämään paremmin yrityksesi suoritus...

Lisätietoja Simply

Zendesk

Zendesk

Zendesk

Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.

Lisätietoja Zendesk

Täältä löydät työkalut myynnin tukijärjestelmille

Mitkä myynnin tukijärjestelmät kannattaa valita yrityksellesi? Mitä tarpeita sinulla todella on, ja miltä täydellinen asiakasmatka näyttäisi sinulle? Mitä myyjät itse vaativat? Myynnin tukijärjestelmiä on monenlaisia. Tässä listataan tärkeimmät:

  • CRM-järjestelmä
  • Lyijyn luontityökalu
  • Etsintätyökalut
  • Sähköpostimarkkinoinnin työkalut
  • Tarjoustyökalu

Riippumatta siitä, minkä tyyppistä myyntitukijärjestelmää tarvitset organisaatiollesi, me BusinessWithillä opastamme sinut järjestelmäviidakon läpi. Vertailuoppaassamme voit helposti etsiä, löytää ja vertailla erilaisia ​​työkaluja. Tarvitsetko lisää apua? Olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä tänään.

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen

Mahdollistaa asiakirjojen ja sopimusten nopean ja helpon luomisen suoraan järjestelmässä, mikä on tärkeä myynnin kulmakivi.

Dashboard

Dashboard-toiminto luo graafisen yleiskuvan prosessin tärkeimmistä välineistä, mikä lisää valvontaa.

Kalenteri-integraatio ja muistutukset

Kun järjestelmä integroidaan mobiilikalenteriin, tärkeitä tehtäviä on vaikea jättää väliin, ja muistutuksia voidaan luoda riskien minimoimiseksi entisestään.

Myyntiennusteet

Myynnin ennustaminen auttaa ennustamaan tulevaa myyntiä, mikä on tehokas väline ja auttaa suunnittelemaan yrityksen tulevaisuutta.

Myyntiputken hallinta

Luodaan myyntiputket, jotka ohjaavat sekä myyjiä että asiakkaita hyvin kehitetyn myyntiprosessin läpi, mikä lisää onnistumisen mahdollisuuksia.

Sähköpostikampanjat

Tavoita asiakkaat nopeasti ja helposti sähköpostikampanjoilla, ja saat hyvän kattavuuden ja paremmat mahdollisuudet tehokkaaseen markkinointiin.

Tilastot ja raportit

Pääset käsiksi raportteihin ja tilastoihin myyntiin ja asiakkaisiin liittyvistä luvuista, jotka kuvaavat hyvin yrityksen toimintaa.

Yhteydenotot ja prospektien käsittely

Hallinnoi kaikkia yhteystietoja ja potentiaalisia asiakkaita yhdessä paikassa ja tallenna heitä erottelevia ominaisuuksia, jotta jokaisesta vuorovaikutuksesta tulee mahdollisimman henkilökohtainen.