EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille
Membrain

Membrain

Membrain

i
Yleisarvosana perustuu: arvosteluihin & tietoihin perustuvaan toimintaan sivustolla.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Kuvaus Membrain

Membrain on CRM-järjestelmä ja myyntituki, jota myyjäsi ovat kaivanneet. Membrain on suunnattu B2B-yrityksille, jotka työskentelevät monimutkaisen myynnin parissa ja pyrkivät lisäämään kasvua. Membrainissa keskitytään tukemaan, rohkaisemaan ja luomaan onnistuneita myyntiprosesseja sen sijaan, että tallennettaisiin tietoja jälkikäteen. Membrain perustuu prosessilähestymistapaan, jossa prosessit ovat 100 % muunnettavissa. Aloita ilmaiseksi!

Kenelle Membrain sopii?

Sopii kaikenkokoisille yrityksille.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+

Mobiilisovellus

Onko mobiilisovellusta?

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Koulutus

Miten voit kouluttaa asiakasta?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
ENSV

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?
MaailmanlaajuinenSEDKNOFI

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
KYLLÄEI

Työskenteletkö tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Arvostelut ja arviot Membrain

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Membrain - självklara valet för beteendeförändring

Revenu Operations SpecialistMikroyrityksetVahvistettu henkilöRuotsiMaaliskuu 2024

Mistä pidät eniten?

Anpassningsmöjligheten - Membrain ger en möjligheten att skapa och designa en perfekt kundresa, genom detta kan medarbetare utföra rätt aktiviteter i rätt tid.

Mistä pidät vähiten?

Ingen kommentar

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Affärsvärlden förändras snabbt. Med den förändringen krävs det beteendeförändring i säljorganisationen. Membrain löser en av dom största utmaningarna som företagsledare står inför - Förändra och anpassa beteenden som krävs för att öka intäkterna.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Otroligt bra verktyg...

FörsäljarePienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiHelmikuu 2024

Mistä pidät eniten?

Flexibelt! Allt kan ändras, t.ex. man kan ändra namn/telefonnummer på en person i mer eller vilken dialogruta som helst - Användarvänligheten är Topp!

Mistä pidät vähiten?

Har svårt att säga faktiskt! Mer än att den stundvis hänger sig i ett par sekunder, men det händer bara en gång om dagen... så det är knappast märkvärdigt.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Den gör så att man följer försäljnings processen. Appen fungerar kanon när man är ute på vägarna!

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Membrain: The Ultimate

Account ManagerMikroyrityksetVahvistettu henkilöRuotsiJoulukuu 2023

Mistä pidät eniten?

Dashboarden och simpliciteten

Mistä pidät vähiten?

Ingen dailer

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Förståelse för marknaden

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
FörsäljningsassistentMikroyrityksetVahvistettu henkilöRuotsiMarraskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Det är väldigt många funktioner som jag gillar, men om jag skulle välja en så skulle det nog vara funktionen som spårar när någon har öppnat ditt mejl som du skickat till dom.

Mistä pidät vähiten?

Helt ärligt inget alls!

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Anpassningsbart och effektivt.

KundcenteransvarigPienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiMarraskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Det bästa med Membrain är att det är otroligt anpassningsbart. Du kan få ut nästan vad som helst när du lärt känna systemet. Ändå enkelt, bara att klicka runt för att lära sig själv tycker jag. Uppskattar att det inte finns laddningstider, känns effektivt att jobba, vilket ju är avgörande. Bra support.

Mistä pidät vähiten?

När jag trots allt saknar någon funktion och måste gå en omväg. Men det har varit små saker hittills. Älskar själv inte senaste förändringen av sökfunktionen, men flera kollegor gillar den eller har inte märkt någon skillnad.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Givetvis att systematisera vår försäljning men membrain är dessutom det absolut bästa alternativet vi testat för att hantera vår kundsupport. Det sparas massor av tid och vi får bättre data att analysera jämfört med renodlade ticketsystem.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Membrain esiintyy seuraavissa kategorioissa

Membrain:n tuoteominaisuudet

CRM

API-integraatio

Ingår

Dashboard - Myynnin yleiskatsaus

Ingår

Integroidut myyntiprosessit

Ingår

Kalenterin integrointi & muistutus

Ingår

Koulutus

Ingår

Lead Score

Ingår

Liidien luominen verkon kautta

Ingår

Luo asiakirjoja ja sopimuksia

Går att lägga till

Lähetä uutiskirje CRM:stä

Ingår

Muistutus

Ingår

Myyntiennusteet ja -tiedot

Ingår

Puhelinluettelot

Ingår

Putkien hallinta

Ingår

Seuraa johtolankoja

Ingår

Soita suoraan CRM:stä

Går att lägga till

Sähköinen allekirjoitus

Ingår

Sähköpostikampanjat

Ingår

Tarjouskonfiguraattori/CPQ

Ingår

Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely

Ingår

Customer Success system

Asiakas 360

Ingår

Asiakkaiden terveyspisteet

Ingår

Automaattinen kutsu toimintoihin

Ingår

Automatisoidut analyysit ja raportit

Ingår

Dashboard

Ingår

Integrointimoduulit

Går att lägga till

Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin

Ingår

Playbook

Ingår

Synkronointi sähköpostin kanssa

Ingår

Tarjoaa oman Customer Success Managerin

Ingår

Myynnin tukijärjestelmä

Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen

Ingår

Dashboard

Ingår

Kalenteri-integraatio ja muistutukset

Ingår

Myyntiennusteet

Ingår

Myyntiputken hallinta

Ingår

Sähköpostikampanjat

Ingår

Tilastot ja raportit

Ingår

Yhteydenotot ja prospektien käsittely

Ingår

Yleisimmät vertailut kategoriassa CRM