EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa verkkosivuston parasta live-chat- ja chat-toimintoa

Mikä live-chat-järjestelmä kannattaa valita?

Haluatko lisätä tuloksia ja saada tyytyväisiä toistuvia asiakkaita? ? Lisää yksi chat-toiminto verkkosivustollasi. Live-chatin avulla annat asiakkaille nopea henkilökohtainen palvelu arvostetussa viestintämuodossa. Pitkät puhelinlinjat ovat poissa ja useita päiviä odottanut vastausta sähköpostiin. Lisäät myyntimahdollisuuksia ja pidä hauskaa töissä. Se on yhtä helppoa sinulle kuin asiakkaillekin käyttää keskustelua. Tulet saataville ja vierailijat saavat positiivisen kokemuksen sinusta ja sinun brändisi. Lisäksi live-chatin aloittaminen on helppoa. Voit lisätä älykkäitä toimintoja pilvipohjaiseen chat-työkaluusi ja i monissa tapauksissa integroida se CRM-järjestelmääsi.

Työntekijä voi hallita useita chat-keskusteluja samanaikaisesti, mikä luo tehokkuutta. Käyttäjälle, joka live-chat-työkalun kautta saa suoran kanavan asiakaspalveluun, se ei ole havaittavissa. Hän vain kokee palvelun toimivan vähintään yhtä hyvä mobiililaitteella kuin pöytäkoneella ja että hän saa nopeaa ja sujuvaa apua. Jos hän myös tunnistaa itsensä pankkitunnuksella, hän voi tulla entistä henkilökohtaisemmaksi palvelua ja lisääntynyttä turvallisuuden tunnetta.

Voit vapaasti tehdä analyysin talon sisällä ennen kuin aloitat. Mitä tarpeita sinulla on tämän suhteen? asiakasviestintä? Mihin aikaan vuorokaudesta voit olla tavoitettavissa? Kuinka voi tarjoatko henkilökohtaista lähestymistapaa live-chat-alustalla?

Kun olet valmis, BusinessWith auttaa sinua valitsemaan sopivan työkalun live chat. Mikä sopii sinulle parhaiten? Suodata ja etsi. Onnea live-chat-työkalun valinnasta tietylle yrityksellesi.

7 asiaa, jotka tulee pitää mielessä live chat -asiakaspalvelussa

Lista 15 eri Live-chat

Lajittele
ClickDesk

ClickDesk

ClickDesk

ClickDeskin avulla yritys voi tarjota verkkosivuillaan sekä live-chatin että videokeskustelun paremman asiakaskokemuksen saavuttamiseksi. Muunna enemmän kävijöitä asiakkaiksi ClickDeskin pilvipohjaisten ja kevyiden chat-työkalujen avulla.

Lisätietoja ClickDesk

Sitouta ja muunna lisää vierailijoita verkkosivustollesi käyttämällä sellaisia ​​ominaisuuksia kuin ennakoiva chat, vastausmallit ja älykäs työnjako: ne on pakattu helppokäyttöiseen ja pilvipohjaiseen live-chat-alustaan.

Lisätietoja Drift Live Chat

HappyFox

HappyFox

HappyFox Helpdesk

Yksi markkinoiden suosituimmista palvelupistejärjestelmistä. HappyFox sopii hyvin kaikille yrityksille, jotka haluavat täydellisen alustan asiakaspalvelulleen. Toiminnot, kuten valmiit mallit, sisäänrakennettu itseapu ja mielipideanalyysi.

Lisätietoja HappyFox

Intercom

Intercom

Intercom

Intercom on pilvipohjainen live-chat-työkalu, joka sopii sekä suurille että pienille yrityksille. Intercom yksinkertaistaa asiakastapausten hallintaa ja lisää myyntiä ennakoivan chat-toiminnon, liidien hallinnan ja raportointityökalun avulla, jonka avulla on helppo seurata työntekijöiden suorituksia. Intercom yksinkertaistaa asiakastapausten hallintaa ja lisää myyntiä ennakoivan chat-toiminnon, li...

Lisätietoja Intercom

Leadoo

Leadoo

Leadoo

Leadoo on chatbot, joka on kehitetty erityisesti markkinointiin ja myyntiin. Yhteyden viestinnän, live-chatin ja käyttäjäystävällisen keskustelun rakentajan avulla yritys voi virtaviivaistaa liiketoimintaprosessejaan. Live Chat toimii saumattomasti sekä tietokoneella, että mobiililaitteilla – molemmille osapuolille. Asiakaspalvelijasi eivät ole enää sidottuna työpöytään Live Chattia varten, vaan ...

Lisätietoja Leadoo

LiveAgent

LiveAgent

Quality Unit LL

LiveAgent käyttää ohjelmistoa, jonka päätoiminto on automaattinen valinta. Automatisoimalla puhelut yrityksesi säästää sekä aikaa että voit helposti lisätä puhelun nopeutta ja tuottavuutta. Ohjelmisto on helposti yhdistettävissä yrityksesi CRM-järjestelmään ja yhteystietoluetteloon. Alusta sisältää myös mahdollisen asiakasvalituksen käsittelyjärjestelmän sekä yleisen asiakaspalvelun.

Lisätietoja LiveAgent

LiveChat

LiveChat

LiveChat Inc

LiveChat on yksi markkinoiden suosituimmista live-chat-alustoista. Yksinkertaisten integrointimoduulien, ennakoivan chatin ja yhtenäisen dashboardin ansiosta yritys voi virtaviivaistaa tuki- ja myyntitoimintaansa.

Lisätietoja LiveChat

MyLiveChat

MyLiveChat

MyLiveChat

My Livechat on käyttäjäystävällinen ja ilmainen live-chat-työkalu, joka sopii hyvin yritykselle, joka haluaa virtaviivaistaa asiakashallintaa ja muuntaa enemmän kävijöitä asiakkaiksi. Ominaisuudet, kuten reaaliaikaiset vierailijatiedot, tallennetut keskustelut ja vastausmallit nopeuttavat prosessia

Lisätietoja MyLiveChat

Olark

Olark

Olark

Kerää ja tallenna asiakastietoja ja paranna sekä yrityksen myyntiä että asiakaspalvelua Olark Livechat -alustalla. Raportointityökalujen, älykkään työnjaon ja kävijäseurannan avulla yritys voi kasvattaa myyntiä ja parantaa työntekoa.

Lisätietoja Olark

Pure Chat

Pure Chat

Pure Chat

Täysin pilvipohjainen ja käyttäjäystävällinen live-chat-alusta. Historian ja asiakastietojen ansiosta yritys voi mukauttaa myynnin ja tuen jokaiselle kävijälle.

Lisätietoja Pure Chat

Smartsupp

Smartsupp

Smartsupp

SmartSuppsin avulla on helppo ottaa yhteyttä ja vastata asiakkaiden ongelmiin tietokoneen, tabletin tai matkapuhelimen kautta. SmartSuppin live-chat-työkalu mahdollistaa yksilöllisen asiakaskokemuksen tukitapauksissa ja myyntituessa. Toiminnot, kuten ennakoiva chat, monikanavakytkin ja valmiit API- ja integrointimoduulit.

Lisätietoja Smartsupp

0x0.png

Tawk.to

Tawk.to

Seuraa vierailijoita ja keskustele heidän kanssaan verkkosivustollasi, mobiilisovelluksessasi tai ilmaisella muokattavalla sivulla. Tawk.to on maailman eniten käytetty live chat -ohjelmisto.

Lisätietoja Tawk.to

Tidio on käyttäjäystävällinen ja pilvipohjainen live-chat-ratkaisu, joka integroidaan helposti yrityksen nettisivuille valmiiden integraatiomoduulien tai JavaScript API:n avulla. Muita ominaisuuksia ovat kävijöiden seuranta ja ennakoiva chat.

Lisätietoja Tidio Live Chat

Zendesk

Zendesk

Zendesk

Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.

Lisätietoja Zendesk

Zoho Desk on hyvä valinta asiakaspalvelujärjestelmäksi pienemmille yrityksille, jotka haluavat järjestelmän, joka voi kasvaa heidän kanssaan. Ominaisuuksilla, kuten valmiilla malleilla, monikanavatoiminnoilla ja live chatilla.

Lisätietoja Zoho Desk

7 asiaa, jotka tulee pitää mielessä live chat -asiakaspalvelussa

Chattailu voi olla tukihenkilöstön DNA:ssa, mutta muutamia tärkeitä asioita on huomioitavia asioita niille teistä, jotka valitsevat live-chatin asiakaspalvelutyökaluksi.

  1. Ajat. Keskustelun on oltava avoinna useita tunteja ympäri vuorokauden, ainakin arkisin. Et halua asiakkaan "kääntävän ovea" koska chat on suljettu ja hänet ohjataan sähköpostikontaktiin. Nopeita vastauksia ovat paljon arvokkaita.
  2. Valmistele UKK. Kun keskustelu on suljettu tai ennen asiakas on saanut apua asiakaspalvelutyöntekijältä, voitko tarjota valmiita? vastauksia useisiin yleisiin kysymyksiin. Asiakas voi etsiä vastausta suoraan sisään chat, odottaa henkilökohtaista palvelua.
  3. Valitse sivut. Missä asiakkaat tarvitsevat apua? Voit laittaa chat-toiminto kaikkialla sivustolla tai valituilla sivuilla. Siitä huolimatta, joten näet usein, missä vierailija on, kun hän päättää aloittaa sellaisen keskustelu kanssasi.
  4. Ajattele kieltä. Se saattaa kuulostaa hieman byrokraattiselta, mutta silti kielenkäyttöpolitiikka on hyvä idea. On tärkeää, että asiakkaat kohdellaan ammattimaisesti. Säilytä vastaukset myöhempää tarvetta varten kysymyksiä, jotta voit liittää ne keskusteluun. Nopeat vastaukset tuovat tyydytystä asiakkaita ja säästät aikaa. Ja: Valmistele miellyttävä tervetulotoivotus ja sulkevat viestit, jotka kehystävät vuorovaikutusta.
  5. Ole henkilökohtainen. Kysymällä asiakkaan nimeä tai kysymällä hän tunnistaa itsensä pankkitunnuksella, tukihenkilösi näkevät aiemmin tapauksia ja poimi nopeasti kaikki ratkaisemattomat kysymykset ja muut tiedot.
  6. Seuranta. Joissakin työkaluissa on lajittelumahdollisuus keskusteluja tunnisteilla sekä välittää ne kollegoille varten seuranta. Asiakas voi usein saada kopion keskustelustasi palaa vastauksiin ja mahdollisiin linkkeihin.
  7. Analysoi. Älä unohda varata aikaa pohdiskelulle. Monet järjestelmät tarjoavat tilastoja usein kysytyistä kysymyksistä, vastausajoista ja muista. Suunnittele analyysi ja tarkista jatkuvasti, kuinka voit parantaa vuoropuheluasi asiakkaiden kanssa.

Me BusinessWith autamme sinua live-chat-työkalun valinnassa. Tervetuloa vertailemaan. Ota rohkeasti yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää!

Live-chatin ominaisuuksien kuvaus

Asiakastiedot

Kerää ja käytä asiakasta koskevia aiempia tietoja yksilöllisen asianhallinnan luomiseksi.

Chat-historia

Voit tarkastella vanhoja keskusteluja asiakkaan kanssa ja selvittää nopeasti, mitä aiemmin on sanottu. Älä enää koskaan hukkaa keskustelua

Kokoava dashboard

Hallitse asiakkaiden kanssa käytävää viestintää kaikissa kanavissa helposti yhdessä paikassa.

Mittaa asiakastyytyväisyyttä

Arvioi tukikanavia mittaamalla asiakastyytyväisyyttä.

Seuraa kävijöiden toimintaa

Näet, mitä kävijäsi etsivät, jotta heidän tarpeensa voidaan helposti ymmärtää.

Vastausmallit

Luo ja käytä vastausmalleja asiakkaidesi yleisimpiin kysymyksiin.