EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaile Suomen parhaita verkkokaupoista

Mikä sähköisen kaupankäynnin alusta vastaa tarpeitasi?

verkkokaupan on tarkoitus kasvattaa myyntiä. The tämä on sinun kauppasi, täällä asiakkaat tulevat ostoksille. Mitä tuo tarkoittaa? ? No, ensinnäkin, yleiskuvan saamisesta valikoimastasi pitäisi olla helppoa - eli mitä myyt. Toiseksi tilauksen tekemisen pitäisi olla helppoa. Hinta, helppokäyttöisyys ja joustavuus ovat kolme tekijää, jotka ovat tärkeää ottaa mukaasi, kun menet vertaa ja valitse sähköisen kaupankäynnin alusta. Valitsemasi ratkaisun pitäisi olla hyvä skaalaus ja korkeamman käyttöasteen käsittelyajat.

Jos yrityksesi kasvaa nopeasti, a "päätön" alusta sopii parhaiten. Se tarkoittaa eroamista digitaalisen kaupan ulkoasu ja sen takana olevat liiketoimintaprosessit. Sitten voit itse mukauta ratkaisuasi ja kaikkia sen takana olevia toimintoja ja vältä siten tunteita olet lukinnut. Voit valita sen paras verkkokauppaalusta maksuille, paras sisällönhallinnan tarjoaja. Ja niin edelleen.

Kuten näet, on paljon päätettävää etukäteen valitset parhaan verkkokauppaalustan yrityksellesi. Täysin ulkonäköön siirtyminen onnistuu helposti, mutta sen takana on liikelogiikka ja helppokäyttöisyys ovat uskomattoman tärkeitä, jotta kaikki toimisi optimaalisesti. Se vie aikaa ja ennen kaikkea kustannuksia paljon rahaa, jos joutuisit vaihtamaan sähköistä alustaa. Siksi muista tehdä omasi kotitehtävät – lue, kirjoita vaatimusmääritelmä, päätä budjetti ja mieti sitä mitä sinulla on oltava ja mitä voisit tehdä ilman. Vertaa sähköisen kaupankäynnin alustoja ja valitse paras palveluntarjoaja omasi perusteella tarpeet ja vaatimukset.

Mitä minun tulee ottaa huomioon valittaessa verkkokaupan?

Verkkokaupan valinta ei ole päätös, jonka sinun pitäisi tehdä silmänräpäyksessä, mutta jos noudatat muutamia yksinkertaisia ​​​​vinkkejä, se on helpompaa:

Yksinkertainen asennus Tämä on myymäläsi - digitaalisessa muodossa! Myymälällä tulee olla houkutteleva ulkonäkö ja tilauksen tekemisen tulee olla helppoa ja sen ympärillä olevien vaiheiden ymmärtäminen. Navigoinnin tulee tuntua selkeältä ja oston tulee olla mahdollista suorittaa ilman monimutkaisia ​​vaiheita. Maksamisen pitäisi olla helppoa.

Mobiiliystävällinen Asiakkaidesi pitäisi pystyä löytämään sinut missä tahansa, riippumatta siitä, istuvatko he bussissa, rullaavat olohuoneen sohvalla vai seisovatko jonossa ruokakaupassa. Verkkokauppa-alustasi suunnittelun ja ominaisuuksien pitäisi toimia hyvin puhelimessa, jotta et menetä asiakkaita.

Skaalautuvuus Mitkä ovat tavoitteesi yrityksesi kanssa? Löydä sähköisen kaupankäynnin alustaratkaisu, jonka avulla voit kasvaa ja joka voi laajentua. Älä myöskään unohda, että alustan on kestettävä korkeampi käyttöaste tiettyinä aikoina. Et halua alustaa, jossa sen takana oleva tekniikka on horjuvaa ja hauras ja joka estää sinua kasvamasta.

Haluatko lisää apua? Vertaa ja löydä oikea järjestelmä täältä kanssamme BusinessWithissä.

Vertaa sähköisen kaupankäynnin alustan tarjoajaa

Lista 10 eri Verkkokaupan

Lajittele
Viskan-logo

Viskan

Viskan OY

Viskan on SaaS verkkokauppa-alusta tuotemerkeille, vähittäiskaupalle ja subscription-konsepteille. Composable Commerce-arkkitehtuuriin perustuva alustamme tarjoaa sinulle työkalut laajentaa kitkattomasti toimialasta, markkinasta tai kielestä riippumatta. Vaikuttava suorituskyky, korkea automaatiotaso ja intuitiivinen CMS auttavat yritystasi tavoitteiden saavuttamisessa, kustannustehokkaasti. Visk...

Lisätietoja Viskan

Optimizely

Optimizely

Optimizely

Optimizelyn avulla yritys voi seurata kaikkia verkkosivustojaan yhtenäisellä alustalla, mikä tarjoaa selkeämmän yleiskuvan ja helpomman analyysin yrityksen sähköisestä kaupankäynnistä.

Lisätietoja Optimizely

Shopify

Shopify

Shopify

Shopify on yksi Suomen ja koko maailman suosituimmista verkkokauppa-alustoista ja sen toimintaan luottaa yli neljä miljoonaa verkkokauppiasta ympäri maailman. Shopify tarjoaa asiakkailleen täyden kokonaisuuden verkkopalvelun, jonka avulla kauppias voi myydä tuotteitaan huolettomasti omassa verkkokaupassaan, sosiaalisen median kanavissa sekä kivijalkaliikkeissä.

Lisätietoja Shopify

Wix

Wix

Wix

Verkkokauppa-alusta, joka sopii erinomaisesti pienelle yritykselle, joka haluaa nopeasti ja helposti kehittää verkkokauppaansa. Ominaisuuksilla, kuten avainsanojen optimointi, yhteys ulkoisiin kauppapaikkoihin ja API-toiminnallisuus.

Lisätietoja Wix

Bigcommerce

Bigcommerce

BigCommerce

Yksi markkinoiden suurimmista sähköisen kaupankäynnin järjestelmistä. Bigcommerce tarjoaa sekä käyttöliittymän että taustajärjestelmän integroinnin kaikkien yrityksen mahdollisesti tarvitsemien toimintojen hallintaan. Kun verkkokaupan perustaminen on ajankohtaista sinulle, mutta et halua sijoittaa tuhansia euroja verkkosivuihin niin on Bigcommerce yksi parhaista vaihtoehdoista.

Lisätietoja Bigcommerce

Ecwid

Ecwid

Ecwid

Tehokas ja helppokäyttöinen. Ei asennus- tai siirtomaksuja. Ei vaadi luottokorttia. Asenna ilmainen tilisi ja käytä sitä niin kauan kuin tahdot. Juuri sitähän “ilmainen” nimittäin tarkoittaa. Asenna Ecwid-myymäläsi synkronoidaksesi myymäläsi ja käydäksesi kauppaa verkkosivujen, sosiaalisen median ja Amazonin kaltaisten kauppapaikkojen kautta sekä suoraan kasvokkain. Aloita yhdellä tai kokeile kaik...

Lisätietoja Ecwid

Magenton tukema Adobe Commerce tarjoaa B2C- ja B2B-verkkokaupoille kattavia integraatioita, älykkäitä työnkulkuja, ketteryyttä liikennehuippujen käsittelyyn ja perustan saumattomasti kasvamiseen.

Lisätietoja Magento Commerce

Squarespace

Squarespace

Squarespace

Erittäin suosittu verkkokauppaalusta pienemmille yrityksille. Squarespace tarjoaa valmiita malleja, analytiikkatyökaluja ja SEO-työkaluja.

Lisätietoja Squarespace

Weebly-logo

Weebly

Weebly

Weebly on suosittu verkkosivujen rakentaja, jonka avulla voit luoda ja ylläpitää yrityksesi verkkosivustoa, verkkokauppaa, henkilökohtaista blogia ja paljon muuta. Ratkaisussa on sisäänrakennetut markkinointi- ja analyysityökalut, ja se voidaan integroida yli 200 sovellukseen, jos tarvitset lisätoimintoja, kuten aikataulun tai live-chatin. Weeblyn avulla voit hallita verkkosivustoasi tai verkkokau...

Lisätietoja Weebly

WooCommerce

WooCommerce

WooCommerce

Hyvä vaihtoehto pienelle yritykselle, joka haluaa käynnistää verkkokauppansa tai suuremmalle yritykselle, joka haluaa hyötyä modulaarisen alustan eduista. WooCommercen avulla käyttäjä voi lisätä laajennuksia ja toimintoja omien tarpeidensa mukaan.

Lisätietoja WooCommerce

Vertaa sähköisen kaupankäynnin alustan tarjoajaa

Riippuen siitä, työskenteletkö vähittäiskaupassa tai kenties jonkin brändin haltija sinulla on erilaisia ​​tarpeita, kun etsit sähköistä alustaa, joka auttaa myydä tuotteitasi tai palveluitasi. Kuinka paljon haluat tehdä itse? Oletko Etsitkö Saas-ratkaisua, joka saadaan nopeasti toimimaan? Jos olet isompi yrityksissä, voit ottaa mukaan useita ihmisiä, joilla on erilaiset taidot tai roolit ymmärtää, mitä erilaisia ​​tarpeita on olemassa. Ensisijainen tavoitteesi kanssa Sähköinen kaupankäyntialusta on se, joka ensisijaisesti ohjaa valintaasi.

Ajattele erilaisia ​​sinulle tärkeitä virtoja, kuten sisältöä ja jakelu. Haluat pystyä kasvamaan alustasi kanssa ja sen pystyvän olla skaalautuva. Sähköisten alustojen markkinat ovat kasvaneet erittäin nopeasti viime vuosina, ja nykyään sähköisen kaupankäynnin aloittaminen on helppoa. Jos sinusta tuntuu olet hyvin uusi alalla, vinkki on todella käydä verkkokaupan kurssi ennen kuin valitset - tai ota yhteyttä BusinessWithiin saadaksesi vinkkejä. Sinä olet Tervetuloa myös suoraan aloittamaan eri ratkaisujen vertailu meidän kauttamme älykäs vertailupalvelu.

Kolme parasta vinkkiämme valinnan tekemiseen:

Lue - oikein.

Alustan valinta on iso päätös, joten muista käyttää aikaa siihen vertailla ja arvioida erilaisia ​​ratkaisuja.

Katso, mitä muut sanovat.

Muiden asiakkaiden suositukset ovat tärkeitä. Etsi referenssiasiakkaita ja tule mukaan mitä he ajattelevat alustasta.

Asiakaspalvelu.

Hyvä tuki ja tuki toimittajalta on jotain, jota et halua olla ilman.

Verkkokaupan ominaisuuksien kuvaus

Analyysityökalut

Yleinen toiminto verkkokauppa-alustoissa. Mahdollistaa verkkokaupan analysoinnin.

Asiakasryhmät/ segmentointi

Mahdollistaa asiakkaiden segmentoinnin ja siten parhaan asiakassegmentin löytämisen verkkokauppaasi varten. Erittäin tärkeä ja yleisesti käytetty toiminto.

CMS/julkaisutyökalut

Tehokkaan verkkokaupan luominen edellyttää kykyä hallita sisältöä. Siksi monissa verkkokauppa-alustoissa on CMS (sisällönhallintajärjestelmä) -työkalu. Laatu voi kuitenkin vaihdella suuresti!

Headless

Headless-verkkokauppa-alusta ei tarjoa CMS-työkalua, mutta voit liittää siihen sen, mitä jo käytät tai haluat käyttää. Voit siis valita oman julkaisutyökalusi/CMS:n.

Hinnastot

Hinnastojen päivittäminen ja linkittäminen kuulostaa itsestään selvältä, mutta eri alustojen hinnastojen kanssa työskentelyssä on paljon eroja, jotka ostajien kannattaa tarkistaa.

Monikanavaisuustoiminto

Yleisesti käytetty toiminto, jolla voit seurata omnistrategiaasi. Verkkokaupan ja fyysisen myymälän välillä pitäisi olla hyvä yhteys.

PIM-toiminnot

PIM-linkki (Product Information Management) helpottaa uusien tuotteiden käyttöönottoa ja olemassa oleviin valikoimiin tehtäviä muutoksia paljon nopeammin ja tehokkaammin.

Räätälöidyt tuotesuositukset

Verkkokaupan hyvä toiminto on tehdä niin sanottuja älykkäitä tuotesuosituksia. Jotkin sähköisen kaupankäynnin alustat tarjoavat tekoälyä, joka voi ohjata suosituksia asiakkailleen. Hyvä toiminnallisuus, mutta tässäkin on joitain rajoituksia.