EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaa Suomen parhaita PR-työkaluja

Mikä PR-työkalu minun pitäisi valita?

Omat kanavat sopivat hyvin kampanjoiden toteuttamiseen, mutta ansaittu media on jotain todella erikoista. Toisten näkemys ja heidän uskottavuutensa varassa ajaminen ja yleisön näkeminen tarkoittaa yleensä jättipottia, jos viesti on oikea. Niille, joilla ei ole mahdollisuutta käyttää PR-toimistoa, on paljon upeita PR-työkaluja, jotka tekevät työstä helpompaa ja huomattavasti halvempaa. Täydellinen pienille ja keskisuurille yrityksille.

Työn tekemisen itse ei tarvitse olla ollenkaan vaikeaa. Päinvastoin, työkalut ovat usein käyttäjäystävällisiä ja tehokkaita, ja me BusinessWith autamme sinua vertailemaan ja valitsemaan sinulle parhaan työkalun.

Mitä PR-työkalu voi antaa sinulle?

BusinessWith suosittelee, että aloitat valintaprosessin analysoimalla tarpeitasi. Mitä teet sisäisesti tänään? Mitä voit kehittää? Mitä tarvitset selviytyäksesi PR- ja viestintätehtävistä? Tarvitaan todennäköisesti tietokanta yhteystiedoilla, josta voit suodattaa oikean kanavan milloin tahansa. Mitä taitoja sinulla on yrityksessä tänään? Ehkä sinulla on järjestelmänvalvojien joukossa piilotettu tähtikirjoittaja, joka voi astua eteenpäin ja työskennellä sisältömarkkinoinnin parissa? Tiedätkö mitä sinusta tänään sanotaan? Ehkä sinun pitäisi seurata sosiaalista mediaa paremmin? Riippumatta tarpeistasi, löydät etsimäsi PR-toimistosta vertailupalvelumme kautta.

Mitä minun tulee tietää PR-työkaluista?

Lista 13 eri PR-työkalut

Lajittele
Brand24

Brand24

Brand24 Global

Seuraa, miten nimeäsi ja tuotteitasi käytetään sosiaalisissa keskusteluissa, miten asiakkaidesi ja kilpailijoidensi nimiä käytetään. Estä PR-kriisi, palkkaa vaikuttajia ja katso markkinointitilastoja täydellisessä MOLM-pohjaisessa järjestelmässä.

Lisätietoja Brand24

1*oWVKJaLDWda0Q8XGGvjLEg@2x.png

BrandMentions

BrandMentions

BrandMentionsin avulla voit seurata verkkokeskusteluja ja osallistua niihin reaaliaikaisesti. Toimii erinomaisesti kilpailijoiden vakoiluun, brändisi maineen hallintaan, media & brändin seurantaan, sisältömarkkinointiin ja paljon muuta. Saat myös reaaliaikaisen ilmoituksen, kun uusi viesti ilmestyy missä tahansa verkossa. BrandMentions on täydellinen sosiaalisen seurannan sovellus, joka suorittaa ...

Lisätietoja BrandMentions

Brandwatch

Brandwatch

Brandwatch

BrandWatch auttaa sinua ymmärtämään asiakkaita helppokäyttöisessä järjestelmässä, jossa on kaikki tarvitsemasi toiminnot. Järjestelmässä on benchmarking-toiminto, jonka avulla voit saada käsityksen asiakkaiden ajatuksista tai analysoida trendejä kattavassa järjestelmässä.

Lisätietoja Brandwatch

BuzzStream-logo

BuzzStream

BuzzStream

BuzzStreamista saat dynaamisen ja innovatiivisen ratkaisun, joka keskittyy vaikuttajamarkkinoinnin ja suhteiden rakentamisen ja prosessin helpottamiseen. Alusta ei ole vain monipuolinen ja helppokäyttöinen, vaan sen avulla käyttäjät voivat myös luoda ja hallita suhteita vaikuttajiin, bloggaajiin ja toimittajiin sekä seurata viestintääsi reaaliajassa. Alustan avulla saat myös toimintoja, kuten sähk...

Lisätietoja BuzzStream

Tee tehokasta markkinointiviestintää. Mittaa saavutettu tulos. Autamme vuosien kokemuksella PR-, IR- ja yritysviestintäpalveluissa. Pysy ajantasalla, mitä teistä kirjoitetaan ja mistä puhutaan maailmanlaajuisesti. Cisionin globaalin mediaseurannan avulla voit seurata miljoonia medialähteitä verkkomedioista, sosiaalisesta mediasta, foorumeista ja keskustelusivustoista.

Lisätietoja Cision Suomi

Liana Clouds

Liana Clouds

liana technologies

Liana®Cloudin avulla tarjoamme oikeat ratkaisut ja markkinoinnin työkalut kaikkiin digimarkkinoinnin ja -viestinnän tarpeisiisi. Liana®-työkalut on integroitu toisiinsa ja ovat räätälöitävissä yksilöllisten markkinointitarpeidesi mukaisiksi. Voit myös ulkoistaa tulosten tekemisen työkaluillamme Lianan ammattilaisille. Vahvista viestintä- ja markkinointitiimiäsi Lianan avulla ja vie datavetoinen ma...

Lisätietoja Liana Clouds

Rakenna brändi, kasvata tuloja, luo vaikutusvaltaa. Marketo Engage on johtava järjestelmä mahdollisten asiakkaiden ja asiakkaiden hallintaan.

Lisätietoja Marketo Engage

Meltwater

Meltwater

Meltwater

Meltwater on kattava ja käyttäjäystävällinen järjestelmä, joka antaa sinulle käsityksen siitä, miten brändiäsi käytetään verkossa ja sosiaalisessa mediassa, ja tarjoaa samalla pääsyn reaaliaikaisiin tilastoihin, jotta voit sopeutua uusiin markkinatilanteisiin.

Lisätietoja Meltwater

Mynewsdesk

Mynewsdesk

Mynewsdesk

Mynewsdesk tarjoaa pilvipohjaisen mediaseurantapalvelun, joka auttaa PR- ja viestintätehtävissä. Kattava ratkaisu yrityksellesi. Etsi brändiäsi tuhansista lähteistä reaaliajassa ymmärtääksesi, kuinka yrityksesi heijastuu ympäri maailmaa. Hyödynnä Mynewsdeskin analyyseja ja oivalluksia mediaseurannasta strategioiden suunnitteluun ja PR- ja viestintätyön suunnitteluun.

Lisätietoja Mynewsdesk

Prezly

Prezly

Prezly

Prezly on käyttäjäystävällinen mediaseurantajärjestelmä, joka auttaa sinua kampanjoiden hallinnassa, asiakashallinnassa ja tilastoissa jatkuvassa markkinoinnissa. Seuraa, kuinka brändiäsi käytetään verkossa ja mediassa, ja luo tietoisuutta siitä, mitkä kampanjat ovat menestyviä.

Lisätietoja Prezly

Retriever-logo

Retriever

Retriever

Pohjoismaiden johtava media-analyysin ja viestinnän työkalu. Retriever tarjoaa kaikki tarvitsemasi työkalut sosiaalisen median ja uutisten seurantaan sekä pääsyn Pohjoismaiden suurimpaan digitaaliseen uutisarkistoon. Valitset itse, haluatko seurata kansainvälistä mediaa vai haluatko vain pohjoismaisia ​​lähteitä. Retrieverin avulla saat mukautettuja hälytyksiä, jotta et koskaan missaa mitään tärke...

Lisätietoja Retriever

Semrush

Semrush

Semrush

Ympäristönvalvontajärjestelmä, joka auttaa sinua digitaalisen markkinoinnin suurimmissa haasteissa tämän helppokäyttöisen järjestelmän avulla. Selaa monimutkaisia ​​markkinointitilanteita ja näe kilpailijasi ja heidän markkinointinsa. Semrush auttaa sinua hakukoneoptimoinnissa ja ohjaa asiakkaita verkkosivustollesi.

Lisätietoja Semrush

Vocast

Vocast

Infomedia

Jäsennä PR-työ ja hanki hyvät tiedot PR-toiminnasta Vocastilla, Infomedian all-in-one-ratkaisulla. Hallitse mahdollisia sidosryhmiä täysin ja lähetä viestejä herättääksesi kiinnostusta ja välittääksesi tärkeitä viestejä yleisöllesi. Samalla on hyvät mahdollisuudet saada täysi hallinta yrityksen brändiin ja identiteettiin medianäkyvyyden avulla.

Lisätietoja Vocast

Mitä minun tulee tietää PR-työkaluista?

Nykypäivän digitaaliset PR-työkalut voivat olla hyvin laajoja ja sisältävät periaatteessa kaiken tarvittavan hyvin muotoillun PR-strategian noudattamiseen. Samaan aikaan on olemassa pienempiä työkaluja, jotka käsittelevät vain osia kaikista PR:n kysymyksistä ja haasteista. Kuten tavallista, on typerää käyttää resursseja tarpeettomiin asioihin, minkä vuoksi suosittelemme, että suodatat huolella ja punnit tarpeitasi. Ajattele vapaasti pitkäjänteisesti: Ehkä PR-työssä on osia, joita et ole vielä kehittänyt, mutta joihin saatat joutua panostamaan myöhemmin. Pienet yritykset ovat usein ketterät, mutta suuressa organisaatiossa uusien työkalujen käyttöönotto voi viedä aikaa. Muista, että väärään ohjelmaan sijoittaminen voi olla kallista.

Useimmat, elleivät kaikki, PR-työkalut ovat verkossa ja pilvessä. Voit työskennellä työkalullasi millä tahansa laitteella ja missä tahansa. Ja riippumatta siitä, haluatko työskennellä työkalulla, joka tekee suurimman osan työstä puolestasi, jopa digitaalisen jakelun työkalun omaan yhteysverkostoon vai vähemmän kattavalla PR-työkalulla, on tärkeää valita oikea. Vahvan viestinnän tärkein tavoite on löytää oikea toimittaja oikealle viestille ja luoda lehdistötiedotteita, jotka erottuvat median postilaatikon aiheuttamasta melusta. Lisäksi bonus on mahdollisuus tallentaa kaikki postit ammattimaiseen lehdistöhuoneeseen.

Muotoilet oikean viestin kuuntelemalla, mitä alastasi puhutaan siellä, erityisesti sosiaalisessa mediassa. PR-työkalut mahdollistavat työskentelyn sosiaalisen kuuntelun kanssa tavalla, joka on mahdotonta ilman työkalua. Kaikkia avoimia lähteitä valvotaan ja ne vähentävät riskiä, ​​että astut väärin viestinnässäsi. Tämän lisäksi voit myös osallistua tärkeimmältä tuntuviin keskusteluihin ja olla vuorovaikutuksessa asiakkaidesi kanssa niillä alustoilla, joilla he ovat valinneet olla ja joissa he puhuvat sinusta. Ja meidän ei pidä unohtaa, mikä voi olla tarpeeksi pelottavaa, mutta ah niin tärkeää: analyysi ja tilastot. Käyttäjäystävällisten PR-työkalujen ansiosta on helppo nähdä, mikä on menestys ja kuinka voit parantaa viestintääsi menestyäksesi ensi kerralla entistä paremmin.

Onnea PR-työkalujen valinnassa. Me BusinessWith autamme sinua vertaamaan ja löytämään parhaan työkalun juuri sinulle.

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

API

API:a käytetään yhteisenä rajapintana, jonka avulla järjestelmät voidaan yhdistää ja jonka avulla ne voivat toimia yhdessä tehokkaan tietovirran luomiseksi.

Dashboard

Näe tärkeimmät tiedot yhdelle ja samalle dashboardille koottuna ja pidä yrityksen tilanne täysin hallinnassa.

Kilpailukykyinen älykkyys

Kilpailun seuranta auttaa sinua seuraamaan, miten muut markkinointialalla toimivat tai miten heidän nimiään käytetään internetissä. Tämä luo hyödyllisiä markkina-asemia tarkan liiketoimintatiedon avulla.

Lehdistötiedotteet

Julkaise materiaalia, kuten kuvia, videoita, uutisia ja blogikirjoituksia tavoittaaksesi yrityksen yleisön ja luodaksesi julkisuutta, jota tarvitaan yrityksen tavoitteiden saavuttamiseen.

Markkinointitilastot

Katso valmiita tilastoja siitä, miten sinut tai kilpailijasi nähdään heidän markkinointinsa kautta. Tärkeä toiminto markkinoijille, jotta he saavat paremman käsityksen siitä, miten kuluttajat näkevät heidän työnsä.

Reaaliaikaiset päivitykset

Näet tiedot reaaliajassa, ja järjestelmä päivittyy jatkuvasti, jotta käyttäjä saa mahdollisimman selkeän kuvan ympäröivästä maailmasta.

Tiedotusvälineiden kattavuus

Miten yrityksen nimeä käytetään sosiaalisessa mediassa. Katso, miten tuotemerkkiä käytetään maksumuurien takana ja Twitterissä jne.

Uutiskirje

Uutiskirjeet antavat säännöllisesti päivityksiä siitä, miten sinun tai kilpailijasi tuotemerkkejä käytetään mediassa. Näin saadaan lyhyellä aikavälillä yleiskuva siitä, miten yrityksen nimeä käytetään.