Milloin tarvitsemme valitusten käsittelyjärjestelmää?
Yrittäjät haluaisivat olla ilman valituksia, mutta valitettavasti kuluttajilla on oikeus valittaa sekä tavaroista että palveluista. Asiakas voi ilmoittaa virheistä sekä puutteista ja viivästyksistä. Valitusten käsittelyjärjestelmä tehostaa prosesseja ja auttaa siten vähentämään valituksen yhteydessä syntyviä taloudellisia menetyksiä.
Tuotteesta voidaan tehdä reklamaatio, jos se on viallinen, toimintahäiriöinen tai rikki. Sitä voidaan myös mainostaa, jos se ei vastaa asiakkaan saamia tietoja tai jos niitä ei ole mukautettu siihen tarkoitukseen, jota varten niitä markkinoitiin. Palveluita voidaan mainostaa kuluttajapalvelulaissa määritellyillä perusteilla, jotka koskevat esimerkiksi varastointi- tai korjaustyötä pari vaihtoehtoa mainitakseni. För er som ska investera i ett reklamationshanteringssystem gäller det att hitta rätt system för just er verksamhet. Vi på BusinessWith hjälper er att jämföra och hitta det bästa systemet för just er.