EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille
SuperOffice CRM

SuperOffice CRM

SuperOffice

i
Yleisarvosana perustuu: arvosteluihin & tietoihin perustuvaan toimintaan sivustolla.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Kuvaus SuperOffice CRM

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice CRM mahdollistaa yrityksen liiketoiminnan kasvun yhdellä alustalla. Kun kaikki yleisimmät sovellukset ovat samassa asiakastietokannassa, asiakasrajapinnan eli myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun prosessit ovat osaa samaa kokonaisratkaisua.

Kenelle SuperOffice CRM sopii?

Sopii kaikenkokoisille yrityksille.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+

Mobiilisovellus

Onko mobiilisovellusta?

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Koulutus

Miten voit kouluttaa asiakasta?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SVDANOENFI

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?
SENODKFIMaailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
KYLLÄEI

Järjestelmät samalta toimittajalta

Mitä muita järjestelmiä toimittajalla on?

Työskenteletkö tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Arvostelut ja arviot SuperOffice CRM

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Leasing konsulentMikroyrityksetVahvistettu henkilöTanskaHelmikuu 2024

Mistä pidät eniten?

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.

Mistä pidät vähiten?

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

SuperOffice CRM og Service

CRM ansvarligPienet yrityksetVahvistettu henkilöTanskaTammikuu 2024

Mistä pidät eniten?

Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Mistä pidät vähiten?

Vi savner genvejstaster.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Service-modulet har reduceret arbejdsgangene enormt i vores kundeservice, og for første gang er det muligt at kunne måle, hvor ressourcerne primært bliver lagt og på hvilke kundetyper. Salgsgrupper og ledelse kan også let følge med i sager, der har været/er i gang. Det er et stort plus.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Operations ManagerPienet yrityksetVahvistettu henkilöTanskaTammikuu 2024

Mistä pidät eniten?

Nemt og logisk at bruge. Meget brugervenligt og vi kan nemt tilpasse de ting vi har behov for, såsom nye felter, dokumenter osv.

Mistä pidät vähiten?

At man ikke kan bruge tilbage knappen på webbrowseren.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Bedre opfølgning på vores salg/kunder. Statistik og dashboard på det vi ønsker at se.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Kompetent CRM

Sales ManagerPienet yrityksetVahvistettu henkilöTanskaTammikuu 2024

Mistä pidät eniten?

Godt og fleksibelt CRM-løsning, som sikrer seriøs behandling af såvel kunder som emner.

Mistä pidät vähiten?

Kunne klart ønske en anden form at gemme aktiviteter på.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Sikrer punktlig opfølgning baseret på opsamlet historik.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Brugervenligt og intuitivt CRM-system

Leasingchef og CRM-ansvarligPienet yrityksetVahvistettu henkilöTanskaTammikuu 2024

Mistä pidät eniten?

Systemet er meget brugervenligt, hvilket bevirker at det er nemmere at få medarbejderne til at benytte SuperOffice. Desuden er systemet meget fleksibelt og nemt at tilpasse, så det matcher vores firmas behov. Nogle tilpasninger kan vi nemt selv lave, og andre tilpasninger får vi hjælp til at leverandøren.

Mistä pidät vähiten?

Nogle gange oplever vi at løsningen kører lidt langsomt, men da det er en online løsning kan det også skyldes vores netværk. Når jeg kontakter supporten hos SuperOffice, tilbyder de at hjælpe med "refreshe" vores løsning, og det plejer som regel at hjælpe.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Systemet hjælper os med at holde styr på vores kunder, og de biler vi har leaset/lejet ud til vores kunder. Det giver os et godt overblik, både på den enkelte kunde, men også på tværs af vores afdelinger, så vi bedre kan arbejde sammen om kunderne. Vi kan nemt se, hvilke nye salgsmuligheder vi har i pipelinen i salgsafdelingen, men også de igangværende kontrakter med vores kunder, som håndteres i vores administration. Vi gemmer e-mails og vigtige dokumenter i SuperOffice, så vi nemt kan se historik på kunderne og servicehistorik på bilerne. Det sparer os for meget tid, at vi har alle informationer samlet ét sted, og gør os mindre sårbare, hvis en medarbejder stopper. Desuden styrer vi udløb af biler via lister direkte i SuperOffice, så vi altid er på forkant og kan være proaktive over for vores kunder.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

SuperOffice CRM esiintyy seuraavissa kategorioissa

SuperOffice CRM:n tuoteominaisuudet

CRM

API-integraatio

Ingår

Dashboard - Myynnin yleiskatsaus

Ingår

Jälleenmyyjä

Ingår

Kalenterin integrointi & muistutus

Ingår

Koulutus

Ingår

Lead Score

Ingår

Liidien luominen verkon kautta

Ingår

Luo asiakirjoja ja sopimuksia

Ingår

Lähetä uutiskirje CRM:stä

Ingår

Muistutus

Ingår

Myyntiennusteet ja -tiedot

Ingår

Puhelinluettelot

Ingår

Putkien hallinta

Ingår

Seuraa johtolankoja

Går att lägga till

Soita suoraan CRM:stä

Ingår

Sosiaalisen median integrointi

Ingår

Sähköpostikampanjat

Ingår

Yhteydenotot/ehdokkaiden käsittely

Ingår

CRM kenttämyyjille

Alueiden hallinta

Ingår

Asiakkaan allekirjoittaminen kentällä

Går att lägga till

Asianhallinta

Ingår

Hallitse liidejä

Ingår

Henkilökohtaiset profiilit

Ingår

Talousarvioennuste

Ingår

Tiedonsiirrot

Ingår

Vuorovaikutuksen seuranta

Ingår

Myynnin tukijärjestelmä

Asiakirjojen ja sopimusten laatiminen

Ingår

Kalenteri-integraatio ja muistutukset

Ingår

Myyntiputken hallinta

Ingår

Sähköpostikampanjat

Ingår

Tilastot ja raportit

Ingår

Yhteydenotot ja prospektien käsittely

Ingår