Vertaile Suomen parasta asiakaspalvelujärjestelmää ja asiakaspalvelua

Millaisen asiakaspalvelujärjestelmän yrityksesi tarvitsee?

Hyvä asiakaspalvelujärjestelmä tai asiakastuki auttaa yritystäsi tarjoamaan nopeaa apua ja selkeitä vastauksia, mikä voi olla ero asiakkaan menettämisen ja rakentamisen välillä pitkäaikainen suhde, joka johtaa toistuviin ostoihin - ja hyvään maineeseen. Vastaanottaja maailmanluokan tuotteita tarjoavana yrityksenä ei useinkaan ole väliä asiakaspalvelujärjestelmäsi ei toimi optimaalisesti. Tietoja asiakkaistasi tuntuu, että heidän kysymyksensä tai tapausten hallintaa ei seurata tai hoideta, voit helposti menettää ne. Jokaisen yrityksen tai organisaation on varmistettava, että heillä on sellainen tehokas asiakaspalvelu, mutta valitettavasti monet niistä puuttuvat. Jotta et joutuisi tuohon suotoon, tarvitset sellaisen asiakaspalvelun työkalut. Jos sinulla on monia erilaisia ​​yrityksiä, sinun pitäisi etsi järjestelmä, joka on erittäin joustava ja sinun tulee myös varmistaa, että kaikki tapaukset riippumatta siitä, tulevatko ne puhelimitse, chatin tai sähköpostin kautta - päätyvät samaan asiakaspalvelujärjestelmä ja asiakastuki. Heidän on myös voitava olla yhteydessä erilaisiin asiakkaisiisi. Nykypäivä on olemassa järjestelmät, jotka voivat automatisoida, luokitella ja yhdistää tapauksia ja tarjota älykkään yleiskuvan jotta vastuuhenkilöt näkevät, mitä on ratkaistava. Ehkä haluat sisäänrakennetun lomake verkkosivustolla, jossa kerrot, missä asioissa haluat apua?

Asiakaspalvelujärjestelmien ja help desk -järjestelmän mahdollisuuksia on monia, mutta mikä tulee muistaa, on perustarkoitus - että hyvään asiakaspalveluun kuuluu saada sinut näyttämään houkuttelevammalta kuin kilpailijoille ja että sinulla on miellyttävä ja nopea vastaus. Asiakkaidesi täytyy tiedä, että käsittelet heidän tapauksiaan ripeästi. Hyvä tukipalvelu tai tukijärjestelmä tekee myös työntekijäsi onnelliseksi ja työskentelee paremmin. Me BusinessWithillä olemme kartoittaneet parhaat järjestelmät asiakastukeen - tervetuloa käyttämään vertailupalveluamme juuri nyt.

Mitä minun tulee ottaa huomioon valittaessa alustaa asiakaspalvelulle?

BusinessWith listaa erilaisia ​​Suomessa saatavilla olevia asiakaspalvelujärjestelmiä ja asiakastukea helpottamaan valintaa. Kanssamme voit vertaa erilaisia ​​työkaluja löytääksesi sen, mikä olisi mielestäsi optimaalinen juuri sinun asiakaspalvelullesi. Ota rohkeasti mukaan ne, jotka työskentelevät operatiivisesti itse asiakaspalvelun kanssa – mitä heiltä puuttuu tänään? Mitä ominaisuuksia heiltä puuttuu? Miltä heidän työnsä näyttäisi, jos heille annettaisiin asiakaspalvelu tai asiakastukityökalu? Voit vapaasti vertailla listaamiamme vaihtoehtoja. Älä myöskään epäröi ottaa meihin yhteyttä suoraan - jos tarvitset lisäapua ja -opastusta.

Miksi asiakaspalvelu on tärkeää?

Pikaopas

Aiheeseen liittyvät luokat Asiakaspalvelujärjestelmä

AsiakaspalvelujärjestelmäAsianhallintajärjestelmäHelpdesk system

Listattuna 23 eri järjestelmää kategoriassa Asiakaspalvelujärjestelmä

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työn...Lisätietoja SuperOffice Service

TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto on avain yritysten parempaan asiakaspalveluun. Yhdistämällä helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden alan kokemuksen, ohjelmistomme auttaa organisaatioita hallitsemaan tapahtumia, luomaan tehokkaita työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Asiakkaamme voivat hyödyntää itsepalveluportaalin tarjoamaa itsenäistä toimintaa. Yli 4 500 organisaatiota...Lisätietoja Topdesk

Luo rakennetta ja kasvua. Yli 30 vuoden ajan kiinteistö-, energia-, tukku-, kone- ja rakennusalan yritykset ovat kääntyneet puoleemme alakohtaisen CRM:n saamiseksi. Prosessi toteutetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti skaalautuvassa järjestelmässä, joka pystyy ratkaisemaan useimmat asiat. Loput ratkaisemme käyttäjäkoulutuksella ja paikallisten asiantuntijoiden tuella. Lime CRM perustuu yksinkerta...Lisätietoja Lime CRM

Automatisoi ja digitalisoi yrityksesi. Sweetin avulla hallitset kaikkia yrityksen osia samalta alustalta päivittäisen työn yksinkertaistamiseksi. Turvallisuus on äärimmäisen tärkeää Sweet Systemsille ja asiakkaillemme. Olemme ylpeitä siitä, että meillä on ISO 27001 -sertifikaatti. Toimialakohtaiset ratkaisumme tarjoavat rajattomat mahdollisuudet. Olemme hioneet työkalujamme ja osaamistamme eri toi...Lisätietoja Sweet Systems

Suomen mutkattomin järjestelmä asiakaspalveluun. Kundo tuo kaikki digitaaliset kanavat yhteen näkymään, tekoäly avustaa viesteihin vastaamisessa ja luot erilaisia tietopankkeja sekä asiakkaille että tiimillesi.Lisätietoja Kundo

SugarCRM:n avulla markkinointi-, myynti- ja asiakaspalvelutiimit saavat vihdoin selkeän kuvan jokaisesta yksittäisestä asiakkaasta, mikä auttaa yrityksiä saavuttamaan uudet suorituskyvyn ja ennusteiden tasot. Tuhannet yritykset yli 120 maassa käyttävät Sugaria teräväpiirto-asiakaskokemuksen tarjoamiseen antamalla alustan tehdä työn. Sugarin pääkonttori on Piilaaksossa, ja sitä tukee Accel-KKR. Lis...Lisätietoja SugarCRM

Freshdesk on pienille ja keskisuurille yrityksille tarkoitettu asianhallintajärjestelmä. Painopiste on help deskissä ja asiakaspalvelussa. Asianhallintajärjestelmä sisältää monia erilaisia ​​toimintoja.Lisätietoja Freshdesk

Jos etsit ilmaista online-ERP järjestelmää, olet juuri löytänyt parhaan ilmaisen online-ERP-järjestelmän. Toisin kuin muut ilmaiset avoimen lähdekoodin ERP-ratkaisut, joiden käyttöönotto voi kestää tunteja ja viikkoja täydelliseen käyttöönotossa, Bitrix24 on valmis käytettäväksi pilvessä vain 30 sekunnissa. Ei syytä huoleen, meillä on myös Bitrix24:n paikallinen versio avoimella lähdekoodilla, jon...Lisätietoja Bitrix24

Cuuman asiakaspalveluratkaisu on yrityksesi tarpeiden mukaan skaalautuva kokonaisuus, johon voit valita yksittäisiä tuotteita tai yhdistää koko yrityksesi yhteydenpidon. Käyttö on helppoa selaimella ilman erillisiä asennuksia. Aidosti saumaton yhteydenpito mahdollistaa ensiluokkaiset kohtaamiset, joita sekä henkilöstösi että asiakkaasi rakastavat. Tehostat päivittäisiä rutiineja ja säästät rahaa....Lisätietoja Cuuma

Eeedo-desk asiakaspalvelujärjestelmä mahdollistaa tehokkaan monikanavaisen asiakaspalvelun sekä tarvittavien tietojen nopean löytymisen. eeedo kokoaa kaikista kanavista tulevat yhteydenotot yhteen helppokäyttöiseen käyttöliittymään. Järjestelmä skaalautuu muutaman käyttäjän asiakaspalvelusta aina kymmenien samanaikaisten asiakaspalveluagenttien contact centereihin. Eeedo projektinhallinta on teho...Lisätietoja Eeedo

Yksi markkinoiden suosituimmista palvelupistejärjestelmistä. HappyFox sopii hyvin kaikille yrityksille, jotka haluavat täydellisen alustan asiakaspalvelulleen. Toiminnot, kuten valmiit mallit, sisäänrakennettu itseapu ja mielipideanalyysi.Lisätietoja HappyFox

Kolminkertaista outbound-myynnin tehokkuus. LeadDeskin outbound-myyntiohjelmiston avulla tavoitat oikeat asiakkaat oikeaan aikaan, jolloin teet enemmän kauppoja.Lisätietoja LeadDesk

Hyvä asiakaskokemus parantaa yrityksesi imagoa. Asiakkaasi haluavat palvelua sinulta juuri silloin, kun heille sopii, ei esimerkiksi vain toimistoaikana. Jos asiakkaasi ei saa yrityksesi edustajaa kiinni, hän soittaa toiseen yritykseen. ​​ Line Carrier Customer Service Platform tarjoaa yrityksellesi monikanavaisen palvelualustan, luotettavat sovellukset sekä mahdollistaa ulkoistamisen palvelut. Ta...Lisätietoja Line Carrier

LiveAgent käyttää ohjelmistoa, jonka päätoiminto on automaattinen valinta. Automatisoimalla puhelut yrityksesi säästää sekä aikaa että voit helposti lisätä puhelun nopeutta ja tuottavuutta. Ohjelmisto on helposti yhdistettävissä yrityksesi CRM-järjestelmään ja yhteystietoluetteloon. Alusta sisältää myös mahdollisen asiakasvalituksen käsittelyjärjestelmän sekä yleisen asiakaspalvelun.Lisätietoja LiveAgent

LiveChat on yksi markkinoiden suosituimmista live-chat-alustoista. Yksinkertaisten integrointimoduulien, ennakoivan chatin ja yhtenäisen dashboardin ansiosta yritys voi virtaviivaistaa tuki- ja myyntitoimintaansa.Lisätietoja LiveChat

Nextcomin pilvipohjainen CRM-ratkaisu on turvallinen tapa parantaa työnkulkua, luoda sisäistä yhteistyötä ja lisätä myyntiä. Räätälöity.Lisätietoja Nexcom crm

OneDesk-ohjelmisto tarjoaa ainutlaatuisen ratkaisun yhdistämällä käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Sinun ei tarvitse enää hankkia erillisiä ohjelmistoja, integroida niitä keskenään tai vaihtaa niiden välillä. OneDesk tarjoaa tehokkaan ratkaisun, joka mahdollistaa työryhmäsi tukemisen asiakkaita sekä työskentelyn projektien parissa samassa paikassa. Sovellus on suunniteltu erity...Lisätietoja Onedesk

Helpota ja tehosta asiakaspalvelun tehtäviä. Requeste auttaa asiakaspalvelutiimejä vastaamaan tiedusteluihin, hoitamaan reklamaatiot ja hallitsemaan asiakaspalautteet tehokkaasti. Asiakaspalvelussamme kysymyksiisi vastaa Suomessa toimiva ohjelmiston tuki- ja kehitystiimi. Asiakkaidemme toiveet menevät ilman välikäsiä suoraan kehittäjille. Käyttäjillä on mahdollisuus vaikuttaa ohjelmiston kehitykse...Lisätietoja Requeste

S2 Customer Service on kattava asiakaspalvelualusta yritykselle, joka haluaa yksinkertaistaa asianhallintaansa asiakkaiden kanssa. Mukana toimintoja, kuten monikanavainen viestintä ja automatisoitu tapaustenhallinta.Lisätietoja S2 communications

Asiakaspalvelujärjestelmä, joka automatisoi asiakastapausten käsittelyn. Sopii niin pienille kuin isommillekin yrityksille ja tarjoaa toimintoja, kuten chatbotin, monikanavaisen ja kojelaudat.Lisätietoja ServiceNow

Kampanjapohjainen CRM-järjestelmä älykkäällä synkronoinnilla ja selkeällä asiakasprofiililla. Useat yritykset Pohjoismaissa käyttävät alustaa. Lisätietoja TMG CRM

Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.Lisätietoja Zendesk

Zoho Desk on hyvä valinta asiakaspalvelujärjestelmäksi pienemmille yrityksille, jotka haluavat järjestelmän, joka voi kasvaa heidän kanssaan. Ominaisuuksilla, kuten valmiilla malleilla, monikanavatoiminnoilla ja live chatilla.Lisätietoja Zoho Desk

Pikaopas

Miksi asiakaspalvelu on tärkeää?

Palvelu ja asiakastuki ovat uskomattoman tärkeitä tekijöitä asiakkaiden säilyttämisessä. Kun jos palvelu ei toimi, sillä on seurauksia koko yritykselle. Olla JK tehokas asiakaspalvelu on siksi välttämätöntä, ja nykyään niitä on monenlaisia asiakaspalvelun työkalut, joiden avulla voit hallita kaikkia tapauksia. Ennen asiakaspalvelujärjestelmän hankkimista ja käyttöönottoa voi olla hyvä idea idea kysyä asiakkailtasi, mitä he ajattelevat palvelustasi. Sitten saat käsityksen siitä, mitä kannattaa panostaa. Tätä voidaan tietysti seurata myöhemmin anonyymien mittausten avulla. Yksi vinkki on tehdä siitä osa strategiaasi – mitata asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti aikavälein, tavoitteena aina parantaa palvelua ja asiakastukea.

Nykyajan kuluttajilla on kiire ja he vaativat nopeita, helppoja vastauksia ja kortteja Käsittelyaika. Asiakaspalvelutyökaluissa on ominaisuuksia, jotka voivat säästää paljon dataa ja ostohistoriaa, joten voit muokata verkkosivustoasi ja luoda henkilökohtainen palvelu. Osa digitaalista asiakaspalveluasi voi kommunikoida asiakkaidesi kanssa sosiaalisessa mediassa, jossa asiakkaat ovat mahdollisuus olla vuorovaikutuksessa ja esittää kysymyksiä suoraan.

Voit vapaasti miettiä, mitä tarvitset luodaksesi jotain niin hyvää ja henkilökohtaista asiakaspalvelua ja asiakaspalvelua mahdollisimman paljon. BusinessWith auttaa sinua mielellään, jotta voit löydät itsellesi parhaiten sopivan asiakaspalvelujärjestelmän.

Asiakaspalvelutoimintojen kuvaus

Ensisijainen toiminto

Auttaa asiakaspalveluosastoja priorisoimaan tiketit ja asiakaspalvelupyynnöt.

Livechat

Tuotteen toiminnallisuus, joka toteutetaan verkkosivuston tai muiden välineiden kautta, jotta asiakkaan kanssa voidaan keskustella suoraan.

Self-help

Aivan kuten se kuulostaa, se on ominaisuus, jonka avulla voit saada apua omilla keinoillasi. Toimii sekä ulkoisessa että sisäisessä käytössä.

Tunneanalyysi

Tunneanalyysi on luonnollisen kielen käsittelymenetelmä, jota käytetään tulkitsemaan, onko teksti positiivista, negatiivista vai neutraalia.

Vakiovastaus

Toiminto, jonka avulla voit antaa palautteen tavallisimpiin pyyntöihin vakiovastauksella.

Älykäs työnjako

Mahdollistaa tehtävien ja muiden saapuvien tikettien tehokkaan jakelun.