EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Vertaile Suomen parhaita asiakirjatukijärjestelmiä

Mikä asiakirjatukijärjestelmä minun pitäisi valita?

Yrittäjänä kaikkien sääntöjen ja lakien seuraaminen on sekä aikaa vievää että vaikeaa. Työntekijöiden saaminen ja kaikki siihen liittyvät työympäristövastuut ja -velvollisuudet on haaste – niin suuren henkilöstöosaston kanssa kuin ilmankin. Virheitä on helppo tehdä parhaista aikomuksista huolimatta. Me BusinessWith suosittelee sinua investoimaan asiakirjatukijärjestelmään. Ulkopuolisen ammattiosaamisen, valmiiden sopimuspohjien, asiakirjojen ja tekstien avulla on helpompi tehdä oikein ja menestyä. Joissakin tapauksissa se on yhtä helppoa kuin ostaa lisenssi ja kirjautua tuen ja mallien maailmaan sekä suurille yrityksille että suurille yrityksille.

Kuinka valitsen asiakirjat?

Aina ei ole selvää, mikä asiakirja tai sopimus sopii parhaiten tiettyyn tilanteeseen. Usein on otettava huomioon useita lakinäkökohtia. Asiakirjatukijärjestelmän avulla saat tukea asiakirjojen valinnassa eri mallien huolellisen luokittelun kautta. Aloitat analysoimalla tarpeitasi ja siirryt sitten eteenpäin ja etsit eri asiakirjoja. Usein löytyy malleja sekä yritykselle että yritykselle ja kaikesta tarvittavasta käsittelystä verojen, osakkeiden ja muiden asioiden sekä rahoituksen, kiinteistöjen, perheoikeuden ja muiden asioiden suhteen. Tietysti tietokantaan sisältyy IT- ja tietosuojaasiakirjoja sekä kiinteistö- ja myyntipohjia.

Dokumentointiin ja asiantuntijatukeen sijoittaminen kannattaa usein. Me BusinessWithissä tarjoamme vertailupalvelun asiakirjatukijärjestelmille. Onnea valinnallesi!

Miten teen oikein GDPR:n ja asiakirjatuen suhteen?

Lista 2 eri Asiakirjan tukijärjestelmä

Lajittele
PandaDoc

PandaDoc

PandaDoc

PandaDoc-asiakirjanhallintajärjestelmän avulla yritys voi helposti hallita ja luoda dokumentaatiota käyttäjäystävällisellä alustalla. Toiminnot, kuten valmiit mallit, API-integraatio ja korkea suojaustaso.

Lisätietoja PandaDoc

XaitPorter on joustava alusta, joka mahdollistaa dokumenttien rinnakkaishallinnan, mikä parantaa yrityksen prosessien tehokkuutta ja lopulta parempia tuloksia.

Lisätietoja XaitPorter

Miten teen oikein GDPR:n ja asiakirjatuen suhteen?

Siitä lähtien, kun GDPR eli yleinen tietosuoja-asetus otettiin käyttöön vuonna 2018, se on ollut päänsärky monille yrityksille ja organisaatioille. GDPR mainitaan usein tekijänä ja haasteena. Monille on suhteellisen helppo ymmärtää, mitä GDPR on, lyhyesti sanottuna säädös, joka määrittää, miten yritys voi käsitellä henkilötietoja. Säännösten noudattaminen ei kuitenkaan aina ole yhtä helppoa, sillä GDPR:ään liittyvät kysymykset voivat olla varsin monimutkaisia ​​ja käytäntö puuttuu vielä joillakin alueilla.

Asiakirjan tukijärjestelmä voi tukea työskentelyä tietosuojan ja GDPR:n kanssa. Joissakin tapauksissa on valinnaisia ​​paketteja, kuten tietosuojapalvelupaketteja, jotka sopivat täydellisesti niille teistä, jotka haluavat lakimiesten ja tietosuojavastaavien tukea työssään. Me BusinessWith autamme sinua vertailemaan ja löytämään parhaan työkalun asiakirjatukijärjestelmiin juuri sinulle.

Kuvaus tuotteen ominaisuuksista

Asiakirjamallit

Valmiit asiakirjamallit, jotka säästävät työntekijöiden aikaa ja luovat yhteisen rakenteen asiakirjojen käsittelyyn.

Asiakirjojen hallinta

Anna valituille työntekijöille lupa asiakirjoihin ja varmista, että oikeat henkilöt voivat työskennellä aineiston parissa.

Edistyneet hakutoiminnot

Asiakirjojen haku perustuu niiden nimeen ja/tai tiettyihin asiakirjoihin liittyviin ominaisuuksiin, jolloin ne on helppo löytää tietokannasta.

Ilmoitukset

Saat muistutuksia ja ilmoituksia tärkeistä tapahtumista, jotta et missaa niitä.

Integroitavissa

Integroi järjestelmä organisaatiossa jo olemassa oleviin järjestelmäratkaisuihin. Tämä yksinkertaistaa käyttöönottovaihetta ja voi luoda tehokasta yhteistyötä järjestelmien välille.

Reseptien lukeminen

Tarkista, kuka on lukenut asiakirjat varmistaaksesi, että ne, joiden pitäisi lukea asiakirjan tiedot, ovat tehneet niin.

Seuraa ja jäljitä muutoksia

Pääset näkemään, milloin ja kuka on tehnyt muutoksia asiakirjoihin, jotta voit seurata asiakirjan kehitystä.

Versioiden hallinta

Lisää asiakirjoihin versionumerot, jotta on selvää, mikä asiakirja on uusin versio ja siten ajantasaisin asiakirja.