EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Akita vs Custify

Yrityksen koko

  • Mikroyritykset (1-10):
  • Pienyritykset (11-100):
  • Keskisuuret yritykset (101-500):
  • Suuri yritys (500+):
  • Mikroyritykset (1-10):
  • Pienyritykset (11-100):
  • Keskisuuret yritykset (101-500):
  • Suuri yritys (500+):

Alusta

  • Pilvipalvelu:
    Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
  • Paikan päällä:
    Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
  • Mobiilisovellus:
  • Pilvipalvelu:
    Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
  • Paikan päällä:
    Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
  • Mobiilisovellus:

Hintatiedot

  • Ilmainen kokeilu:
  • Hinta alkaen:-
  • Hintamallimoduuli:
    Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
  • Tilauksen hintamalli:
    Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
  • Hintamallin lisenssi:
    Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta
  • Ilmainen kokeilu:
  • Hinta alkaen:-
  • Hintamallimoduuli:
    Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
  • Tilauksen hintamalli:
    Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
  • Hintamallin lisenssi:
    Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta

Tuotteen ominaisuudet Customer Success system

  • Asiakas 360:
    Sisältää
  • Asiakkaiden terveyspisteet:
    Sisältää
  • Automaattinen kutsu toimintoihin:
    Sisältää
  • Automatisoidut analyysit ja raportit:
    Sisältää
  • Dashboard:
    Sisältää
  • Integrointimoduulit:
    Sisältää
  • Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin:
    Sisältää
  • Playbook:
    Sisältää
  • Synkronointi sähköpostin kanssa:
    Sisältää
  • Tarjoaa oman Customer Success Managerin:
    Sisältää
  • Asiakas 360:
    Sisältää
  • Asiakkaiden terveyspisteet:
    Sisältää
  • Automaattinen kutsu toimintoihin:
    Sisältää
  • Automatisoidut analyysit ja raportit:
    Sisältää
  • Dashboard:
    Sisältää
  • Integrointimoduulit:
    Sisältää
  • Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin:
    Sisältää
  • Playbook:
    Sisältää
  • Synkronointi sähköpostin kanssa:
    Sisältää
  • Tarjoaa oman Customer Success Managerin:

Arvostelut

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Plussat

Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.

Miinukset

Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.

Valitettavasti ei vielä arvosteluja.