EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille
Akita-logo

Akita

Akita

i
Yleisarvosana perustuu: arvosteluihin & tietoihin perustuvaan toimintaan sivustolla.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Kuvaus Akita

Akita tarjoaa monipuolisia ja hyödyllisiä ominaisuuksia asiakkaiden menestyksen tukemiseksi. Voit seurata, miten asiakkaasi käyttävät tuotettasi käytönseurannan avulla ja seurata heidän etenemistään sisäänottovirroissa, antaen arvokasta tietoa asiakaselinkaaren keskeisistä vaiheista. Akita erottuu erityisesti laajassa integraatiovalikoimassaan. Se on yhteensopiva käytännössä kaikkien muiden SaaS-työkalujen kanssa. Esimerkkejä tukemista integraatioista ovat Mailchimp, G Suite, Stripe, Typeform, Zendesk, Slack ja Intercom, ja lisäksi tuetaan satoja muita. Nämä integraatiot mahdollistavat CS-tiimisi liittää Akitan sujuvasti nykyiseen työnkulkuunsa, mikä tehostaa toimintaa merkittävästi. Akita on siten tehokas työkalu, joka tukee asiakkuuden menestystiimiä integraatioilla, jotka sopivat laajaan valikoimaan SaaS-työkaluja.

Kenelle Akita sopii?

Sekä pienet, keskisuuret että suuret yritykset hyötyvät ratkaisuista.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Koulutus

Miten voit kouluttaa asiakasta?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
EN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?
Maailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
KYLLÄEI

Työskenteletkö tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Arvostelut ja arviot Akita

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
COOPienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiToukokuu 2023

Mistä pidät eniten?

Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.

Mistä pidät vähiten?

Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Automatisering av processer, inte bara på vår Customer Success-avdelning, men också andra delar av företaget. Kontroll på Customer Success avdelningen, 360-graders kundvy, kundsegmentering och en utökad förmåga att kunna skräddarsy en process för varje kundsegment.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Akita esiintyy seuraavissa kategorioissa

Akita:n tuoteominaisuudet

Customer Success system

Asiakas 360

Ingår

Asiakkaiden terveyspisteet

Ingår

Automaattinen kutsu toimintoihin

Ingår

Automatisoidut analyysit ja raportit

Ingår

Dashboard

Ingår

Integrointimoduulit

Ingår

Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin

Ingår

Playbook

Ingår

Synkronointi sähköpostin kanssa

Ingår

Tarjoaa oman Customer Success Managerin

Ingår

Yleisimmät vertailut kategoriassa Customer Success system