Salesforce vs Public 360°
Salesforce
SalesforcePublic 360°
TietoevryYrityksen koko
- Mikroyritykset (1-10):
- Pienyritykset (11-100):
- Keskisuuret yritykset (101-500):
- Suuri yritys (500+):
- Mikroyritykset (1-10):
- Pienyritykset (11-100):
- Keskisuuret yritykset (101-500):
- Suuri yritys (500+):
Alusta
- Pilvipalvelu:Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
- Paikan päällä:Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
- Mobiilisovellus:
- Pilvipalvelu:Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
- Paikan päällä:Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
- Mobiilisovellus:
Hintatiedot
- Ilmainen kokeilu:
- Hinta alkaen:-
- Hintamallimoduuli:Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
- Tilauksen hintamalli:Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
- Hintamallin lisenssi:Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta
- Ilmainen kokeilu:
- Hinta alkaen:-
- Hintamallimoduuli:Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
- Tilauksen hintamalli:Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
- Hintamallin lisenssi:Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta
Tuotteen ominaisuudet Asianhallintajärjestelmä
- 360 näkymä (reaaliaikainen näkymä):Sisältää
- Alatapausten delegointi ja palaute:Sisältää
- Asiakaspalvelun hallinta ja tuki:Sisältää
- Chat-tuki:Voidaan lisätä
- Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu:Sisältää
- Helpdesk-tapausten hallinta:Sisältää
- Integrointi ERP/ CRM:n kanssa:Sisältää
- Inventaario:Sisältää
- Itsepalveluportaali:Voidaan lisätä
- Mobiiliystävällinen käyttöliittymä:Sisältää
- Mukauta ja mallinna raportteja:Sisältää
- Palvelujen hallinta:Sisältää
- Poikkeamien hallinta:Sisältää
- SLA ja eskalointi:Sisältää
- Tapaus- ja vastausmallit:Sisältää
- Tietokanta:Sisältää
- Tilasto- ja seurantamoduuli:Sisältää
- Triggerit:Sisältää
- Webhooks & API:Sisältää
- 360 näkymä (reaaliaikainen näkymä):Sisältää
- Alatapausten delegointi ja palaute:Sisältää
- Asiakaspalvelun hallinta ja tuki:
- Chat-tuki:
- Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu:Sisältää
- Helpdesk-tapausten hallinta:Sisältää
- Integrointi ERP/ CRM:n kanssa:Sisältää
- Inventaario:
- Itsepalveluportaali:Sisältää
- Mobiiliystävällinen käyttöliittymä:Sisältää
- Mukauta ja mallinna raportteja:Sisältää
- Palvelujen hallinta:Sisältää
- Poikkeamien hallinta:Sisältää
- SLA ja eskalointi:
- Tapaus- ja vastausmallit:Sisältää
- Tietokanta:
- Tilasto- ja seurantamoduuli:Sisältää
- Triggerit:
- Webhooks & API:
Arvostelut
Kokonaisarvosana
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Plussat
Enkelheten och proffsigheten i samarbetet. Projekten drivs på ett strukturerat, noggrant och lösningsorienterat sätt. Projektledare och utvecklare är noga med att sätta sig in i, och förstå, vår verksamhet och affärslogik.
Flexibiliteten i lösningar och möjlighet till utveckling av funktionalitet. Transparensen i ärenden och återspegling i rapporter och dashboards.
Miinukset
Ibland svårt att veta hur man ska tillgodogöra sig ALL information.
Kan i bland bli utmaningar med att få alla att jobba i systemet men med engagemang så kan man lösa det mesta.
Valitettavasti ei vielä arvosteluja.