EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille

Membrain vs Custify

Yrityksen koko

  • Mikroyritykset (1-10):
  • Pienyritykset (11-100):
  • Keskisuuret yritykset (101-500):
  • Suuri yritys (500+):
  • Mikroyritykset (1-10):
  • Pienyritykset (11-100):
  • Keskisuuret yritykset (101-500):
  • Suuri yritys (500+):

Alusta

  • Pilvipalvelu:
    Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
  • Paikan päällä:
    Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
  • Mobiilisovellus:
  • Pilvipalvelu:
    Tiedot tallennetaan verkkoon ja niitä hallinnoi yleensä kolmas osapuoli
  • Paikan päällä:
    Tiedot tallennetaan omistajan tiloihin/laitteistoihin ja ovat ostajan omistuksessa
  • Mobiilisovellus:

Hintatiedot

  • Ilmainen kokeilu:
  • Hinta alkaen:-
  • Hintamallimoduuli:
    Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
  • Tilauksen hintamalli:
    Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
  • Hintamallin lisenssi:
    Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta
  • Ilmainen kokeilu:
  • Hinta alkaen:-
  • Hintamallimoduuli:
    Mahdollisuus lisätä/poistaa eri järjestelmämoduuleja tarpeen mukaan
  • Tilauksen hintamalli:
    Myydään erilaisina tilauspaketteina, joista voit valita itse.
  • Hintamallin lisenssi:
    Vuosittainen/kuukausittainen lisenssimaksu järjestelmän käyttöoikeudesta

Tuotteen ominaisuudet Customer Success system

  • Asiakas 360:
    Sisältää
  • Asiakkaiden terveyspisteet:
    Sisältää
  • Automaattinen kutsu toimintoihin:
    Sisältää
  • Automatisoidut analyysit ja raportit:
    Sisältää
  • Dashboard:
    Sisältää
  • Integrointimoduulit:
    Voidaan lisätä
  • Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin:
    Sisältää
  • Playbook:
    Sisältää
  • Synkronointi sähköpostin kanssa:
    Sisältää
  • Tarjoaa oman Customer Success Managerin:
    Sisältää
  • Asiakas 360:
    Sisältää
  • Asiakkaiden terveyspisteet:
    Sisältää
  • Automaattinen kutsu toimintoihin:
    Sisältää
  • Automatisoidut analyysit ja raportit:
    Sisältää
  • Dashboard:
    Sisältää
  • Integrointimoduulit:
    Sisältää
  • Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin:
    Sisältää
  • Playbook:
    Sisältää
  • Synkronointi sähköpostin kanssa:
    Sisältää
  • Tarjoaa oman Customer Success Managerin:

Arvostelut

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Plussat

Excellent tool with easy to use functions. It has all the right dashboards, tracking etc, and it all can be highly personalized. Help to manage your contacts, processes, emails in a much better way than other systems I have been using.
Att man kan se när kunder öppnar mejl som man har skickat till de.

Miinukset

Uploading of existing data/info. But think that is only organizing issue.
Har svårt att säga faktiskt! Mer än att den stundvis hänger sig i ett par sekunder, men det händer bara en gång om dagen... så det är knappast märkvärdigt.

Valitettavasti ei vielä arvosteluja.