Akita - kuvaus
Kenelle Akita sopii?
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
Maailmanlaajuinen
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - Akita
COO•
Litet företag (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Toukokuu 2023
Din roll
COO
Din företagsstorlek (antal anställda)
Litet företag (11-100)
Vad gillar du mest?
Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.
Vad gillar du minst?
Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.
Vilka affärskritiska problem upplever du att Akita löser?
Automatisering av processer, inte bara på vår Customer Success-avdelning, men också andra delar av företaget. Kontroll på Customer Success avdelningen, 360-graders kundvy, kundsegmentering och en utökad förmåga att kunna skräddarsy en process för varje kundsegment.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
Akita esiintyy seuraavissa kategorioissa
Akita:n tuoteominaisuudet
Customer Success system
Asiakas 360
Asiakkaiden terveyspisteet
Automaattinen kutsu toimintoihin
Automatisoidut analyysit ja raportit
Dashboard
Integrointimoduulit
Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin
Playbook
Synkronointi sähköpostin kanssa
Tarjoaa oman Customer Success Managerin
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.