Akita - kuvaus
Kenelle Akita sopii?
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
Maailmanlaajuinen
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - Akita
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
COO•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Toukokuu 2023
Mistä pidät eniten?
Meillä on paljon asiakkaita, mutta vain vähän asiakaspalvelupäälliköitä, jotka huolehtivat heistä. Akitan tärkein hyöty minulle johtajana on se, että näen tietyn asiakkaan tilatiedot milloin tahansa ja reaaliajassa. Näen esimerkiksi MMR:n liikkeet tai CSM:ien hiljattain lisäämät toiminnot. Samalla saan kokonaisnäkymän asiakassegmenteistä Dashboard-ominaisuuden avulla ja näen, mitkä segmentit kasvavat ja mitkä ovat vaikeuksissa, ennen kuin teen syvällisempää analyysia. Muut ominaisuudet, kuten Playbooks, ovat auttaneet meitä automatisoimaan monia prosesseja, jotka aiemmin teimme manuaalisesti. Tämä on säästänyt aikaa sekä itse prosessissa että siinä, ettei meidän enää tarvitse seurata ja varmistaa, että prosessi on toteutettu.
Mistä pidät vähiten?
Pystyin itse yhdistämään CRM-järjestelmäni ja tukialustani, mutta IT-osaston oli otettava mukaan lokien ja käyttäjätilastojen lähettäminen, mikä viivästytti asioita parilla päivällä.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia Akita mielestäsi ratkaisee?
Prosessien automatisointi, ei ainoastaan Customer Success -osastollamme, vaan myös yrityksen muissa osissa. Valvonta Customer Success -osastolla, 360 asteen asiakasnäkymä, asiakassegmentointi ja lisääntynyt mahdollisuus räätälöidä prosessi kullekin asiakassegmentille.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
Akita esiintyy seuraavissa kategorioissa
Akita:n tuoteominaisuudet
Customer Success system
Asiakas 360
Asiakkaiden terveyspisteet
Automaattinen kutsu toimintoihin
Automatisoidut analyysit ja raportit
Dashboard
Integrointimoduulit
Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin
Playbook
Synkronointi sähköpostin kanssa
Tarjoaa oman Customer Success Managerin
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.