Vaihtoehto

Akita - kuvaus

Akita tarjoaa monipuolisia ja hyödyllisiä ominaisuuksia asiakkaiden menestyksen tukemiseksi. Voit seurata, miten asiakkaasi käyttävät tuotettasi käytönseurannan avulla ja seurata heidän etenemistään sisäänottovirroissa, antaen arvokasta tietoa asiakaselinkaaren keskeisistä vaiheista. Akita erottuu erityisesti laajassa integraatiovalikoimassaan. Se on yhteensopiva käytännössä kaikkien muiden SaaS-työkalujen kanssa. Esimerkkejä tukemista integraatioista ovat Mailchimp, G Suite, Stripe, Typeform, Zendesk, Slack ja Intercom, ja lisäksi tuetaan satoja muita. Nämä integraatiot mahdollistavat CS-tiimisi liittää Akitan sujuvasti nykyiseen työnkulkuunsa, mikä tehostaa toimintaa merkittävästi. Akita on siten tehokas työkalu, joka tukee asiakkuuden menestystiimiä integraatioilla, jotka sopivat laajaan valikoimaan SaaS-työkaluja.

Kenelle Akita sopii?

Sekä pienet, keskisuuret että suuret yritykset hyötyvät ratkaisuista.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?

1-500

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?

EN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?

Maailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?

Kyllä

Ei

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Arvostelut ja arviot - Akita

COO

Litet företag (11-100)

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Toukokuu 2023

Din roll

COO

Din företagsstorlek (antal anställda)

Litet företag (11-100)

Vad gillar du mest?

Vi har många kunder men få Customer Success Managers som tar hand om dem. Den största fördelen med Akita för mig som chef är att jag närsomhelst kan se statusinformation för en specifik kund, i realtid. Jag kan till exempel se rörelse i MMR, eller nyligen tillagda aktiviteter från våra CSMs. Samtidigt kan jag få en övergripande bild av kundsegmenten genom Dashboard-funktionen för att se vilka segment som växer och vilka som har problem innan jag gör en mer ingående analys. Andra funktioner, såsom Playbooks, har hjälpt oss att automatisera många processer som vi förut utförde manuellt. Där har vi sparat tid både på själva processen, men också på att inte längre behöva följa upp och säkerställa att den genomförs.

Vad gillar du minst?

Jag kunde koppla samman mitt CRM-system och supportplattform själv, men behövde involvera IT-avdelningen att lägga upp loggar och användarstatistik som försenade saker och ting med ett par dagar.

Vilka affärskritiska problem upplever du att Akita löser?

Automatisering av processer, inte bara på vår Customer Success-avdelning, men också andra delar av företaget. Kontroll på Customer Success avdelningen, 360-graders kundvy, kundsegmentering och en utökad förmåga att kunna skräddarsy en process för varje kundsegment.

Användarvänlighet

Samarbetet med leverantören

Support och service

Utbud av funktioner

Kundanpassning och flexibilitet

Integration

Värde för pengarna

Hur nöjd är du överlag?

Työskenteletkö
tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Akita esiintyy seuraavissa kategorioissa

Akita:n tuoteominaisuudet

Customer Success system

Asiakas 360

Asiakkaiden terveyspisteet

Automaattinen kutsu toimintoihin

Automatisoidut analyysit ja raportit

Dashboard

Integrointimoduulit

Laskee asiakkaan maksukyvyttömyysriskin

Playbook

Synkronointi sähköpostin kanssa

Tarjoaa oman Customer Success Managerin

Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?

Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Yleisimmät vertailut kategoriassa Customer Success system

OptimizelyAkita
MembrainAkita
ChurnZeroAkita
CustifyAkita