SuperOffice Service
SuperOffice
SuperOffice Service - kuvaus
Kenelle SuperOffice Service sopii?
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SV
DA
NO
FI
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
SE
NO
DK
FI
Maailmanlaajuinen
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - SuperOffice Service
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Ett användarvänligt system för hela företaget
Marknadsansvarig•
Pienet yritykset•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Kesäkuu 2023
Mistä pidät eniten?
Superoffice är ett CRM-system som upplevs som väldigt nära användaren. Det är tydligt att systemet byggs och vidareutvecklas utifrån riktiga användares vardag och behov. Våra kontaktpersoner på SO är väldigt lyhörda för våra behov. Det är enkelt att få hjälp vid frågor och vi hålls uppdaterade om utvecklingsarbete för befintliga och nya funktioner (vi har fått se utvecklingsplanen och vet att det kommer många nya funktioner och förbättringar, något vi verkligen ser fram emot). Vi har fått en mycket bättre överblick över våra kunder, deras intressen och ser på ett tydligare sätt hur vi bäst kan arbeta med kundrelationerna. Ärendehanteringsdelen är otroligt användbar och mycket användarvänlig. Genom att enkelt kunna kategorisera inkommande externa och interna ärenden och prioritera dessa har vi fått till ett mycket smidigare och snabbare sätt att arbeta både inom och mellan olika avdelningar. En personlig favoritfunktion är kommentarsfunktionen på ärenden.
Mistä pidät vähiten?
Har önskemål om att lilla fritextsökningen söker bredare. Vår kontaktperson på SO tog emot min feedback med intresse och engagemang, ser fram emot vidareutveckling.
Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?
SO har gett oss en mycket bättre överblick inom de flesta områden, till och med områden där vi tidigare trodde att vi hade bra koll. Vi vet var kunder befinner sig i kundrelationsprocessen och kan agera utifrån det. Vi har också betydligt bättre koll på ärenden.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Säljchef•
Pienet yritykset•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Huhtikuu 2023
Mistä pidät eniten?
Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.
Mistä pidät vähiten?
Lite låst i funktionalitet (för tillfället).
Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Systemägare •
Pienet yritykset•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Maaliskuu 2023
Mistä pidät eniten?
Ger en bra överblick i alla inkommande ärenden. Enkelt för användarna att jobba med.
Mistä pidät vähiten?
-
Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?
Vi gick från att haft excel och mail för hantering av ärenden, nu har vi dashboards som ser till att vi inte missar några ärenden.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
SuperOffice Service esiintyy seuraavissa kategorioissa
SuperOffice Service:n tuoteominaisuudet
Helpdesk system
Automatisoitu tapausten hallinta
Dashboard ja live-seuranta
Ensisijainen toiminto
Integrointituki
Lupien hallinta
Muistutustoiminto
Poikkeamien hallinta
Sisäinen tukipalvelu
SLA-hallinta
Tietopankki
Tilastot ja seuranta
Ulkoinen HelpDesk
Vastuualueiden jako
Asianhallintajärjestelmä
360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)
Alatapausten delegointi ja palaute
Asiakaspalvelun hallinta ja tuki
Chat-tuki
Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu
Helpdesk-tapausten hallinta
Integrointi ERP/ CRM:n kanssa
Inventaario
Itsepalveluportaali
Mobiiliystävällinen käyttöliittymä
Mukauta ja mallinna raportteja
Palvelujen hallinta
Poikkeamien hallinta
SLA ja eskalointi
Tapaus- ja vastausmallit
Tietokanta
Tilasto- ja seurantamoduuli
Triggerit
Webhooks & API
Asiakaspalvelujärjestelmä
Asian tila
Ensisijainen toiminto
Käsittelyaika
Liput
Livechat
Puhelin
Self-help
Tilastot ja raportit
Tunneanalyysi
Vakiovastaus
Älykäs työnjako
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.