EtusivuJärjestelmäopasTietoa meistäToimittajille
SuperOffice Service

SuperOffice Service

SuperOffice

i
Yleisarvosana perustuu: arvosteluihin & tietoihin perustuvaan toimintaan sivustolla.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Kuvaus SuperOffice Service

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työntekijälle määrätyllä aikavälillä ja tapauksen automaattisella edelleenlähetyksellä organisaatiossa. Chat-toiminnon avulla voit kommunikoida useiden asiakkaiden kanssa samanaikaisesti, mikä tarkoittaa vähemmän tapauksia asiakaspalvelujonossa ja lyhyempiä odotusaikoja asiakkaille.

Kenelle SuperOffice Service sopii?

Sopii kaikenkokoisille yrityksille.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+

Mobiilisovellus

Onko mobiilisovellusta?

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Koulutus

Miten voit kouluttaa asiakasta?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SVDANOFIEN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?
SENODKFIMaailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
KYLLÄEI

Järjestelmät samalta toimittajalta

Mitä muita järjestelmiä toimittajalla on?

Työskenteletkö tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

Arvostelut ja arviot SuperOffice Service

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Kokonaisarvosana

Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Valikoima toimintoja
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Ett användarvänligt system för hela företaget

MarknadsansvarigPienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiKesäkuu 2023

Mistä pidät eniten?

Superoffice är ett CRM-system som upplevs som väldigt nära användaren. Det är tydligt att systemet byggs och vidareutvecklas utifrån riktiga användares vardag och behov. Våra kontaktpersoner på SO är väldigt lyhörda för våra behov. Det är enkelt att få hjälp vid frågor och vi hålls uppdaterade om utvecklingsarbete för befintliga och nya funktioner (vi har fått se utvecklingsplanen och vet att det kommer många nya funktioner och förbättringar, något vi verkligen ser fram emot). Vi har fått en mycket bättre överblick över våra kunder, deras intressen och ser på ett tydligare sätt hur vi bäst kan arbeta med kundrelationerna. Ärendehanteringsdelen är otroligt användbar och mycket användarvänlig. Genom att enkelt kunna kategorisera inkommande externa och interna ärenden och prioritera dessa har vi fått till ett mycket smidigare och snabbare sätt att arbeta både inom och mellan olika avdelningar. En personlig favoritfunktion är kommentarsfunktionen på ärenden.

Mistä pidät vähiten?

Har önskemål om att lilla fritextsökningen söker bredare. Vår kontaktperson på SO tog emot min feedback med intresse och engagemang, ser fram emot vidareutveckling.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

SO har gett oss en mycket bättre överblick inom de flesta områden, till och med områden där vi tidigare trodde att vi hade bra koll. Vi vet var kunder befinner sig i kundrelationsprocessen och kan agera utifrån det. Vi har också betydligt bättre koll på ärenden.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
SäljchefPienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiHuhtikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.

Mistä pidät vähiten?

Lite låst i funktionalitet (för tillfället).

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Systemägare Pienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiMaaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Ger en bra överblick i alla inkommande ärenden. Enkelt för användarna att jobba med.

Mistä pidät vähiten?

-

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Vi gick från att haft excel och mail för hantering av ärenden, nu har vi dashboards som ser till att vi inte missar några ärenden.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Kundansvarig

Kundansvarig Keskisuuri yritysVahvistettu henkilöRuotsiMaaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Ett crm system som kan anpassas efter organisationens behov och förutsättningar. Anpassade appar och integrationslösningar från andra affärssystem. Bra och utvecklat ärendehanteringssystem

Mistä pidät vähiten?

Inget speciellt.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Utvecklat ärendehanteringssystem som samlar ärendeflöde på ett och samma ställe.

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Toppen ärendehantering!

Sälj/MarknadPienet yrityksetVahvistettu henkilöRuotsiMaaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Vi missar inga ärenden från kunder och kan leverera en support i världsklass. Vi har flera ärendeköer som vi anpassat till vår verksamhet, där rätt person med rätt kompetens får rätt ärende vilket leder till kortare handläggningstider och nöjdare kunder.

Mistä pidät vähiten?

Att service inte är integrerad fullt ut med CRM-delen. Finns även en del att önska kring dashboard´s och eskaleringsfunktionen.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Vi tappar inga ärenden på vägen. Vi har effektiviserat vår kundsupport och höjt vår kundnöjdhet!

  • Helppokäyttöisyys
  • Yhteistyö toimittajan kanssa
  • Tuki ja palvelu
  • Valikoima toimintoja
  • Räätälöinti ja joustavuus
  • Integrointi
  • Vastinetta rahalle
  • Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

SuperOffice Service esiintyy seuraavissa kategorioissa

SuperOffice Service:n tuoteominaisuudet

Helpdesk system

Automatisoitu tapausten hallinta

Ingår

Dashboard ja live-seuranta

Ingår

Ensisijainen toiminto

Ingår

Integrointituki

Ingår

Lupien hallinta

Ingår

Muistutustoiminto

Ingår

Poikkeamien hallinta

Ingår

Sisäinen tukipalvelu

Ingår

SLA-hallinta

Ingår

Tietopankki

Ingår

Tilastot ja seuranta

Ingår

Ulkoinen HelpDesk

Ingår

Vastuualueiden jako

Ingår

Asianhallintajärjestelmä

360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)

Ingår

Alatapausten delegointi ja palaute

Ingår

Asiakaspalvelun hallinta ja tuki

Ingår

Chat-tuki

Ingår

Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu

Ingår

Helpdesk-tapausten hallinta

Ingår

Integrointi ERP/ CRM:n kanssa

Ingår

Inventaario

Ingår

Itsepalveluportaali

Ingår

Mobiiliystävällinen käyttöliittymä

Ingår

Mukauta ja mallinna raportteja

Ingår

Palvelujen hallinta

Ingår

Poikkeamien hallinta

Ingår

SLA ja eskalointi

Ingår

Tapaus- ja vastausmallit

Ingår

Tietokanta

Ingår

Tilasto- ja seurantamoduuli

Ingår

Triggerit

Ingår

Webhooks & API

Ingår

Asiakaspalvelujärjestelmä

Asian tila

Ingår

Ensisijainen toiminto

Ingår

Käsittelyaika

Ingår

Liput

Ingår

Livechat

Ingår

Puhelin

Ingår

Self-help

Ingår

Tilastot ja raportit

Ingår

Tunneanalyysi

Ingår

Vakiovastaus

Ingår

Älykäs työnjako

Ingår

Yleisimmät vertailut kategoriassa Asianhallintajärjestelmä