Vaihtoehto

SuperOffice Service - kuvaus

SuperOffice CRM - asiakkuudenhallintajärjestelmä auttaa rakentamaan kestäviä asiakassuhteita ja vauhdittaa bisneksen kasvua. SuperOffice Service auttaa sinua seuraamaan ja vastaamaan kaikkiin tiedusteluihin tehokkaasti riippumatta siitä, onko tiedustelu puhelimitse, sähköpostitse, chatissa, verkkolomakkeilla tai sosiaalisessa mediassa. Automaattiset tiedustelut oikealle kategorialle, oikealle työntekijälle määrätyllä aikavälillä ja tapauksen automaattisella edelleenlähetyksellä organisaatiossa. Chat-toiminnon avulla voit kommunikoida useiden asiakkaiden kanssa samanaikaisesti, mikä tarkoittaa vähemmän tapauksia asiakaspalvelujonossa ja lyhyempiä odotusaikoja asiakkaille.

Kenelle SuperOffice Service sopii?

Sopii kaikenkokoisille yrityksille.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?

11-500+

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?

SV

DA

NO

FI

EN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?

SE

NO

DK

FI

Maailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?

Kyllä

Ei

Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?

Arvostelut ja arviot - SuperOffice Service

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Ett användarvänligt system för hela företaget

Marknadsansvarig

Pienet yritykset

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Kesäkuu 2023

Mistä pidät eniten?

Superoffice är ett CRM-system som upplevs som väldigt nära användaren. Det är tydligt att systemet byggs och vidareutvecklas utifrån riktiga användares vardag och behov. Våra kontaktpersoner på SO är väldigt lyhörda för våra behov. Det är enkelt att få hjälp vid frågor och vi hålls uppdaterade om utvecklingsarbete för befintliga och nya funktioner (vi har fått se utvecklingsplanen och vet att det kommer många nya funktioner och förbättringar, något vi verkligen ser fram emot). Vi har fått en mycket bättre överblick över våra kunder, deras intressen och ser på ett tydligare sätt hur vi bäst kan arbeta med kundrelationerna. Ärendehanteringsdelen är otroligt användbar och mycket användarvänlig. Genom att enkelt kunna kategorisera inkommande externa och interna ärenden och prioritera dessa har vi fått till ett mycket smidigare och snabbare sätt att arbeta både inom och mellan olika avdelningar. En personlig favoritfunktion är kommentarsfunktionen på ärenden.

Mistä pidät vähiten?

Har önskemål om att lilla fritextsökningen söker bredare. Vår kontaktperson på SO tog emot min feedback med intresse och engagemang, ser fram emot vidareutveckling.

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

SO har gett oss en mycket bättre överblick inom de flesta områden, till och med områden där vi tidigare trodde att vi hade bra koll. Vi vet var kunder befinner sig i kundrelationsprocessen och kan agera utifrån det. Vi har också betydligt bättre koll på ärenden.

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Säljchef

Pienet yritykset

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Huhtikuu 2023

Mistä pidät eniten?

Simpel ärendehantering som skapar bra spårbarhet. Enkelt att samarbeta med andra på företaget genom att tilldela uppgiften.

Mistä pidät vähiten?

Lite låst i funktionalitet (för tillfället).

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Systemägare

Pienet yritykset

Vahvistettu henkilö

Ruotsi

Maaliskuu 2023

Mistä pidät eniten?

Ger en bra överblick i alla inkommande ärenden. Enkelt för användarna att jobba med.

Mistä pidät vähiten?

-

Mitä kriittisiä ongelmia järjestelmä ratkaisee liiketoiminnan osalta?

Vi gick från att haft excel och mail för hantering av ärenden, nu har vi dashboards som ser till att vi inte missar några ärenden.

Helppokäyttöisyys

Yhteistyö toimittajan kanssa

Tuki ja palvelu

Toimintojen valikoima

Räätälöinti ja joustavuus

Integrointi

Vastinetta rahalle

Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?

Työskenteletkö
tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

SuperOffice Service esiintyy seuraavissa kategorioissa

SuperOffice Service:n tuoteominaisuudet

Helpdesk system

Automatisoitu tapausten hallinta

Dashboard ja live-seuranta

Ensisijainen toiminto

Integrointituki

Lupien hallinta

Muistutustoiminto

Poikkeamien hallinta

Sisäinen tukipalvelu

SLA-hallinta

Tietopankki

Tilastot ja seuranta

Ulkoinen HelpDesk

Vastuualueiden jako

Asianhallintajärjestelmä

360 näkymä (reaaliaikainen näkymä)

Alatapausten delegointi ja palaute

Asiakaspalvelun hallinta ja tuki

Chat-tuki

Digitaaliset lomakkeet ja itsepalvelu

Helpdesk-tapausten hallinta

Integrointi ERP/ CRM:n kanssa

Inventaario

Itsepalveluportaali

Mobiiliystävällinen käyttöliittymä

Mukauta ja mallinna raportteja

Palvelujen hallinta

Poikkeamien hallinta

SLA ja eskalointi

Tapaus- ja vastausmallit

Tietokanta

Tilasto- ja seurantamoduuli

Triggerit

Webhooks & API

Asiakaspalvelujärjestelmä

Asian tila

Ensisijainen toiminto

Käsittelyaika

Liput

Livechat

Puhelin

Self-help

Tilastot ja raportit

Tunneanalyysi

Vakiovastaus

Älykäs työnjako

Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?

Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Yleisimmät vertailut kategoriassa Asianhallintajärjestelmä

TopdeskSuperOffice Service
Lime CRMSuperOffice Service
Sweet SystemsSuperOffice Service
FreshdeskSuperOffice Service