Genesys - kuvaus
Älykäs automaattinen numeronvalintaratkaisu, jossa on AI-toimintoja ja automaatiota, joka virtaviivaistaa yrityksen puheluita ja asiakaskontakteja. Genesys tarjoaa puheluiden lisäksi muun muassa lisäasiakaspalvelua chatbottien ja puheavun muodossa. Ennakoivan reitityksen avulla asiakkaat voidaan sovittaa yhteen työntekijöiden kanssa, mikä lisää mahdollisuuksia hyviin ihmissuhteisiin ja liiketoimintaan sekä saada täysin hallintaansa asiakkaidesi mieltymykset ja yksinkertaistaa myyntiprosessia.
Kenelle Genesys sopii?
Mukautuva ja skaalautuva ratkaisu, jolla on laaja käyttäjäkunta. Niille, jotka etsivät tehokasta automaatiota työprosessiin ja hyvää tukea puhelinagenteille.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500+
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SV
DA
NO
FI
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
SE
DK
NO
FI
Maailmanlaajuinen
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Tunnetko
Genesys:n?
Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
Genesys esiintyy seuraavissa kategorioissa
Genesys:n tuoteominaisuudet
Auto dialer
Automaattinen uudelleenkäynnistys
Dashboard
Edelleenlähetys
Kampanjat
Tilastot ja analyysi
Yhteyshistoria
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.