Mikä kulujenhallintajärjestelmä sopii sinulle parhaiten?
Lisää tehokkuutta ja minimoi hallintoa yrityksessäsi käyttää järjestelmää kulujen hallintaan. Niitä on yllättävän paljon hoitaa edelleen työt kuluilla Excelin tai muun tehottoman ja aikaa vievä tapa, vaikka on olemassa erinomaisia verkkopohjaisia järjestelmiä kuitin hallinta. Ne ovat usein käyttäjäystävällisiä ja mukautettuja matkapuhelimeen. Myös usein liikkeellä olevien täytyy pystyä hallitsemaan kulut nopeasti ja helposti: Via muutamalla näppäimen painalluksella kuitit voidaan valokuvata ja tallentaa pilveen ja samaan Tällä tavalla sertifioijat voivat hyväksyä asemaan liittyvät menot.
Riippumatta siitä, onko kyseessä menot terveydenhuoltoon, kahvit asiakastapaamisissa, laitteet kotitoimiston, kilometrikorvauksen tai muiden matkakulujen vuoksi on tärkeää ne on tallennettu oikein. Käyttämällä kustannuspalvelua säästät paljon aikaa johti: sekä työntekijöiden ja sertifioivien esimiesten kanssa että taloushenkilöstö, joka hoitaa kirjanpidon.
Harkitse helposti hallittavan järjestelmän valitsemista
henkilökuntaasi. Jopa vähiten teknisen työntekijäsi pitäisi pystyä maksamaan kulut
oikein. Asiakaspalvelu, joko puhelimitse tai chatissa, on joillekin yrityksille a
prioriteettitoiminto.
Käyttäjiä pitäisi voida lisätä yritykseksi tai
organisaatiosi kasvaa. Jos sinulla on useita yrityksiä, järjestelmän tulee hoitaa se.
Jotta voit löytää oikean järjestelmän kulujen hallintaan yrityksellesi, me BusinessWithillä olemme luoneet vertailupalvelun. Ajattele mitä näet edessäsi ja{' '} hae itsellesi sopiva kuitinhallintajärjestelmä. Ota rohkeasti yhteyttä, jos kohtaat haasteita. Onnea!
Pikaopas
Aiheeseen liittyvät luokat Kulujen hallinta
Kulujen hallinta Laskutusohjelma PalkkajärjestelmäAjopäiväkirjaKirjanpito-ohjelmistoMatkakirjanpitojärjestelmäPalkkakartoitustyökaluVuosikatsausWorkforce management systemListattuna 13 eri järjestelmää kategoriassa Kulujen hallinta
Pikaopas
Mikä lasketaan kuluksi?
Kaikki yritykselle aiheutuneet kulut on kirjattava. On olemassa erilaisia työntekijöihin liittyvät kulut: "omakulut" ja "työntekijöiden kulut". Me selittää eron.
Omat kulut
Kun työntekijät tai osaomistajat sijoittavat yksityisiä varoja työhön liittyviin tarkoituksiin kulut lasketaan "omiksi kuluiksi". Matkasta saattaa tulla kuluja, majoitus tai kahvileipä. Kun työntekijä maksaa yksityisesti jostain sellaisesta yrityksen on vastattava, yrityksellä on velkaa työntekijälle. The velka selvitetään maksettavan palkan yhteydessä joko päivärahana tai korvauksena todellisista kustannuksista.
Jokaisen, joka tekee omat menonsa, on pystyttävä osoittamaan, että hän on aiheutunut menoista, esimerkiksi kuitin kautta korvauksen saamiseksi.
Työntekijöiden kulut
Työntekijöille aiheutuvat kulut ovat sitä, kun työnantaja edustaa jotakin työntekijänä saa käyttää yksityisesti. Se voi koskea esimerkiksi tietokonetta tai kännykkä. Tämä menoluokka on veronalainen etu, jos ei työntekijä maksa takaisin (sis. alv).
Hallitse paremmin yrityksen ja henkilöstön kulut yhdellä menojen hallintajärjestelmä. Meillä BusinessWithillä voit tehdä sen itse vertaa eri järjestelmiä ja löydä itsellesi sopivin. Kysy rohkeasti sinulta, jos sinulla on kysyttävää!