Kaikki Livechatin ja Chatbotin järjestelmistä ja ohjelmistoista

Mitä ovat live chat ja chatbotit?

Sekä live chatin että chatbotin tarkoituksena on tarjota asiakkaillesi palvelua ja nopeat vastaukset kirjallisesti. Kun navigoit verkkosivustolla, voi herätä useita kysymyksiä tapahtua asiakkaan kanssa, kuten miten tilataan, kuinka kauan se kestää ennen kuin tavara saapuu ja mitä maksutapoja on saatavilla. Sen lisäksi, että sinulla on FAQ ja monissa tapauksissa asiakaspalvelu puhelimitse, chat on suositeltavaa. Mutta Mitä ovat live chat ja chatbot?

Live-chat – Antaa henkilökuntasi vastata asiakkaidesi kysymyksiin chatin kautta verkkosivustollasi. Olemalla tavoitettavissa chatin kautta, voit tarjota nopeaa palvelua, mikä vähentää riskiä mahdollisista tai nykyiset asiakkaat etsivät muualta milloin tai jos eivät löydä mitä he etsivät. Live-chatin suuri etu on, että yksi tai ne, jotka chatista vastaava voi käydä useita keskusteluja samanaikaisesti ilman sitä havaittavissa. Älä unohda miettiä, mitkä ajat sopivat sinulle jatka keskustelua ja mitä kieltä sinun tulee käyttää. Arvioimaan mitä kysymyksiä ja kuinka voit parantaa keskustelua, on optimointivinkki live chat. Analysoi jatkuvasti vuoropuheluasi asiakkaiden kanssa.

Chatbot – Chatbot toimii suurelta osin samalla tavalla kuin live-chatissa, paitsi että kyseessä ei ole todellinen henkilö chattailemassa. Chatbot on sen sijaan kehitetty AI (tekoäly) perusteella, ja on siis robotti, joka on ohjelmoitu vastaamaan yleisiin kysymyksiin. Yksi chatbotin etuna on, että sen ei tarvitse koskaan mennä nukkumaan tai ottaa päiväunet lounastauko - mutta se voi olla saatavilla verkkosivustoillasi ympäri vuorokauden. Yksi Haittapuolena on, että siitä ei tule niin henkilökohtaista kuin fyysisen henkilön tapauksessa vastaa chatissa. Standardoiduissa ja yleisissä kysymyksissä kuitenkin säästetään chatbot sinulle paljon aikaa.

Kenelle live chat ja chatbotit sopivat?

Live-chatit ja chatbotit sopivat useille yrityksille ja organisaatioille. Nopea vastaus tarkoittaa, että sinun on helpompi muuttaa kävijöitä asiakkaita ja lyhentää myyntiaikojasi. Live-chatin tai chatbotin käyttäminen helpottaa myös puhelinpalveluasi.

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Miksi käyttää live-chatia ja chatbotteja?

Live-chatteja ja chatbotteja käytetään tarjoamaan nopeita vastauksia asiakkaille ja vierailijoita. Monet arvostavat sitä, ettei tarvitse ottaa puhelinta ja soittaa, ja haluavat sen sijaan voit saada vastauksia nopeasti chatin kautta. Live-chat tai chatbot voivat olla ero sopimuksen ja ei sopimuksen välillä liiketoimintaa. Tämän päivän stressaantuneessa ja kärsimättömässä yhteiskunnassa voi esiintyä ärsytystä jos et verkkosivuston vierailijana löydä etsimääsi. Tekijä: saat vastauksia kysymyksiin, joita ihmettelet fyysiseltä henkilöltä, joka chattaa livenä yksi, tai chatbotin kautta - on kokemus sinusta yrityksenä tai organisaatio on paljon parempi.

Ennen kuin aloitat chattailun asiakkaiden kanssa tai asennat chatbotin, joka Kun käsittelet keskusteluja puolestasi, on muutamia asioita, jotka on pidettävä mielessä. Miten sinä haluat näytätkö esimerkiksi? Mitä kieltä kannattaa käyttää? Pitäisikö chat olla olemassa saatavilla kaikkialla sivuillasi? Chatbotit tarjoavat datan tuottamia vastauksia ja ovat ei niin henkilökohtaista kuin silloin, kun fyysinen henkilö voi keskustella asiakkaidesi kanssa. The inhimillinen tekijä ja vastauksen saaminen "oikealta henkilöltä" ei ole sitä vähätellä. Toisaalta chatbot pyörii kellon ympäri ja helpottaa loput henkilöstöä.

Sekä live-chatin että chatbotin etuna on, että voit vastata kysymyksiin suoraan - mikä tarkoittaa, että et koskaan menetä potentiaalista tai olemassa olevaa asiakasta. Molemmat ovat tämän päivän arvostettuja viestintäkanavia internetin käyttäjiä.

BusinessWithistä löydät kattavan valikoiman molempia työkaluja live-chatit ja chatbotit . Täällä voit suodattaa ja vertailla pikaoppaamme eri vaihtoehtoja. On etsit live-chattia, voit esimerkiksi suodattaa tarjoavia työkaluja er kyky mitata asiakastyytyväisyyttä tai näyttää chat-historian. Analysoidakseen keskustelut auttavat sinua paranemaan. Chatbottien oppaassa voit muuten suodatetaan järjestelmiin, joissa on monikielinen tuki. Tarpeesta riippumatta - tervetuloa aloittaaksesi vertailun ja sinulle parhaan työkalun valitsemisen suoraan vertailuoppaastamme.