Vertaa Suomen parhaita SEO-työkaluja

Miksi minulla pitäisi olla SEO-työkalu?

Jos sinua ei nähdä, et ole siellä – se on synkkä totuus hakukoneista. SEO on lyhenne sanoista Search Engine Optimization, ja ​​siksi se tarkoittaa sivustosi sisällön avainsanojen optimointia, jotta saat enemmän kävijöitä – ja asiakkaita. Tässä algoritmeja täynnä olevassa viidakossa on turha arvailla, haluatko vaikuttaa. Sen sijaan on parempi ottaa apua niiltä, ​​jotka voivat. Olemme BusinessWithissä kartoittaneet joitain suosituimmista SEO-työkaluista, jotta voit löytää sinulle parhaiten sopivan. Optimoi verkkosivuston infrastruktuuri, paranna avainsanojen optimointia ja maksimoi suorituskyky. Nämä ovat vain muutamia asioita, joissa vankka SEO-työkalu voi auttaa yritystäsi. Polku oikeaan SEO-työkaluun alkaa BusinessWithistä. Etsi ja vertaa työkaluja jo tänään.

Kuinka minun pitäisi valita SEO-työkalut?

Vähän tutkimusta tarvitaan ennen SEO-työkalujen valitsemista. Mitkä ominaisuudet ovat sinulle tärkeitä? Miten työskentelet avainsanaoptimoinnin parissa tänään? Tärkeää on muistaa, että SEO-työkalu auttaa lisäämään kävijöiden määrää, mutta se ei voi tehdä taikuutta. Jos sisältö on tasaista ja tylsää ja ulkoasu on vanhentunut, et voi luottaa siihen, että vierailijat haluavat pysyä sivulla. SEO on siksi pitkälti työtä sisällön, kuvien, rakenteen ja tekstin sekä vierailijoita houkuttelevien sanojen ja lauseiden kanssa. Useita tämän päivän SEO-työkaluja voidaan räätälöidä, kun taas monet ovat staattisempia ja esimerkiksi sopivat paremmin tietylle toimialalle tai tietyn kokoiselle yritykselle. Vain sinä tiedät, kuinka aggressiivisesti haluat työskennellä SEO:n kanssa.

Hyödynnä tilaisuus vertaa SEO-työkaluja ymmärtääksesi helpommin, mikä niistä tuntuu sinulle parhaalta. Kuten kaikessa muussakin, helppokäyttöisyys on avainasemassa. BusinessWith auttaa sinua löytämään, vertailemaan ja valitsemaan SEO-työkaluja.

Mitä hyötyä SEO-työkalusta on?

Pikaopas

Listattuna 13 eri järjestelmää kategoriassa SEO työkalut

Yksi SEMRushin pahimpia kilpailijoita on Ahrefs. Ahrefsin avulla on helppo seurata sivustojen avainsanojen kehitystä. Työkalulla pääsee tekemään ketterästi kevyen auditoinnin omista kuin kilpailijoidenkin saiteista. Ahrefsin avainsanatyökalu auttaa näkemään millä avaintermeillä sivusto sijoittuu ja pääsee käsiksi linkkiprofiileihin, joka helpottaa hahmottamaan sivustojen vahvuuksia. Lisätietoja Ahrefs

Paranna tehokkuuttasi Google Haussa Search Consolen työkaluilla ja raporteilla mittaat sivuston Hausta saamaa liikennettä ja tehokkuutta Haussa, korjaat ongelmia ja esität sivuston parhaalla mahdollisella tavalla Googlen hakutuloksissa.Lisätietoja Google Search Console

MissHosting Suomessa Domainkeskus tarjoaa kattavan hakukoneoptimoinnin. Uuden työkalumme avulla voit oppia paljon hakukoneoptimoinnista ja siitä, miten se voi auttaa sinua saamaan lisää kävijöitä verkkosivustollesi. Kävijämäärien kasvattamista edistetään optimoimalla verkkosivusto niin, että se nousee korkeammalle hakukoneiden hakutuloksissa. Opit avainsanojen merkityksen, oikean otsikoinnin, met...Lisätietoja MissHosting

Korkeammat sijoitukset. Laadukasta liikennettä. Mitattavissa olevat tulokset. Tehosta hakukoneoptimointiasi, sisältömarkkinointiasi, digitaalista PR- ja paikallismarkkinointistrategiaasi Mozin SEO-työkaluilla, API:illa ja räätälöityillä dataratkaisuilla.Lisätietoja Moz

Partoo tarjoaa all-in-one-ratkaisun, joka on suunniteltu erikokoisille yrityksille. Palvelu on verkkopohjainen ja käyttäjäystävällisten. Toimintojen kautta asiakas voi optimoida verkkosivunsa ja päätyä korkeammalle eri hakutuloksissa. Partoo on suunniteltu ajamaan enemmän dataliikennettä ja siten tuottamaan parempia tuloksia.Lisätietoja Partoo

Screaming Frog on raskaan sarjan crawler-työkalu, joka crawlaa sivuston läpi etsien sieltä ongelmia, virheitä sekä puutteita. Sovellus listaa sivuston virheet ja ehdottaa toimenpiteitä niiden korjaamiseksi. Screaming frogilla selvität mm. virheelliset URL:it, kanonikalisaatio-ongelmat ja mm. rikkinäiset sisäiset linkit. Screaming Frog maksaa 149 puntaa vuodessa. Sovelluksesta on olemassa myös rajo...Lisätietoja Screaming Frog

Ympäristönvalvontajärjestelmä, joka auttaa sinua digitaalisen markkinoinnin suurimmissa haasteissa tämän helppokäyttöisen järjestelmän avulla. Selaa monimutkaisia ​​markkinointitilanteita ja näe kilpailijasi ja heidän markkinointinsa. Semrush auttaa sinua hakukoneoptimoinnissa ja ohjaa asiakkaita verkkosivustollesi.Lisätietoja Semrush

DataForSEO on online-SEO-alusta, joka keskittyy API-toimintoihin. Asiakkaalle tarjotaan intuitiivisia API-integraatioita useisiin erilaisiin markkinointialustoihin, kuten Google Adsiin, joissa tilasto- ja analysointityökalut yhdistetään hyvän kokonaiskokemuksen luomiseksi. Näiden avulla käyttäjä voi parantaa verkkosivujaan ja optimoida erilaisia ​​prosesseja.Lisätietoja SEO Software

SEranking on pilvipohjaisten SEO-palvelujen tarjoaja. Asiakkaalla on alustan kautta mahdollisuus löytää, seurata ja hallita erilaisia ​​datapisteitä. Hallintatyökalu auttaa parantamaan sivuston suorituskykyä ja saamaan sen näkymään hakutuloksissa korkeammalle. Lisäksi palvelussa on laaja valikoima erilaisia ​​toimintoja, jotka automatisoitujen prosessien kautta analysoivat tietoliikennettä ja opti...Lisätietoja SEranking

Ilmaisista työkaluista Ubersuggest on kaikista laajin ja kokonaisvaltaisin. Avainsanojen tutkimuksen tekijä saa kaivettua myös haun volyymit ja arvion hakusanan vaikeudesta, mikä tekee siitä tavallista hyödyllisempä. Tällä hakukoneoptimointijärjestelmällä voit tutkia, millä hakusanoilla tietty sivusto näkyy tällä hetkellä. Ubersuggestin ilmaisversio on varsin pätevä työkalu, etenkin verkkosivun au...Lisätietoja Ubersuggest

Verbolia on käyttäjäystävällinen ja verkkopohjainen SEO-alusta, joka auttaa yrityksiä sijoittumaan korkeammalle hakutuloksissa. Heidän palvelunsa auttavat optimoimaan verkkosivustoja, luomaan intuitiivisia avainsanoja ja nopeuttamaan URL-osoitteita. Lisäksi on mahdollista skaalata ratkaisu yksilöllisiin tarpeisiin.Lisätietoja Verbolia SEO

Web.com tarjoaa helppokäyttöisen SEO-ohjelman, joka suorittaa automaattisia verkkosivustojen kuntotarkistuksia ja tunnistaa mahdollisia parannuksia hakusijoituksen parantamiseksi. Palvelu voidaan mukauttaa nopeasti yksilöllisiin tarpeisiin. Älykkäät algoritmit analysoivat ja arvioivat verkkosivuston kokonaisuutta mukauttaakseen verkkosivuston optimoinnin parempaan tietoliikenteeseen ja käyttökokem...Lisätietoja web.com SEO service

Yoast SEO on WordPress-lisäosa, joka käytännössä korjaa suurimman osan teknisen hakukoneoptimoinnin näkökohdista ilman koodaustaitoja. Tämän lisäosan avulla voit helposti muokata yksittäisten sivujen tai artikkelien hakukonenäkyvyyttä, kuten otsikoita, meta-kuvauksia ja muita vaikuttavia tekijöitä. Lisäksi Yoast antaa ohjeita hakukoneystävällisen sisällön luomiseen. Lisätietoja Yoast

Pikaopas

Mitä hyötyä SEO-työkalusta on?

Todella hienosta verkkosivustosta ei ole hyötyä, jos kukaan ei löydä sinua. Se on vähän kuin järjestäisi ylelliset juhlat ilman, että kukaan menisi sinne. Tämän päivän SEO-työkalut ovat monimutkaisia ​​ja älykkäitä, ja ne tekevät työn puolestasi ohjaamalla liikennettä itse juhliin. Mitä ihmiset haluavat lukea? Mitä tietoja he etsivät? Mitä otsikoita ja metakuvauksia sinulla on? Ja ehkä tärkeintä – mitä kilpailijoilla menee hyvin ja huonosti? Hakukoneoptimointityökalun etuna on se, että se analysoi, miltä avainsanojen optimointisi näyttää tänään, jotta voit seuraavassa vaiheessa tehdä jäsennellyn suunnitelman tietojen ja faktojen perusteella. Sen jälkeen voit asettaa uuden ja todellisuuspohjaisen suunnitelman avainsanoille ja sisällölle. Sanaehdotuksia sisältävät raportit, analyysit, vanhojen sivujen uudelleenohjaukset - SEO-työkalulla on monia etuja, kaikki toiminnot, joiden tavoitteena on parantaa sijoitustasi ja liikennettä sinulle.

Mikset aloittaisi SEO-työkalujen vertailua jo nyt saadaksesi viisaammaksi käytettävissä olevan valikoiman suhteen? BusinessWith tarjoaa sinulle peräti SEO-työkalua, joiden avulla voit löytää sinulle parhaan. Toivotamme sinulle onnea avainsanojen optimointiin!

Kuvaus ominaisuuksista

Analytiikan työkalut

Kehittyneiden analyysityökalujen avulla käyttäjä voi tehdä päätelmiä ja johtopäätöksiä verkkosivuston suorituskyvystä. Analyysityökalujen avulla käyttäjä voi saada syvällisemmän käsityksen kokonaissuorituskyvystä, mutta myös mahdollisuuden valita yksittäisiä verkkosivuston osia lisäoptimointia varten.

API-integraatio

Sovellusohjelmointirajapinta (API) on integrointimenetelmä, joka mahdollistaa tietojen poimimisen, mutta myös siirron ja korjaamisen ilman manuaalista sisäänkirjautumista ohjelmistoon. Tämä tarkoittaa, että käyttäjä voi liittää eri ohjelmia yhteen ja hyödyntää dataa paremmin eri sovelluksissa.

Avainsanatutkimus

Toiminto antaa käyttäjälle mahdollisuuden tutkia suosittuja hakusanoja, joita ihmiset kirjoittavat hakukoneisiin, kuten Googleen, ja sisällyttää ne strategisesti verkkosivuston sisältöön, jotta verkkosivustosi näkyy korkeammalla hakukoneen tulossivulla.

Dashboard

Sivun ulkopuolinen hakukoneoptimointi on edistyksellinen ominaisuus, joka vaikuttaa käyttäjän verkkosivuston ulkopuolella tekemiin toimiin, jotka vaikuttavat yleiseen sijoitukseen. Toiminnon analysoimia näkökohtia ovat muun muassa linkkilähteiden laatu, takalinkkien määrä ja lähettävän liikenteen määrä.

Kilpailija-analyysityökalut

Ominaisuuden avulla asiakas voi seurata kilpailijoitaan ja tarjoaa jatkuvia päivityksiä siitä, mitä he tekevät ja miten he pärjäävät. Toiminto tukee yleensä ilmoituksia sijoitusmuutoksista ja tarjoaa päivittäiset päivitykset kilpailijoiden sijoituksista sekä automaattisesti luotuja parannusehdotuksia.

Offpage SEO-työkalut

Näe tärkeimmät tiedot yhdelle ja samalle dashboardille koottuna ja pidä yrityksen tilanne täysin hallinnassa.

Sijoituksen seuranta

Sijoituksenseurantatoiminto antaa käyttäjälle mahdollisuuden suodattaa olennaista dataa, kuten liikennetietoja ja kerättyä hakumäärää, ja siten asettaa verkkosivustoja paremmuusjärjestykseen. Toiminto tarjoaa asiakkaalle syvempiä näkemyksiä, mikä auttaa Google Analyticsin ja Google Webmaster Toolsin optimoinnissa.

Verkkosivun SEO-analyysi

Verkkosivuston SEO-analyysitoiminto on mukautettu tärkeimpien hakukoneiden algoritmeihin, joten käyttäjä saa hyvän käsityksen siitä, miten mukautettu verkkosivusto on. Työkalu sisältää myös palvelinpuolen renderöinnin ja käyttäjäystävälliset URL-osoitteet, joita voidaan mukauttaa koko verkkosivuston SEO-optimoinnin optimoimiseksi.

Verkkosivuston tarkastus

Verkkosivuston tarkastus on kattava raportti, jossa arvioidaan koko verkkosivuston yleistä suorituskykyä. Toiminto yhdistää kaikki sivut antaakseen käyttäjälle SEO kokonaisarvosanan. Toiminnon avulla on helpompi tunnistaa mahdolliset ongelmat sekä verkkosivustolla että sen ulkopuolella, ja se antaa ehdotuksia automaattisesti luotuja parannuksia varten.