
Questback
Questback
Questback - kuvaus
Questbackin palautetyökalu tekee palautteen keräämisestä helppoa ja vaivatonta. Keskittymällä työntekijä- ja asiakaskokemuksiin voit luoda ja analysoida kyselyitä, jotka tarjoavat korvaamatonta tietoa.
Alusta on käyttäjäystävällinen, ja siinä on muokattavia malleja sekä reaaliaikaisia raportteja, jotka helpottavat dataperusteista päätöksentekoa. Olipa kyse nopeista pulssikyselyistä tai pitkäjänteisestä strategisesta palautteesta, Questback tarjoaa ratkaisuja, jotka tuottavat tuloksia ja tukevat kasvua.
Se on tehokas työkalu vahvempien suhteiden ja sitoutumisen rakentamiseen.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
11-500+
Mobiilisovellus
Onko mobiilisovellusta?
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Koulutus
Miten voit kouluttaa asiakasta?
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Hinta alkaen
Toimittajakohtaiset hinnastot
3000-6000 €/vuosi
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
SV
NO
FI
DA
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
SE
DK
FI
NO
Miksi tehdä yhteistyötä Questback kanssa?
Miksi valita Questback?
- Helppoa ja tehokasta: Alusta, joka tarjoaa sinulle korvaamatonta tietoa vaivattomasti.
- Räätälöitävät ratkaisut: Laadi kyselyitä, jotka vastaavat juuri sinun tarpeitasi.
- Reaaliaikainen analyysi: Tee nopeita ja dataperusteisia päätöksiä tulostesi pohjalta.
Miksi valita sinut toimittajaksi?
- 25 vuoden kokemus: Meillä on pitkä kokemus luotettavien palauteratkaisujen toimittamisesta.
- Räätälöity tuki: Tiimimme on sitoutunut ymmärtämään tarpeesi ja tukemaan sinua.
- Paikallinen läsnäolo: Olemme aina lähellä ja tarjoamme henkilökohtaista palvelua. Suomalaista yhteyshenkilöä, suomalaista tukea ja suomalaisia palautekonsultteja saatavilla tarpeen mukaan.
Miten sijoitutte Suomen markkinoille?
Questback on Pohjoismaiden johtava palautetyökalu – yhdistämme käytön helppouden ja tehokkuuden ainutlaatuisella tavalla. Meidät erottaa muista pitkä kokemuksemme ja kyky toimittaa räätälöityjä ratkaisuja, jotka todella tekevät eron.
Autamme yrityksiä tekemään fiksumpia päätöksiä kuuntelemalla heidän asiakkaitaan ja työntekijöitään – tuloksena yli 1600 asiakasta, joista keskimääräinen asiakkuus kestää 9 vuotta 💪.
Mitä tarpeita ja haasteita Questback ratkaisee asiakkaalle?
Questback ratkaisee organisaatioiden suurimmat haasteet, kun tavoitteena on ymmärtää ja parantaa asiakkaiden ja työntekijöiden kokemuksia. Kyselyn tekeminen ja vastausten seuraaminen onnistuu missä tahansa työkalussa – mutta älykäs palautetyökalumme ja osaava tiimimme on tarkoitettu organisaatioille, jotka haluavat tehdä todellisia muutoksia.
Esimerkkejä siitä, mihin Questbackia käytetään:
EX – Työntekijäkokemus
- Henkilöstön vaihtuvuuden vähentäminen
- Tuottavuuden parantaminen
- Sairauspoissaolojen vähentäminen
- Sitoutumisen tason nostaminen
- Johtajuuden kehittäminen
- Henkilöstön valmentaminen parempiin tuloksiin
CX – Asiakaskokemus
- Asiakaspoistuman (churn) vähentäminen
- Lisämyynnin kasvattaminen
- Oikeiden oivallusten pohjalta tehtävät investoinnit
- Uusasiakashankinnan tehostaminen
- Asiakasuskollisuuden vahvistaminen
- Ristiinmyynnin lisääminen
- Onboarding-prosessin parantaminen
Mitä mieltä muut ovat järjestelmästä?
Arvostelut ja arviot - Questback
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Teollisuuden kehittäjä•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Lokakuu 2024
Mistä pidät eniten?
Fantastinen tuki ja yhteistyö Questbackin kanssa!
Mistä pidät vähiten?
Ei ole mitään!
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia Questback mielestäsi ratkaisee?
Antaa meille kuvan siitä, miten jäsenemme kokevat jokapäiväisen elämänsä ja miten he arvioivat tulevaisuutta.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Herra Vd•
Pienyritys (11-100)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Lokakuu 2024
Mistä pidät eniten?
Olemme käyttäneet Questbackia useiden vuosien ajan kehittäessämme palveluitamme ja mitataksemme asiakastyytyväisyyttä. Lisäksi tarkistamme arvioita päivittäin, jotta voimme korjata, jos joku ei ole tyytyväinen. Käytämme sitä myös palveluidemme kehittämiseen asiakkaidemme kommenttien perusteella. Mikä parasta, se on yksinkertaista ja suoraviivaista.
Mistä pidät vähiten?
Toivoisin mahdollisesti hieman nykyaikaisempaa käyttöliittymää ja muotoilua. Muuten, kuten sanoin, olemme erittäin tyytyväisiä.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia Questback mielestäsi ratkaisee?
Pyrimme saamaan 100-prosenttisesti tyytyväisiä asiakkaita, ja Questbackin avulla saamme nopeasti kiinni asiakkaan, joka ei jostain syystä ole täysin tyytyväinen. Lähetämme myös säännöllisesti raportteja asiakas- ja yritysjohtajille osoittaaksemme, että työntekijät ovat tyytyväisiä palveluumme, mikä vahvistaa asiakassuhdetta.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Liiketoimintajohtaja•
Keskisuuri yritys (101-500)•
Vahvistettu henkilö•
Ruotsi•
Lokakuu 2024
Mistä pidät eniten?
Mahdollisuus luoda omia raportteja, nopea pääsy ajantasaisiin tuloksiin.
Mistä pidät vähiten?
Rajoitukset, jotka liittyvät tietojen poimimiseen tiettynä ajanjaksona. Kaikkea ohjataan live-raportteihin tai liian monimutkaisiin malleihin lähetettäväksi. Hieman rotevat suodatustoiminnot raporttien lajittelussa.
Mitä liiketoiminnan kannalta kriittisiä ongelmia Questback mielestäsi ratkaisee?
Tieto siitä, miten asiakkaamme näkevät meidät.
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Questback esiintyy seuraavissa kategorioissa
Questback:n tuoteominaisuudet
Pulssin mittaus
Anna kiitosta
API Tekninen tuki
Automaattiset postitukset
Employee Net Promoter Score (eNPS)
Eri kielet
Henkilöstötietojen synkronointi
Jatkuva pulssiseuranta
KPI:t/ LIIKEVAIHTO
Lämpökartta-analyysi
NPS-vertailuarvot
Palaute
Reaaliaikaiset tiedot
Tekoälyn apu
Tutkimukseen perustuvat kysymykset
Digitaaliset lomakkeet
API-integraatio
Asiakirjamallit
Joustavat lomakkeet
Luo lomakkeita
Tilastot ja analyysi
Asiakaskysely työkalu
API
Automaattiset muistutukset
Joustava design
Monikieliset kyselyt
Raportit ja analyysit
Suositteluindeksi (NPS)
Useita jakelukanavia
Valmiit mallit
Työntekijäkysely
API-sarja
Automaattiset muistutukset
Chat-toiminto
Salatut tiedot
Segmenttidata
Tekstiviesti
Tilasto- ja analyysityökalut
Valittavissa oleva muotoilu
Valmiit mallit
Vertailuanalyysi
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 17000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.
Tietoa Questback:sta

Questback on yli 25 vuoden ajan auttanut organisaatioita keräämään ja hyödyntämään palautetta kasvun vauhdittamiseksi sekä asiakas- ja työntekijäkokemusten parantamiseksi.
Tarjoamme alustan, jonka avulla kyselyiden luominen ja analysointi on helppoa. Vahvan Pohjoismaisen läsnäolomme ansiosta tuemme eri alojen organisaatioita tekemään fiksumpia, palautteeseen perustuvia päätöksiä.
Tavoitteenamme on rakentaa vahvoja ja sitoutuneita työyhteisöjä sekä pitkäaikaisia asiakassuhteita käyttäjäystävällisten ja tehokkaiden ratkaisujen avulla. Uskomme, että uteliaisuus ja oivallukset vievät kehitystä eteenpäin – ja olemme täällä auttamassa sinua onnistumaan.