Apsis One
vs
Leadfeeder
Apsis One
Leadfeeder
Yrityksen koko
Työntekijöiden lukumäärä
Alusta
Hintatiedot
€ 100/month
-
Tuotteen ominaisuudet Lead generation-tyokalu
Miksi yritykset valitsevat sinut?
Miksi valita järjestelmäsi?
Olipa yrityksesi pieni, keskikokoinen tai suuri, markkinointiratkaisumme soveltuu sinulle, jos...
• hajanaiset, monimutkaiset markkinointityökalut tuntuvat sinusta liian mutkikkailta
• sinulla on vaikeuksia ymmärtää yleisöäsi ja luoda aitoja suhteita heidän kanssaan
• sinulla ei ole tarpeeksi aikaa ja resursseja olla luova
• sinulta puuttuu tietoja, joita tarvitset markkinointisi parantamiseen.
Miksi valita järjestelmäsi?
Miksi valita sinut toimittajaksi?
Apsis One on osa efficy-ryhmää:
• Paikallinen läsnäolo: Olemme paikallinen eurooppalainen toimija, jolla on vahva läsnäolo Pohjoismaissa. Puhumme kieltäsi myynnistä koulutukseen ja tukeen. Alustamme on myös saatavilla kielelläsi.
• Pitkä kokemus: yli 20 vuoden kokemuksella sähköpostimarkkinoinnista, viestinnästä ja markkinoinnista autamme sinua hyödyntämään alustaa parhaalla tavalla tavoitteidesi saavuttamiseksi.
• Vahva toimitettavuus: autamme sinua yhteydenotoissa toimitettavuuteen keskittyneen tiimimme kautta.
Miksi valita sinut toimittajaksi?
Miten sijoitat itsesi markkinoilla?
Apsis One on johtava toimija Pohjoismaiden markkinoilla markkinoinnin automaatiossa.
• Toimialan asiantuntijat: Laadukkaiden työkalujemme ja paikallisen tuen avulla autamme sinua muuntamaan markkinointisi myyntituotoiksi, toimitpa sitten B2B-alalla, kokemuksissa tai jäsenarvon kasvattamisessa. Ratkaisumme on räätälöity yrityksesi tarpeisiin.
• Joustava ja skaalattava: Apsis One on joustava, ja tarjoamme erilaisia paketteja tarpeidesi mukaan. Skaalaa helposti, kasva vaivatta.
Miten sijoitat itsesi markkinoilla?
Mitä tarpeita ja haasteita ratkaiset asiakkaalle?
Oikea viesti, oikeaan aikaan, oikealle henkilölle. Apsis One auttaa sinua maksimoimaan asiakasarvon yksinkertaisella, mutta kehittyneellä personoinnilla. Asiakkaamme ovat saavuttaneet jopa:
• 20 % palautettua myyntiä
• 50 % säästettyjä resursseja automaation kautta
• 25 %:n säästön mainontabudjetissa
• 400 %:n lisäyksen myynnissä automaation avulla