Finago Procountor
vs
Wallester

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Yrityksen koko

Työntekijöiden lukumäärä

Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)

Alusta

Pilvipalvelu
Mobiilisovellus
Pilvipalvelu
Mobiilisovellus

Hintatiedot

Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi

Tuotteen ominaisuudet Kulujen hallinta

Automaattinen korvaus
Automaattinen tilin määritys
Menopetosten automaattinen havaitseminen
Mobiilikuva kuiteista
Spec; kilometrikorvaus
Spec; Kulut
Spec; Matkalaskut
Spec; Matkavaraukset
Synkronointi asetusten kanssa
Todistustoiminto
Valuutan muuntaminen
Yhdistetty luottokortti
Yhteys taloushallintojärjestelmiin
Automaattinen korvaus
Automaattinen tilin määritys
Menopetosten automaattinen havaitseminen
Mobiilikuva kuiteista
Spec; kilometrikorvaus
Spec; Kulut
Spec; Matkalaskut
Spec; Matkavaraukset
Synkronointi asetusten kanssa
Todistustoiminto
Valuutan muuntaminen
Yhdistetty luottokortti
Yhteys taloushallintojärjestelmiin

Miksi yritykset valitsevat sinut?

Miksi valita järjestelmäsi?

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Miksi valita järjestelmäsi?

Wallester Business tarjoaa yrityksille käytännöllisen tavan hallita yrityskuluja liikematkoilla ja konferensseissa, markkinointikampanjoiden ja mainoskulujen yhteydessä, sekä päivittäisten liiketoimintaprosessien osalta. Yritykset voivat myöntää erillisen virtuaalikortin jokaiseen tarpeeseen tai jokaiselle työntekijälle, ja talousosasto voi määritellä korttien budjetit ja kauppiasrajat tapauskohtaisesti. Kaikki kulut – niin lentoliput kuin kahvikupilliset, toimistotarvikkeet ja markkinointikulut eri alustoilla, kuten Google Ads, TikTok ja Meta – synkronoidaan automaattisesti yhteen hallintapaneeliin. Lisäksi kuitit voidaan ladata suoraan sovelluksen kautta, mikä vähentää manuaalista työtä ja yksinkertaistaa kirjanpitoa. Tämä auttaa pitämään kulut järjestyksessä, läpinäkyvinä ja helposti seurattavina ilman, että on turvauduttava henkilökohtaisiin kortteihin tai korvausprosesseihin. Wallester Business tarjoaa jäsennellyn ja tehokkaan tavan käsitellä yrityksen kaikkien tiimien maksuja ja kuluja, mukaan lukien markkinointi, operatiivinen toiminta ja liikematkat.

Miksi valita meidät toimittajaksi?

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Miksi valita meidät toimittajaksi?

Yrityksen johtaminen ilman kulukortteja voi aiheuttaa enemmän ongelmia kuin arvaatkaan. Menetät näkyvyyden, tiimit päätyvät jakamaan korttejaan, hyväksynnät viivästyvät ja seurannasta tulee vaikeaa. Tämän tuloksena talousosastot käyttävät tuntikausia kuittien etsimiseen ja maksujen täsmäyttämiseen. Wallester Business on suunniteltu ratkaisemaan juuri nämä ongelmat. Voit osoittaa kullekin työntekijälle, projektille tai tiimille omat korttinsa. Voit myös asettaa kullekin kortille omat rajansa ja synkronoida kulut automaattisesti kirjanpitotyökalujesi kanssa REST API:n kautta. Tämän ansiosta kaikki pysyy järjestyksessä ja hallinnassa. Tarjoamme kokonaisvaltaisen ratkaisun: ilmainen ja helppo rekisteröityminen, rajattomasti myönnettyjä kortteja, käyttäjäystävällinen mobiilisovellus, monipuolinen asiakasportaali, vankka tietoturva ja kirjanpidon integraatiot. Lisäksi Wallester Business -ratkaisumme on ilmainen, koska keskitymme auttamaan yrityksiä toimimaan tehokkaammin ja turvallisemmin. Saamme tuloja yhteistyöstämme Visan ja muiden kumppaneiden kanssa, minkä ansiosta voimme tarjota palveluitamme käyttäjillemme maksutta. Tämä toimintamalli takaa, että kaikki hyötyvät helpoista ja tehokkaista korttiratkaisuista.

Miten sijoitat itsesi markkinoilla?

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Miten sijoitat itsesi markkinoilla?

Luotettu johtaja fintech-palveluissa. Wallester on uuden sukupolven fintech-yritys, joka tarjoaa yhtenäisen alustan digitaalisille maksuille ja korttien myöntämiselle. Virallisena Visa-pääjäsenenä yhdistämme vahvan säädöstenmukaisuuden ja huipputason teknologian, mikä mahdollistaa yrityksille Euroopassa ja sen ulkopuolella omien korttiohjelmien käynnistämisen, rahoitusoperaatioiden tehostamisen ja menestymisen dynaamisilla markkinoilla. Wallester palvelee menestyksekkäästi suomalaisia yrityksiä ja pyrkii laajentamaan liiketoimintaansa Suomessa.

Mitä tarpeita ja haasteita ratkaiset asiakkaalle?

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Mitä tarpeita ja haasteita ratkaiset asiakkaalle?

Edes pankit, jotka tarjoavat suhteellisen nykyaikaisia tuotteita, eivät pysty tarjoamaan täysin käyttövalmiita ratkaisuja yrityksille. Wallester tarjoaa.

Välitön mainoskulujen kohdistaminen – virtuaalikortit myönnetään alustan ja tilin mukaan.

Parempi talouden hallinta – kulurajat ja reaaliaikainen seuranta estävät ylitykset.

Usean asiakkaan maksujen hallinta –asiakaskohtaiset kortit yksinkertaistavat täsmäyttämistä.

Optimoitu kassavirta – ei häiriöitä maksuviiveiden tähden.

Parempi toiminnallinen tehokkuus – sujuva toimitusketjun hallinta.

Kulujen hallinta – automatisoidut kirjanpitotiedot poistavat korvaushakemukset.

Automatisoidut rajat – estävät luvattomat ostot.

Skaalautuva – toimii kaikissa Euroopan verkostoissa.

Alhaiset valuuttakurssimaksut –edullista rahankäyttöä ulkomailla.

Arvostelut

Plussat

Käyttäjäystävällinen, helppo käsitellä kaikkea, mitä kirjanpito-ohjelmassa pitää tehdä, looginen niille, jotka ymmärtävät kirjanpitoa.
Käyttäjäystävällinen ohjelma, selkeä ja helppokäyttöinen.

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Arvostelut

Miinukset

Pidän kaikesta, mutta ohjelmassa on aina parannettavaa. Riippuu siitä, mitkä ovat tarpeesi.
Toivoisin lisää opetusvideoita siitä, miten järjestelmän eri osia käytetään.

Valitettavasti tietoa ei vielä ole.

Finago Procountor

Accountor Finago

Lue lisää Finago Procountor

Wallester

Wallester

Lue lisää Wallester