ATOSS
vs
Oracle Cloud HCM
Yrityksen koko
Työntekijöiden lukumäärä
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Mikroyritykset (1-10)
Pienet yritykset (11-100)
Keskisuuret yritykset (101-500)
Suuryritykset (500+)
Alusta
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Pilvipalvelu
Paikan päällä
Mobiilisovellus
Hintatiedot
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Ilmainen kokeilu
Hintamallimoduuli
Tilauksen hintamalli
Hintamallin lisenssi
Tuotteen ominaisuudet Workforce management system
Aikataulutus
Analyysityökalut
Ennusteet
KPI:t
Palkanlaskennan hallinta
Raportit
RTA-käsittely
Sopimuksen hallinnointi
Strateginen suunnittelu
Työajanseuranta
Aikataulutus
Analyysityökalut
Ennusteet
KPI:t
Palkanlaskennan hallinta
Raportit
RTA-käsittely
Sopimuksen hallinnointi
Strateginen suunnittelu
Työajanseuranta
Arvostelut
Perustuu 6 arvosteluihin
Perustuu 3 arvosteluihin
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Helppokäyttöisyys
Yhteistyö toimittajan kanssa
Tuki ja palvelu
Toimintojen valikoima
Räätälöinti ja joustavuus
Integrointi
Vastinetta rahalle
Kuinka tyytyväinen olet kokonaisuudessaan?
Arvostelut
Plussat
Pidän ohjelmiston käyttäjäystävällisestä käyttöliittymästä ja monista hyödyllisistä valintaikkunoista.
Suunnittelu on erittäin hyvä, ja mahdollisuus parametroida ja ylläpitää ohjelmistoa lähes kokonaan itse tuo mukanaan suuria etuja.
Joustavuus. Voit tehdä mitä tahansa, joten räätälöimme järjestelmän prosessiemme mukaan.
Oraclella on mielestäni erittäin hyvä alusta, johon asiakas voi vapaasti integroitua saadakseen kattavan IT-rakenteen.
Arvostelut
Miinukset
Jotta kaikki ominaisuudet/skenaariot voitaisiin testata julkaisupäivityksen aikana, tuki/ohjeet olisivat hyödyllisiä.
Paremmat suunnitteluvaihtoehdot. Erityisesti palveluntarjoajille, jotka työskentelevät ja suunnittelevat usein vuoroittain eivätkä työntekijöittäin. Palvelukeskeisen suunnittelun tiedonhallinta on erittäin runsasta ja joustamatonta, mikä vaikeuttaa monimutkaisten työpäivien suunnittelua ja laskutusta (työ muuttuu päivän aikana).
Lisenssimalli ei sovellu tietyille toimialoille.
Kun se on näin suuri, se vie myös aikaa. Sinun on todella harkittava tarkkaan ennen kuin teet muutoksia. Se ei myöskään ole halpaa...
Monimutkaiset ohjeet aika ajoin