Vertaa Suomen parhaita auto dialers

Miten minun pitäisi ajatella auto dialer valitsemista

Olisiko aika hankkia yritykselle kunnollinen auto dialer tai auto dialer-ärjestelmä, eli automaattinen valintalaite? Hyvä idea - koska automaattinen numeronvalitsin tekee puheluista paljon tehokkaampia ja vastausten saaminen potentiaalisilta tai nykyisiltä asiakkailta on nopeampaa. Automaattinen numeronvalitsin on vuorovaikutuksessa tietokannan kanssa siitä, kenelle soittaa, ja se on työkalu, jota käyttävät kaikki pankeista puhelinmyyjiin. Soitin voi myös havaita, milloin joku kanssasi on käytettävissä puheluita varten, ja sillä voi olla erilaisia ​​automaattisia toimintoja, kuten ajoitus, milloin seuraavan puhelun pitäisi tulla - mitä tapahtuu, kun joku ei vastaa.

Ennen kuin aloitat soittojärjestelmän käytön, voi olla järkevää miettiä tavoitteita ja strategiaa. Mikä on hyvä vastausprosentti sinulle? Kenelle pitäisi soittaa ja kuinka usein? Mitkä toiminnot ovat tärkeitä yrityksellesi? Älä epäröi kysyä esittelyä mahdolliselta toimittajaltasi ja varmista, että agentteina toimivat (puhelinmyyjät, soittajat jne.) ovat todella mukana päätöksenteossasi. Suosittelemme vertailua ennen kuin teet valinnan. BusinessWith listaa tänään Suomen markkinoilla saatavilla olevat automaattiset numerot.

Mitä eroa on predicitve ja power auto dialer välillä?

predicitve dialer tekee puheluista paljon tehokkaampia, koska se seuraa luetteloa ja soittaa saatavilla oleville yhteyshenkilöille heti, kun agentti tai myyjä toimipaikassasi on vapaa. Tällä tavalla säästät manuaalista työtä ja voit lisätä johtojen määrää, koska aikaa ei mene hukkaan. Niin kutsutusta "soittoäänestä" tulee silloin erittäin korkea. Tehovalitsimet toimivat samalla tavalla - se myös soittaa automaattisesti. Mutta toisin kuin ennustava numeronvalitsin, se ei ole yhtä ennustava. Ennakoiva numeronvalitsin on siis älykkäämpi ja sen takana on algoritmeja, jotka voivat ennustaa saatavuuden tai sulkea puhelun, kun puhelinnumero ei näytä toimivan.

Mitkä ominaisuudet ovat tärkeitä sinulle ja yrityksellesi valitessasi soittojärjestelmää? Käytä BusinessWithin apua vertaillaksesi erilaisia ​​automaattisia numeroita Suomen markkinoilla löytääksesi yrityksellesi parhaiten sopivan.

Millainen auto dialer sopii yritykselleni?

Pikaopas

Aiheeseen liittyvät luokat Auto dialer

Auto dialerIP-puhelinPuhelimen vaihto

Listattuna 9 eri järjestelmää kategoriassa Auto dialer

Adversus on älykäs lähtevä ohjelmisto, jonka avulla voit optimoida työnkulkusi. Virtaviivaistamalla puheluita ja automatisoimalla tehtäviä tämä ohjelmisto auttaa yritystäsi saamaan kaiken irti lähtevästä toiminnasta. Lisäksi voit poimia käyttäjän määrittämiä tietoja, jotka osoittavat kampanjoiden tehokkuuden ja tehokkuuden ja joita voit käyttää aktiivisesti tulevissa päätöksissä.Lisätietoja Adversus Dialer Software

Dialfire tarjoaa laajan valikoiman ominaisuuksia, jotka tekevät selaimestasi lähtevän puhelukeskuksen. Käynnissä olevia keskusteluja voi kuunnella suorana ja tallentaa ne. Tietojen tuonti ja vienti on helppoa, ja järjestelmä tarjoaa myös API-tuen. Ratkaisu on pilvipohjainen ja erittäin skaalautuva. Sinun ei tarvitse maksaa kuukausimaksua, koska Dialfire tarjoaa myös pay-as-you-go -paketin.Lisätietoja Dialfire

Five9:n automaattinen valintajärjestelmä mahdollistaa yhteydenpidon useampaan asiakaskuntaan ja tuottavuuden lisäämisen. Agentit säästävät aikaa välttämällä manuaalisen valinnan aiheuttamat virheet. Kaikkia puheluiden aikana kerättyjä tietoja voidaan käyttää palautteen antamiseen välittäjille. Five9 tarjoaa erilaisia ​​ratkaisuja kunkin yrityksen tarpeiden mukaan.Lisätietoja Five9

Älykäs automaattinen numeronvalintaratkaisu, jossa on AI-toimintoja ja automaatiota, joka virtaviivaistaa yrityksen puheluita ja asiakaskontakteja. Genesys tarjoaa puheluiden lisäksi muun muassa lisäasiakaspalvelua chatbottien ja puheavun muodossa. Ennakoivan reitityksen avulla asiakkaat voidaan sovittaa yhteen työntekijöiden kanssa, mikä lisää mahdollisuuksia hyviin ihmissuhteisiin ja liiketoimin...Lisätietoja Genesys

Kolminkertaista outbound-myynnin tehokkuus. LeadDeskin outbound-myyntiohjelmiston avulla tavoitat oikeat asiakkaat oikeaan aikaan, jolloin teet enemmän kauppoja.Lisätietoja LeadDesk

LiveAgent käyttää ohjelmistoa, jonka päätoiminto on automaattinen valinta. Automatisoimalla puhelut yrityksesi säästää sekä aikaa että voit helposti lisätä puhelun nopeutta ja tuottavuutta. Ohjelmisto on helposti yhdistettävissä yrityksesi CRM-järjestelmään ja yhteystietoluetteloon. Alusta sisältää myös mahdollisen asiakasvalituksen käsittelyjärjestelmän sekä yleisen asiakaspalvelun.Lisätietoja LiveAgent

Työkalu on hyvä ratkaisu myyntitoimintaan ja puhelinkeskusten tarpeisiin ja tukee esikatselu-, teho-, ennakointimetodologiaa, joka on yleisin tapa toimia tämän tyyppisissä toiminnoissa. Suorita kampanjoita helposti ja priorisoi puhelut suoraan järjestelmässä kannattavuuden parantamiseksi ja asiakaspalvelun parantamiseksi. Nosta puhelimien käyttöastetta automaattisella valinnalla, jolloin puhelut s...Lisätietoja Puzzel

Toiminnoilla, kuten odotustilassa ja ääniohjatulla liikenteellä, varmistat henkilökohtaisen asiakaskokemuksen. Sovellus myös yhdistää sisäisen ja ulkoisen viestinnän yhdelle alustalle ja on siksi hyödyllinen myös ryhmäpuheluissa. Telavox-sovelluksen avulla yrityksesi voi asettaa asiakaskokemuksen keskiöön ja virtaviivaistaa työnkulkuasi.Lisätietoja Telavox

Zendesk on yksi maailman suurimmista help desk -järjestelmistä ja tarjoaa täydellisen asiakaspalvelujärjestelmän kaikenkokoisille yrityksille. Ominaisuudet, kuten valmiit vastausmallit, reaaliaikainen chat-toiminto ja itseapuportaali.Lisätietoja Zendesk

Pikaopas

Millainen auto dialer sopii yritykselleni?

Tehovalintakonseptin mukainen soittaminen sopii pienemmille yrityksille ja tehostaa yrityksen puheluita. Heti kun kanssasi oleva edustaja katkaisee puhelun, soittojärjestelmä soittaa seuraavaan luettelossa olevaan puhelinnumeroon. Power Dialerissa on toimintoja, kuten se, että voit liittää sen CRM:ään tai voit laittaa taukoja puheluiden väliin, jotta agentilla on aikaa myös hallintaan. Se on kuitenkin hieman yksinkertaisempi kuin ennakoiva numeronvalitsin, joka toimii monimutkaisemmin.

Ennakoiva numeronvalitsin voi soittaa useaan numeroon samanaikaisesti ja ottaa huomioon, milloin agentit tai myyjät ovat käytettävissä. Se voi siis algoritmien avulla lukea kuvioita. Tämän tyyppinen** automaattinen valinta sopii parhaiten suurille yrityksille**.

Haluatko aloittaa vertailun löytääksesi parhaan soittojärjestelmän? BusinessWith listaa markkinoilla olevat työkalut. Aloita vertailu nyt.

Kuvaus ominaisuuksista

Automaattinen uudelleenkäynnistys

Säästä paljon aikaa antamalla järjestelmän soittaa automaattisesti listan mukaan ja välttää puheluiden välistä tyhjää aikaa maksimoidaksesi puhelut ja lisätäksesi myyntiä.

Dashboard

Saat erinomaisen yleiskuvan järjestelmän tärkeimmistä tiedoista dashboardin avulla, joka visualisoi useita ikkunoita samanaikaisesti.

Edelleenlähetys

Siirrä puhelut nopeasti ja vältä asiakkaiden menettämistä odotusaikojen tai vastaamattomien kysymysten vuoksi.

IVR (interaktiivinen äänivastaus)

Vuorovaikutteinen puhevaste, automaattinen järjestelmä, joka integroituu asiakkaisiin ilman manuaalista työtä tietojen keräämiseksi, esimerkiksi käyttämällä erilaisia painikevalintoja.

Kampanjat

Valintaohjelma on mukautettu kampanjoihin, ja se voi esimerkiksi mukauttaa puhelinluetteloita nykyisiin kampanjoihin ja linkittää ne nykyisen kampanjan nykyisiin tietoihin.

Puhelutallenteet

Keskustelujen kuunteleminen tai nauhoittaminen oppimistarkoituksessa, jotta voidaan parantaa pitchiä ja lähestymistapaa asiakkaaseen.

Tilastot ja analyysi

Laadi puhelu- ja myyntitilastoja ja analysoi erilaisia kampanjoita tai vastaavia tämän ominaisuuden avulla.

Yhteyshistoria

Näytä niiden kontaktien historia, joihin on jo otettu yhteyttä, jotta vältytään toistolta ja sen sijaan luodaan vahvoja pitkäaikaisia suhteita.