Kuinka valita intranet toimittajalle ja yritykselle?
Etsitkö tapaa kommunikoida paremmin työntekijöiden tai tavarantoimittajien kanssa? Tapa tietää, että tietosi todella tavoittavat kaikki yrityksessä tai organisaatiossa? Sitten tarvitset intranetin toimittajille tai yrityksille. Mutta sellaisen itse rakentaminen tyhjästä vie aikaa ja maksaa usein paljon rahaa. Siksi voi olla kannattavaa käyttää jo rakennettua alustaa, jota voit sitten muokata omien toiveidesi ja tarpeidesi mukaan. Intranetin puuttuminen on yrityksenä ampumista jalkaan. Työntekijät tarvitsevat yleiskatsauksen yrityksen tiedoista, ja työnantajana tarvitset läpinäkyvän tavan kommunikoida ja pitää työntekijät ajan tasalla. Läpinäkyvyys ja selkeys ovat erittäin tärkeitä työntekijöiden viestinnässä. Intranet voi myös rakentaa ja parantaa työnantajabrändiäsi, mikä vahvistaa yhteisöllisyyden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Olemme BusinessWithissä koonneet yhteen erilaiset ruotsissa nykyään saatavilla olevat intranet-alustat, jotta voit helposti vertailla ja valita järjestelmiä sekä toimittajille että yrityksille. Tervetuloa aloittamaan vertailu tänään.
Mihin minun tulisi keskittyä intranetiä valittaessa?
Meillä BusinessWithillä on monen vuoden kokemus yritysten ja organisaatioiden auttamisesta oikean järjestelmän tai oikean työkalun valinnassa yritykselle. Meillä on vuosia HR-alalta, ja siksi tiedämme, kuinka tärkeää on pystyä kommunikoimaan työntekijöiden kanssa mukaansatempaavalla tavalla tavoittamaan kaikkea uutisista ja hyödyllisistä tiedoista muistutuksiin ja käytäntöihin. Hyvä intranet on sisällöstä - sinun on kyettävä esittämään sisältösi hyvin, jotta se luetaan. Toiminnallisuus on siksi toissijaista tässä. Tärkeintä intranetissä on tavoittaa. Neuvomme on valita toimittajille tai yrityksille intranet, joka voi tarjota selkeän yleiskuvan siitä, mihin työntekijän tai ihmisten on osallistuttava. Tie oikeaan intranetiin? Tervetuloa testaamaan vertailupalveluamme täällä BusinessWithissä vertaillaksemme erilaisia intranetejä. Toivotamme sinulle onnea valinnallesi.
Pikaopas
Listattuna 10 eri järjestelmää kategoriassa Intranet
Pikaopas
Parhaat vinkkimme hyvään intranetiin
Suuri haaste monille työnantajille on se, että työntekijät eivät yksinkertaisesti käytä intranetiä. Julkaiset tietoa ja uutisia jatkuvasti – mutta niitä ei lueta. Miksi? Tässä on tärkeää kysyä henkilökunnalta, miksi he eivät käytä intranetiä. Useimmiten vastaus kysymykseen on, että se on liian monimutkainen. Hyvä intranet on läpinäkyvä, selkeä, intuitiivinen, rakenteen ja houkutteleva muotoilu. Älä käytä aikaa monimutkaisiin toimintoihin, joita kukaan ei arvosta. Oletko tyytyväinen ulkonäköön ja ulkonäköön? Toimiiko tekniikka todella vai onko se 1800-luvulta? Pidä intranet tuoreena – ja ajan tasalla. Sen jälkeen on tärkeää tulla hyväksi kommunikoimaan missä intranet on. Luo lentolehtisiä, pöytäratsastajia, muistuta henkilökunnan huoneessa - kaikki tavat ovat hyviä paitsi huonot, kuten sanotaan.
Kun työntekijät ennen kaikkea tietävät, miksi intranet on olemassa ja miten se löytyy, sitoutumisen luominen on helpompaa. Haluatko lisää neuvoja ja vinkkejä? Tervetuloa ottamaan meihin yhteyttä BusinessWithissä. Vertailupalveluamme käyttävät työnantajat kaikkialta Ruotsista, ja se on saatavilla niin saaritoimittajille kuin yrityksille. Löydämme yrityksellesi oikean järjestelmän ja työkalut.
Kuvaus ominaisuuksista
Aktiivisuus ja uutissyöte
Kalenteri
Käytäntöjen hallinta
Tehtävien hallinta
Tilastot ja analyysi
Videopuhelut
Viestintä ja yleisradiotoiminta