Testaa järjestelmäopasta
Tee kuten 9000+ yritykset, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.
Kuvaus Eeedo
Eeedo-desk asiakaspalvelujärjestelmä mahdollistaa tehokkaan monikanavaisen asiakaspalvelun sekä tarvittavien tietojen nopean löytymisen. eeedo kokoaa kaikista kanavista tulevat yhteydenotot yhteen helppokäyttöiseen käyttöliittymään. Järjestelmä skaalautuu muutaman käyttäjän asiakaspalvelusta aina kymmenien samanaikaisten asiakaspalveluagenttien contact centereihin. Eeedo projektinhallinta on tehokas tapa havainnollistaa projektin tehtäviä henkilöiden, tehtävän aiheiden ja kategorioiden mukaan. Eeedo sosiaalinen intranet ja ekstranet keskittää organisaatiosi viestinnän, tiedon ja tiedostot samaan paikkaan. eeedo kaataa osastojen välisiä raja-aitoja ja lyhentää toimipaikkojen välimatkaa tuomalla kaikki työntekijät samaan ympäristöön. Kaikki intranet-ympäristöön lisätyt tiedot ja tiedostot merkitään avainsanojen eli tägien avulla, jotta ne näkyisivät kaikille joita tämä tieto koskettaa. Pidä ajoneuvojen, työkoneiden ja muun kaluston huoltotiedot ja tarkistukset ajan tasalla, samalla kehittäen tiedonkulkua kuljettajien, huollon ja muun yrityksen henkilöstön välillä.
Kenelle Eeedo sopii?
Sopii erityisesti keskisuurille yrityksille.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?Maantieteellinen alue
Missä me olemme?Työskenteletkö tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältäTunnetko Eeedo:n?
Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!