Vertaile Suomen parasta IP-puhelinta

Miksi sinulla pitäisi olla IP-puhelin?

IP-puhelin on lyhenne sanoista Internet Protocol ja tarkoittaa, että sinä soita vain verkon kautta numeron soittamisen sijaan perinteisellä tavalla. Tässä yhteydessä törmäät usein VoIP, joka tulee sanoista VoiceOver Internet Protocol. Laajakaistapuhelut tai web-puhelut ovat myös yleisiä IP-puheluiden nimiä.

IP-puhelimessa on kyse tiedon siirtämisestä ja kyvystä kommunikoida kautta Verkko , ja mitä vaaditaan, jotta yrityksesi voi aloittaa sen käytön tässä tapa kommunikoida on hyvä laajakaista. Ilman internetyhteyttä ei laajakaistapuhelinta. Sanomattakin selvää.

Useimmille yrityksille ovat suuri voitto, jonka säästät rahaa IP-puhelimen käytöstä . Internetin kautta soittaminen on halvempaa kuin "normaalisti" soittaminen joten voit säästää paljon rahaa antamalla yrityksesi sijoittaa ratkaisussa. Varsinkin jos olet esim. palveluksessa on paljon matkustavia myyjiä.

Sen asennus ei ole kovin monimutkaista – voit käyttää sitä IP-sovittimen avulla voit yhdistää puhelusi verkon kautta tai ostaa erityisiä softphonet tähän tarkoitukseen.

Haluatko löytää IP-ratkaisun yrityksellesi? Ota käyttämällä BusinessWitin vertailupalvelua nähdäksesi, vertaillaksesi ja valitaksesi niitä markkinoilla saatavilla olevia ratkaisuja. Onko sinulla kysyttävää tai tarvetta lisäneuvoja, olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Mitä puhelinta minun pitäisi käyttää IP-puheluihin?

Pikaopas

Aiheeseen liittyvät luokat IP-puhelin

Auto dialerIP-puhelinPuhelimen vaihto

Listattuna 8 eri järjestelmää kategoriassa IP-puhelin

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi on tavoitettavissa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin, jolloin asiakastyytyväisyys paranee. Välitä puheliikenne tehokkaasti DNA IP-vaihdeliittymällä. Puhelut muuttuvat IP-pohjaisiksi, ja palvelu välittää ne yleiseen puhelinverkkoon tietoturvallisesti ja häiriöttömästi niin koti- kuin ulkomail...Lisätietoja DNA

Elisa Ring on pilvipohjainen joustava puhe- ja asiakaspalveluratkaisu joka yhdistää asiakaspalvelun ja puhelinvaihteen yhteen pakettiin. Se parantaa asiakkaiden tyytyväisyyttä ja lisää työntekijöiden tehokkuutta. Elisa Ring -puhelinvaihteen ansiosta asiakkaat saavat parempaa asiakaspalvelua, kun yrityksen työntekijöiden tavoitettavuus nopeutuu. Palvelu ohjaa asiakaspuhelut oikeille ja tavoitettav...Lisätietoja Elisa Ring

Hyvä asiakaskokemus parantaa yrityksesi imagoa. Asiakkaasi haluavat palvelua sinulta juuri silloin, kun heille sopii, ei esimerkiksi vain toimistoaikana. Jos asiakkaasi ei saa yrityksesi edustajaa kiinni, hän soittaa toiseen yritykseen. ​​ Line Carrier Customer Service Platform tarjoaa yrityksellesi monikanavaisen palvelualustan, luotettavat sovellukset sekä mahdollistaa ulkoistamisen palvelut. Ta...Lisätietoja Line Carrier

Mitel tarjoaa puhelinpalveluratkaisun, joka sisältää sekä automaattiset numerot että toiminnot yritykseen tulevien puheluiden käsittelyyn. Käyttäjäystävällinen call center -työkalu on luotu edistämään sujuvaa viestintää ja yrityksen tarjoaman asiakaspalvelun kehittämistä edelleen.Lisätietoja Mitels IP

GlobalConnect on Microsoft Teamsille rakennettu ratkaisu. Täydelliseen integrointiin jäljellä olevien järjestelmien kanssa saat hyvän IP-puhelun.Lisätietoja SIP Trunk

Toiminnoilla, kuten odotustilassa ja ääniohjatulla liikenteellä, varmistat henkilökohtaisen asiakaskokemuksen. Sovellus myös yhdistää sisäisen ja ulkoisen viestinnän yhdelle alustalle ja on siksi hyödyllinen myös ryhmäpuheluissa. Telavox-sovelluksen avulla yrityksesi voi asettaa asiakaskokemuksen keskiöön ja virtaviivaistaa työnkulkuasi.Lisätietoja Telavox

VIP-palvelu tukee VoIP- eli internet-puheluita. Tällöin sekä saapuva että lähtevä puheluliikenne välitetään internet-yhteyden (kiinteä tai mobiili) kautta. Ominaisuutta voi hyödyntää tilanteissa, joissa matkapuhelinverkon kuuluvuus on heikko tai esimerkiksi ulkomailla, jolloin säästät ulkomaanpuhelukustannuksissa. Lisätietoja Telia Bredbandtelefoni

VOIP-puhelinjärjestelmä hyödyntää puhtaasti yrityksen IT-infraa. Tuotamme järjestelmän palvelupohjaisesti. Tämän avulla voimme karsia pois kalliit rautainvestoinnit, turhat asennuskulut ja tarpeettomat operaattorikulut. Virtuaalivaihde taipuu niin isoon kuin pieneenkin yritykseen. IP-puhelinjärjestelmää eli Virtuaalivaihdetta käytetään vastaavalla tavalla kuin perinteistä puhelinvaihdetta. Puheli...Lisätietoja Visiotech

Pikaopas

Mitä puhelinta minun pitäisi käyttää IP-puheluihin?

Onko aika siirtyä käyttämään IP-puhelinta yrityksessä? Oletko kuullut muista, jotka suosittelevat ratkaisua, koska se on sekä joustava että auttaa sinua säästää rahaa? Laajakaistapuhelu, jota usein kutsutaan myös Voiceover IP:ksi tai VoIP:ksi, vaatii, kuten jo tiedät – hyvän laajakaistan. Ennen kuin ajattelet vaihtamista tähän tekniikkaan, varmista, että työntekijöilläsi on aina laajakaista 100kBit/s, jotta se toimisi ja ääni olisi optimaalinen.

IP-PBX tarkoittaa Private Branch Exchange (tai tilaajakeskus) ja voi olla katsomisen arvoinen. Se on kuin yrityksesi saa yksityisen puhelinverkkosi ulkoisilla ja sisäisillä linjoilla, mikä tekee siitä helppo kommunikoida sekä sisäisesti että ulkoisesti.

Mutta minkälaisen puhelimen hankkimisesta sitten on kyse? Ohjelmisto joka softphones, eli mikrofonin ja kuulokkeiden käyttö on yksi vaihtoehto. Toinen vaihtoehto on käyttää omaasi tavallinen puhelin, mutta sovittimella, tai sitä voidaan käyttää käytä sovellusta suoraan puhelimessa, jotta voit soittaa Internetin kautta. On myös mahdollista ostaa erityisiä järjestelmäpuhelimia, jotka on täysin sovitettu soittaa Internetin kautta.

Voit käyttää BusinessWith vertailupalvelua löytääksesi sen IP-puhelinratkaisu, joka sopii sinulle parhaiten. Tervetuloa suodattamaan ja lukemaan lisää suoraan kanssamme!