Vertaa Suomen parhaita lead generation-työkalu

Miksi minulla pitäisi olla lead generation-työkalu?

Miten keräät liidejä eli potentiaalisia ostajia? Jotta luodaan liidejä parhaalla tavalla, markkinoinnin parissa työskentelevien ja myynnin parissa työskentelevien on oltava synkronoituja. Tällä tarkoitamme BusinessWithillä, että on mahdotonta löytää mielenkiintoisia liidejä, jos sinulla ei ole sisäisesti samaa käsitystä siitä, miltä täydellinen ostaja näyttää.

Seuraavassa vaiheessa, kun olet suostunut, voit säästää paljon aikaa käyttämällä liidien luontityökalua, markkinoinnin automaatiota tai markkinointityökalua. Liidit, potentiaaliset ostajat, luodaan nykyään yleensä "lämmittelyprosessin" kautta, mikä tarkoittaa, että tarjoat mahdolliselle liidille tai mahdolliselle asiakkaalle hyödyllistä tietoa. Koska Internet tarjoaa kaikki mahdollisuudet päättää tuotteesta tai palvelusta napin painalluksella, liidien luontityökalu on välttämätön asiakkaiden hankkimiseksi. Mahdollisten ostajien manuaalinen etsiminen on vaikeaa ja aikaa vievää. Päätä sen sijaan kohderyhmä ja pyydä työkalulta apua esimerkiksi kiinnostuksen herättämiseen ympärillesi ja sen jälkeen hankkimaan mahdollisen liidin yhteystiedot tai vastaavaa - esimerkiksi lataamalla valkoisen kirjan, raportin tai allekirjoittamalla valmiina johonkin webinaaristasi. Mahdollisuuksia on monia, ja työskentely lyijyn kasvattamisen ja liidien luomisen kanssa on välttämätöntä - BusinessWith auttaa sinua listaamalla markkinoiden parhaat liidien luontityökalut, jotta löydät itsellesi parhaiten sopivan.

Mikä on paras työkalu lead generation?

Ei suositella leads keräämisen aloittamista ennen kuin sinulla on aavistustakaan kohderyhmästä tai edes strategiasta. Ala ensin miettiä, mikä on kiinnostava liidi yrityksellesi. Ajattelevatko markkinat ja myynti asiasta samaa? Voitteko yhdessä luoda persoonia, eli mikä on luonteenomaista täydelliselle ostajalle? Ennen kuin valitset liidien luontityökalun, mieti budjettiasi ja sitä, kuinka paljon aikaa sinulla on liidien kasvattamiseen tai liidien luomiseen. Miten löydät ostajat tänään? Miten haluat työskennellä? Mikä työkalu sopii parhaiten työskentelytapaasi? Käytä jonkin aikaa vertaillaksesi liidien luontityökaluja löytääksesi parhaan työkalun yrityksellesi. BusinessWith listaa Suomen markkinoiden parhaat työkalut.

Miten luon leads yritykselleni?

Listattuna 13 eri järjestelmää kategoriassa Lead generation-tyokalu

Pikaopas

Miten luon leads yritykselleni?

Oletko alkanut miettiä kokonaisvaltaista lähestymistapaa markkinointistrategiaan yrityksessä? Oletko valmis aloittamaan markkinointityökalun tai viittausten luontityökalun käytön löytääksesi oikeita asiakkaita? Tässä yhteydessä mainitaan usein "kylmä" ja "lämpimät" johdot. Kylmät johdot ovat niitä, jotka eivät odota sinulta mitään tai jotka eivät ehkä edes tunne sinua. Silloin ostoprosessi voi olla pidempi. Lämpimiä liidejä on vain lämmitetty jonkin aikaa - ehkä siksi, että he tilaavat uutiskirjeesi, ovat osallistuneet johonkin webinaariisi tai ovat ladanneet nettisivuiltasi oppaan, raportin tai vastaavaa. He ovat kiinnostuneita, mutta siirtyminen kiinnostuksesta ostoon voi kestää jonkin aikaa. Juuri tässä tulee käyttöön liidien luontityökalu, jonka avulla voit muuntaa liideistä asiakkaita. Liidien luontityökalu automatisoi (markkinoinnin automaatio) esimerkiksi seurannan ja antaa liidille sen tarvitsemat tiedot tai kerää tietoa, josta voi olla hyötyä lähestyessäsi potentiaalista ostajaa. Hanki apua jo tänään BusinessWitiltä löytääksesi ja vertaillaksesi markkinoiden erilaisia ​​liidien luontityökaluja. Polkusi parhaaseen tapaan luoda liidejä yrityksellesi - kulkee meidän kauttamme. Tervetuloa etsimään ja vertailemaan työkaluja nyt suoraan.

Kuvaus ominaisuuksista

360 asteen asiakastuntemus

Hanki kattava asiakastietämys potentiaalisista asiakkaista, joka kattaa taloudellisen tilanteen, yrityksen koon, työntekijät ja paljon muuta.

Analyysit ja raportit

Luo raportteja tärkeiden ja huolellisesti analysoitujen tietojen perusteella, jotka voivat olla arvokkaita organisaatiolle.

Chat-ratkaisu

Houkuttele vierailijat verkkosivustolle älykkään chatbotin avulla, joka voi auttaa vierailijoita heidän haluamissaan asioissa, varata aikoja tai pyytää heitä täyttämään lomakkeita asiakkaiden tietoisuuden lisäämiseksi ja paljon muuta.

Lead Score

Pisteytä liidit ja potentiaaliset prospektit, jotta saat selville, mitkä niistä voivat tuottaa suurimmat mahdollisuudet sopimuksen syntymiseen.

Triggerit

Anna työkalun reagoida erilaisiin arvoihin ja signaaleihin, jotka voivat olla mielenkiintoisia parantamaan toimintaa tai luomaan liiketoimintaa.

Tutkimustyökalut

Etsi uusia potentiaalisia asiakkaita hakutoimintojen ja yrityksen mieltymysten perusteella ja muunna ne uusiksi liideiksi.

Ulospäin suuntautuva markkinointi

Tavoita potentiaaliset prospektit ja asiakkaat henkilökohtaisella markkinoinnilla sähköpostin, tekstiviestien tai muiden kanavien kautta tapahtuvan markkinoinnin avulla, jotta voit generoida liidejä ja lisätä myyntiä.

Verkkovierailijoiden tunnistaminen (IP

IP-osoitteiden tunnistamisen avulla järjestelmä voi selvittää, kuka on vieraillut verkkosivustolla ja minkälaiseen toimintaan kävijä on osallistunut.