Vertaile Suomen parhaita puhelinvaihteita

Miksi sijoittaa puhelinkeskukseen?

Kuvittele, että soitat asiakkaana tilataksesi jotain yritykseltä tai varaa aika - mutta kukaan ei vastaa. Kuinka vakavalta yhtiö tuntuu? Haluaisitko soitat uudestaan ​​ja uudestaan ​​vai valitsetko sen sijaan mennä kilpailijan luo? Puhelinvaihde varmistaa, että puhelut tavoittavat jonkun, joka vastaa , mikä tarkoittaa, että et koskaan menetä yhtäkään asiakasta tai riskit sopimuksen menettämisen.

Virtuaali- tai pilvivaihto on todella hyvä ratkaisu sinulle, joka olet kiinnostunut investoimaan puhelinvaihteeseen liiketoimintaa. Pilvipohjainen vaihto toimii kuin palveluntarjoaja, jolta ostat ratkaisu huolehtii itse vaihteesta ja sen takana olevasta tekniikasta, jotta Viestintä ulkoisesti ja sisäisesti toimii. Saat sellaisen uusi viestintäverkko käyttöön ja voit tuntea olosi turvalliseksi puhelinpalvelusi avulla tehdä sinulle Palveluhaluisena ja käytettävissä olevana.

Muita puhelinvaihteen etuja ovat, että siitä tulee työntekijöiden on helppo hallita, kun he itse ovat käytettävissä , jotta he voivat esimerkiksi kirjoittaa omia äänivastauksiaan, keskustella tai keskustella laita viittauksia (mikä ei myöskään tarkoita, että kaipaat asiakkaita). The tulee myös helppo pitää puhelin- tai videoneuvotteluja, vaihda mahdolliset työajat jne. Kun oma matkapuhelin on kytketty keskukseen mobiilipörssin avulla työntekijöiden on helppo tietää ottaa vastaan ​​puheluita tien päällä tai säätää saatavuutta, kun et ole päällä toimisto - mikä on myös suuri etu.

BusinessWith listaamme markkinoilla olevat puhelinkeskukset, jotta voit ja yrityksesi pitäisi pystyä löytämään sinulle parhaiten sopiva kytkin. Tervetuloa aloittamaan suodatus ja vertailu täällä sivustollamme.

Mikä puhelinvaihde minun pitäisi valita?

Testaa järjestelmäopasta

Tee kuten 13000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Järjestelmäopas

Pikaopas

Aiheeseen liittyvät luokat Puhelimen vaihto

Auto dialerIP-puhelinPuhelimen vaihto

Listattuna 10 eri järjestelmää kategoriassa Puhelimen vaihto

Cuuman asiakaspalveluratkaisu on yrityksesi tarpeiden mukaan skaalautuva kokonaisuus, johon voit valita yksittäisiä tuotteita tai yhdistää koko yrityksesi yhteydenpidon. Käyttö on helppoa selaimella ilman erillisiä asennuksia. Aidosti saumaton yhteydenpito mahdollistaa ensiluokkaiset kohtaamiset, joita sekä henkilöstösi että asiakkaasi rakastavat. Tehostat päivittäisiä rutiineja ja säästät rahaa....Lisätietoja Cuuma

DNA Vaihdepalvelu tekee yrityksesi asiakaspalvelusta monin tavoin joustavaa ja mutkatonta. Henkilöstösi on tavoitettavissa helpommin, sujuvammin ja älykkäämmin, jolloin asiakastyytyväisyys paranee. Välitä puheliikenne tehokkaasti DNA IP-vaihdeliittymällä. Puhelut muuttuvat IP-pohjaisiksi, ja palvelu välittää ne yleiseen puhelinverkkoon tietoturvallisesti ja häiriöttömästi niin koti- kuin ulkomail...Lisätietoja DNA

Elisa Ring on pilvipohjainen joustava puhe- ja asiakaspalveluratkaisu joka yhdistää asiakaspalvelun ja puhelinvaihteen yhteen pakettiin. Se parantaa asiakkaiden tyytyväisyyttä ja lisää työntekijöiden tehokkuutta. Elisa Ring -puhelinvaihteen ansiosta asiakkaat saavat parempaa asiakaspalvelua, kun yrityksen työntekijöiden tavoitettavuus nopeutuu. Palvelu ohjaa asiakaspuhelut oikeille ja tavoitettav...Lisätietoja Elisa Ring

Mobiilivaihde on nykyaikainen tapa toteuttaa yrityksen puhelinjärjestelmä. Yhdeksän asiakasta kymmenestä valitsee mobiiivaihteen sen monien etujen vuoksi.Lisätietoja Flexcom

Hyvä asiakaskokemus parantaa yrityksesi imagoa. Asiakkaasi haluavat palvelua sinulta juuri silloin, kun heille sopii, ei esimerkiksi vain toimistoaikana. Jos asiakkaasi ei saa yrityksesi edustajaa kiinni, hän soittaa toiseen yritykseen. ​​ Line Carrier Customer Service Platform tarjoaa yrityksellesi monikanavaisen palvelualustan, luotettavat sovellukset sekä mahdollistaa ulkoistamisen palvelut. Ta...Lisätietoja Line Carrier

Mustalinja on uudenlainen, älykäs puhelinvaihde. Se auttaa aidosti yritystänne parantamaan kilpailukykyään tehostamalla puhelinliikenteen hallintaa ja seurantaa. Mustalinja on kokonaisvaltainen ratkaisu. Saat helposti käyttöösi kaikki ominaisuudet, mitä moderni puhelinpalvelu nyt ja tulevaisuudessa vaatii. Lisätietoja Mustalinja

O.M Connect tarjoaa markkinoiden johtavia ja käyttäjäystävällisiä työkaluja yrityksellesi tehokkaan matkapuhelinkeskuksen aikaansaamiseksi. Vaihdekeskuksessa on toimintoja, kuten äänivastaus positiivista vastausta varten ja soittoryhmät, jotta kaikki käytettävissä olevat työntekijät voivat ottaa vastaan ​​saapuvat puhelut.Lisätietoja O.M Connect

Setera OneCloud mobiiliälyvaihde tarjoaa tehokkaan ja monipuolisen matkapuhelinpohjaisen palvelun yrityksille, jotka haluavat työskennellä mobiilisti, etänä tai liikkuvat paljon. Palvelu on toteutettu modernina pilvipohjaisena palveluna ja se toimii saumattomasti älypuhelimien, tablettien, IP-pohjaisten pöytäpuhelinten sekä tietokoneiden (Softphone) kanssa. Lisätietoja OneCloud

Toiminnoilla, kuten odotustilassa ja ääniohjatulla liikenteellä, varmistat henkilökohtaisen asiakaskokemuksen. Sovellus myös yhdistää sisäisen ja ulkoisen viestinnän yhdelle alustalle ja on siksi hyödyllinen myös ryhmäpuheluissa. Telavox-sovelluksen avulla yrityksesi voi asettaa asiakaskokemuksen keskiöön ja virtaviivaistaa työnkulkuasi.Lisätietoja Telavox

Vastaamattomat puhelut voivat olla vastaamatta jäänyt sopimus yrityksellesi. Touchpoint yksinkertaistaa prosessia puhelinkeskuksessasi ja lisätoimintojen avulla Telian oma vastaajapalvelu voi ottaa vastaan ​​itse jääneet puhelut.Lisätietoja Touchpoint

Pikaopas

Mikä puhelinvaihde minun pitäisi valita?

Vaikka sinulla olisi pieni yritys, saattaa olla aika hankkia sellainen puhelinvaihde hoitaa kaikki asiakkailta saapuvat puhelut. Tänään on olemassa ratkaisuja, jotka voivat täysin mukautettu yritykseesi ja tarpeisiisi. Valitse esim. itse joiden työntekijöiden tulee pystyä vastaanottamaan puheluita keskuksen numeron kautta ja pääsemään niihin toimintoihin, kuten hyvään jonotusjärjestelmään, puhepostiin tai edelleenlähetykseen. Kaikki mitä puhelinkeskus voi tehdä puolestasi. Se noita työntekijät voivat hallita saatavuuttaan tai vastaanottaa puheluita harppaus (matkapuhelinkeskus) on myös yksi suuri vapaus ja tarkoittaa paljon joustavuutta sinulle sisäisesti. Mobiilikytkimet pääsevät nopeasti alkuun ja ovat helppokäyttöisiä on usein todella korkea.

Jos olet iso yritys, on olemassa ratkaisuja, joita toimittaja voi tarjota koko vaihteen ympäri vuorokauden, mikä tarkoittaa, että heillä on ihmisiä, jotka vastaavat luonasi ja että nämä ihmiset pääsevät sitten käyttämään muun muassa kalenteriasi voi varata asiakastapaamisia tai asiakasaikoja. Suurelle yritykselle, jolla on tällä hetkellä vaikeuksia pysyä asiakkaidensa tahdissa puhelimen kautta, se voi olla älykäs ratkaisu ulkoistaa vaihteisto .

Oletko utelias aloittamaan saatavilla olevien toimittajien vertailun? BusinessWith antaa sinulle kartan käytettävissä olevista puhelinkeskuksista marketti. Aloita vertailu, suodatus ja lukeminen kanssamme - jo tänään!