SysAid - kuvaus
SysAid käyttää palveluautomaatiota parantaakseen IT-palveluiden älykkyyttä, ei pelkästään niiden tehokkuutta. Käyttötuki kykenee itsenäiseen hallintaan, mikä merkitsee nopeampaa palvelua, vähäisempää työkuormaa ja parempaa palvelukokemusta miljoonille käyttäjille maailmanlaajuisesti. Jokainen IT-palveluhallinnan osa optimoidaan niin saumattomaksi ja automaattiseksi, että IT-osasto vapautuu tarpeettomasta työstä ja voi tehokkaammin tukea yrityksesi liiketoimintaa.
Kenelle SysAid sopii?
Sekä pienet, keskisuuret että suuret yritykset hyötyvät ratkaisuista.
Yrityksen koko
Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?
1-500+
Tuki
Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?
Testijakso
Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?
Kyllä
Ei
Kieli
Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?
EN
Maantieteellinen alue
Missä me olemme?
Tunnetko
SysAid:n?
Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!
Työskenteletkö
tässä yrityksessä?
Lue tietojen päivittämisestä täältä
SysAid esiintyy seuraavissa kategorioissa
SysAid:n tuoteominaisuudet
Helpdesk system
Automatisoitu tapausten hallinta
Dashboard ja live-seuranta
Integrointituki
Muistutustoiminto
Sisäinen tukipalvelu
SLA-hallinta
Tilastot ja seuranta
Vastuualueiden jako
Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?
Tee kuten 15000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.