Vaihtoehto

SysAid - kuvaus

SysAid käyttää palveluautomaatiota parantaakseen IT-palveluiden älykkyyttä, ei pelkästään niiden tehokkuutta. Käyttötuki kykenee itsenäiseen hallintaan, mikä merkitsee nopeampaa palvelua, vähäisempää työkuormaa ja parempaa palvelukokemusta miljoonille käyttäjille maailmanlaajuisesti. Jokainen IT-palveluhallinnan osa optimoidaan niin saumattomaksi ja automaattiseksi, että IT-osasto vapautuu tarpeettomasta työstä ja voi tehokkaammin tukea yrityksesi liiketoimintaa.

Kenelle SysAid sopii?

Sekä pienet, keskisuuret että suuret yritykset hyötyvät ratkaisuista.

Yrityksen koko

Minkä kokoiselle yritykselle tämä järjestelmä sopii?

1-500+

Tuki

Miten voit ottaa yhteyttä toimittajaan?

Kieli

Millä kielillä järjestelmä on saatavilla?

EN

Maantieteellinen alue

Missä me olemme?

Maailmanlaajuinen

Testijakso

Voinko saada ilmaisen kokeilujakson?

Kyllä

Ei

Tunnetko
SysAid:n?

Aivan kuten sinä haluat tietää muiden ihmisten mielipiteet, muut haluavat tietää mitä sinä ajattelet. Ole hyvä ja jaa mielipiteesi!

Työskenteletkö
tässä yrityksessä?

Lue tietojen päivittämisestä täältä

SysAid esiintyy seuraavissa kategorioissa

SysAid:n tuoteominaisuudet

Helpdesk system

Automatisoitu tapausten hallinta

Dashboard ja live-seuranta

Integrointituki

Muistutustoiminto

Sisäinen tukipalvelu

SLA-hallinta

Tilastot ja seuranta

Vastuualueiden jako

Sopiiko tämä
järjestelmä minulle?

Tee kuten 12000+ yritystä, anna algoritmiemme auttaa sinua oikean järjestelmän valinnassa.

Yleisimmät vertailut kategoriassa Helpdesk system

Lime CRMSysAid
Sweet SystemsSysAid
SuperOffice ServiceSysAid
TopdeskSysAid